Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6TD] Wiatrak chlodnicy oleju

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[B3 1.6TD] Wiatrak chlodnicy oleju

Post autor: Fighter001 » 19 cze 2011, 11:54

Witam czy wie ktos moze od czego bedzie pasowal wentylator chlodnicy oleju na moja chlodniczke czyli seria. Jak wiadomo taki bajer byl w wersjach z ori haczykiem mialy one tez 2 wiatraki na chlodnicy. I jeszcze jedna sprawa czy mogl by ktos sprawdzic w etce nr. czujnika ktory steruje tym wiatrakiem domyslam sie ze wkreca sie go w podstawe filta poniewaz jest tam zaslepiony jeden gwint. Instalacja jest, wiec wystarczy tylko wpiac kostki a przy moich modach auto zaczyna sie ostro grzac, wiec taki bajer by pewnie pomogl.
Ostatnio zmieniony 21 cze 2012, 22:10 przez Fighter001, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 cze 2011, 12:21

Wiatrak moim zdaniem rzecz zbyteczna, chyba że jeździsz mocno obciążonym autem w korkach itp, czyli w takich warunkach w których chłodnica nie jest chłodzona pędem wiatru.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 19 cze 2011, 12:27

Czyli nie ma sensu to montowac? Czasem jak jade dluzej 180 czyli juz ta gorna granica to temp. rosnie i musze zwalniac troche to irytujace. To moze lepiej zrobic wiatraki na chlodnicy na pstryczek i juz wlaczac przed ostrzejsza jazda moze to da wiecej. Wiadomo ze kanaly wodne w glowicy 1.6 td nie sa jakos wspaniale wymyslone dlatego tez sie tak grzeje no ale jak bym mial wieksze chlodzenie w chlodnicy i do tego dodatkowa pompe wody ktora mam zrobiona na pstryczek moze to by zdalo egzamin?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 cze 2011, 12:30

Fighter001 a sprawdzałeś czy ta chłodnica oleju robi ci się w ogóle ciepła. Po za tym można by pomyśleć o jakimś lepszym chłodzeniu IC bo to też ma wpływ na temp. Ja swego czasu zrobiłem kratkę w nadkolu, tak aby powietrze swobodnie przepływało przez IC a nie wpadało na nadkole. Gdzieś na forum była ta operacja opisana.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 19 cze 2011, 14:07

IC juz lepiej chlodzony byc nie moze bo jest pod zderzakiem <ok> Zrobie wiec tylko prowadnice powietrza do chlodnicy oleju i zaloze dwa wiatraki na chlodnice z opcja wlaczenia na przycisk to powinno pomoc.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl