[C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.
Koledzy ja po wymianie koncówek drążka, i złożeniu wszystkiego sa delikatne stuki w kierownicy dochodzi to z komory silnika gdzies za silnikiem, dzis pojechałem do brata i u niego nawet nie słychac nic tylko zamek od blokady jak sie kierą rusza normalnie bezszelestnie działa, ale mysile ze jutro to jakos dokładniej oblukam i znajde świerszcza :mrgreen:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
1.8s, stuka na postoju przy kręceniu kierownicą?
Jeśli jest jak wyżej to najczęściej winę ponoszą górne mocowania mcpersona i ich łożyska które zdechły i strzelają.Ewentualnie pęknięta lub przemieszczona sprężyna.
Zdaje się że masz więcej niż jedną usterkę.Dobrze aby auto obejrzał ktoś kto ma pojęcie i uświadomił co trzeba robic już a co za chwilę.
Jeśli jest jak wyżej to najczęściej winę ponoszą górne mocowania mcpersona i ich łożyska które zdechły i strzelają.Ewentualnie pęknięta lub przemieszczona sprężyna.
Na kanał/podnośnik sprawdzic łomem/brechą luz na łapie skrzyni (praca skrzyni góra-dół) oraz mocowania wydechu.1.8s pisze:jednak wydaje mi sie ze beda to poduszki bo wczoraj pojechalem na wyboista droge i nie bylo czuc jakis luzow na kierownicy ale bylo czuc bicia na tunelu srodkowym
Kontroluj stan oleju.Martwi mnie też to że kopci na niebiesko przy dodaniu gazu
Zdaje się że masz więcej niż jedną usterkę.Dobrze aby auto obejrzał ktoś kto ma pojęcie i uświadomił co trzeba robic już a co za chwilę.