A6 C5 Avant by KaZi. Recaro, 19",usa, 2din, AIRRIDE :)
A6 C5 Avant by KaZi. Recaro, 19",usa, 2din, AIRRIDE :)
Cześć Jak wszyscy wiedzą Coupe sprzedane w niemalże totalnej serii (1.04.2011 gość przyjechał ze Szczecina). Jakiś tydzień lub dwa później kupiłem A6 C5 Avant z silnikiem 2,5TDI... Co prawda bez Quattro, ale myślę, że i tak nie jest źle. Pewnie teraz po głowie chodzi "dlaczego avant? z coupe przesiadka na kombi?" - otóż taki się trafił w przyzwoitych pieniądzach i całkiem niezłym stanie. A nie miałem specjalnie określone czy to ma być sedan czy avant. Jakoś nie miałem weny żeby cokolwiek napisać o tym, że pojawiło się nowe auto i tak zleciało, aż do dnia dzisiejszego . Starczy już chyba tego gadania - napisze już coś o nowym samochodzie.
AUDI A6 C5 Avant
Rok produkcji 1998
Wyposażenie:
-Skórzana tapicerka (siwa) z elektryczną regulacją wysokości + coś jeszcze elektrycznego
-climatronik
-centralny zamek z ori scyzorami
-el. regulacja świateł
-el. szyby x4
-el. regulowane i składane lusterka
-ori zmieniarka cd
-5szt. ori alusów 16"
-ASR
-ABS
-duży FIS
-podświetlane pokrętełka, klamki itp (nie wiem czy to jakiś wypas czy seria )
-jakieś seryjne zawieszenie -20mm
-tempomat
I chyba to juz wszystko ale pewny nie jestem
Pare fotek zrobione przez poprzedniego właściciela.
Na początek skromne mody
-Felgi 19"
-do felg komplecik opon Continental sportcontact2 235/35/19
-blenda US
-Radio z Coupe (Pioneer DEH-4000UB)
-Subwoofer z Coupe
-drobne wymiany i naprawy o ktorych szkoda pisac
-ringi na zegary
Kolejne mody
-Gwint przód i tył 8-)
-Blenda USA po lifcie
UP
- gwint wypadł na zimę, a na jego miejsce wskoczyło seryjne zawieszenie 1BE -20mm
- Kierownica 3-ramienna S-Line
- xenon 6000k rzecz jasna HID
- Dywaniki gumiaki na zimę (jak za 40zl całkiem fajnie dopasowane)
- Seria alusy 16" na zimę
- komplet oponek Pirelli 210SnowSport 205/55/16
- obszyta gałka skórką (foto kiepskie)
Fotki lepszej jakości się pojawią w wolnej chwili (a z wolną chwilą trochę ciężko)
i znów UP
-Zderzak przedni po pierwszym lifcie ze spryskami
-Zdjęte znaczki z klapy (A6 i 2,5 tdi)
-przeróbka na 2din (climatronik, tunel, popielniczka, kosz itp)
-radio Pioneer AVIC D3 (Dotyk, navi, dvd i takie tam duperele)
-grill z allroada
kolejny up na dobry początek sezonu 2012
-zderzak tył USA (dyfuzor w czarny połysk)
-tablica o wymiarach USA
-lampy tył polift
-lampy przód tzw. półlift (99-01)
-ciemne boczne kierunki
-wywalona wycieraczka tylnej szyby
-znaczek audi w czarny połysk
-szerokie listwy (czarny połysk)
-przedni zderzak pomalowany do samego dołu
-żółte halogeny
-felgi psiknięte w biel (oczywiscie połysk)
I trochę fotek na potwierdzenie
UPDATE PAŹDZIERNIK 2012
-Relingi wywalone (ma ktoś na uwadze ciekawe zaślepki?)
-uruchomiona kamera cofania
-Fotele Recaro w jasnej skórce
-Panel Climatronic z grzanymi fotelami
-instalacja do grzanych foteli
-pomalowane progi w kolor do kompletu ze zderzakami
-Lusterko pasażera od angola
-lusterka pomalowane w kolor felg
-znaczek na tylnej klapie w kolor kół i lusterek
i chyba to wszystko póki co
i znów UP
Hamulce 312mm na przód
UP 19-05-2013
Autko po zimie dostało zamiast gwintu AirRide
a) węże 10/8
b) poduszki Rubena 2-komorowe mocowane na gwincie
c) kompresor viair
d) butla 25l
e) 2 zawory 1/2"
f) sterowanie z wewnątrz + z pilota bezprzewodowego
g) zegar dwuwskazówkowy viair
h) wszystko na skręcanych złączkach
i) sterowanie osiami włącznikami z allroada
j) ukryta cała instalacja (widoczne tylko włączniki z allroada + zegarki)
k) zegarek pokazujący ciśnienie w osiach wstawiony zamiast kratki nawiewu w flokowanej listewce, co pociągneło za sobą flokowanie pozostałych drewnianych dekorków.
i to chyba na tyle... trochę fotek na koniec
AUDI A6 C5 Avant
Rok produkcji 1998
Wyposażenie:
-Skórzana tapicerka (siwa) z elektryczną regulacją wysokości + coś jeszcze elektrycznego
-climatronik
-centralny zamek z ori scyzorami
-el. regulacja świateł
-el. szyby x4
-el. regulowane i składane lusterka
-ori zmieniarka cd
-5szt. ori alusów 16"
-ASR
-ABS
-duży FIS
-podświetlane pokrętełka, klamki itp (nie wiem czy to jakiś wypas czy seria )
-jakieś seryjne zawieszenie -20mm
-tempomat
I chyba to juz wszystko ale pewny nie jestem
Pare fotek zrobione przez poprzedniego właściciela.
Na początek skromne mody
-Felgi 19"
-do felg komplecik opon Continental sportcontact2 235/35/19
-blenda US
-Radio z Coupe (Pioneer DEH-4000UB)
-Subwoofer z Coupe
-drobne wymiany i naprawy o ktorych szkoda pisac
-ringi na zegary
Kolejne mody
-Gwint przód i tył 8-)
-Blenda USA po lifcie
UP
- gwint wypadł na zimę, a na jego miejsce wskoczyło seryjne zawieszenie 1BE -20mm
- Kierownica 3-ramienna S-Line
- xenon 6000k rzecz jasna HID
- Dywaniki gumiaki na zimę (jak za 40zl całkiem fajnie dopasowane)
- Seria alusy 16" na zimę
- komplet oponek Pirelli 210SnowSport 205/55/16
- obszyta gałka skórką (foto kiepskie)
Fotki lepszej jakości się pojawią w wolnej chwili (a z wolną chwilą trochę ciężko)
i znów UP
-Zderzak przedni po pierwszym lifcie ze spryskami
-Zdjęte znaczki z klapy (A6 i 2,5 tdi)
-przeróbka na 2din (climatronik, tunel, popielniczka, kosz itp)
-radio Pioneer AVIC D3 (Dotyk, navi, dvd i takie tam duperele)
-grill z allroada
kolejny up na dobry początek sezonu 2012
-zderzak tył USA (dyfuzor w czarny połysk)
-tablica o wymiarach USA
-lampy tył polift
-lampy przód tzw. półlift (99-01)
-ciemne boczne kierunki
-wywalona wycieraczka tylnej szyby
-znaczek audi w czarny połysk
-szerokie listwy (czarny połysk)
-przedni zderzak pomalowany do samego dołu
-żółte halogeny
-felgi psiknięte w biel (oczywiscie połysk)
I trochę fotek na potwierdzenie
UPDATE PAŹDZIERNIK 2012
-Relingi wywalone (ma ktoś na uwadze ciekawe zaślepki?)
-uruchomiona kamera cofania
-Fotele Recaro w jasnej skórce
-Panel Climatronic z grzanymi fotelami
-instalacja do grzanych foteli
-pomalowane progi w kolor do kompletu ze zderzakami
-Lusterko pasażera od angola
-lusterka pomalowane w kolor felg
-znaczek na tylnej klapie w kolor kół i lusterek
i chyba to wszystko póki co
i znów UP
Hamulce 312mm na przód
UP 19-05-2013
Autko po zimie dostało zamiast gwintu AirRide
a) węże 10/8
b) poduszki Rubena 2-komorowe mocowane na gwincie
c) kompresor viair
d) butla 25l
e) 2 zawory 1/2"
f) sterowanie z wewnątrz + z pilota bezprzewodowego
g) zegar dwuwskazówkowy viair
h) wszystko na skręcanych złączkach
i) sterowanie osiami włącznikami z allroada
j) ukryta cała instalacja (widoczne tylko włączniki z allroada + zegarki)
k) zegarek pokazujący ciśnienie w osiach wstawiony zamiast kratki nawiewu w flokowanej listewce, co pociągneło za sobą flokowanie pozostałych drewnianych dekorków.
i to chyba na tyle... trochę fotek na koniec
Ostatnio zmieniony 19 maja 2013, 23:09 przez KaZi_2005, łącznie zmieniany 21 razy.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt: