Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Duze spalanie,gwiazdki, nadpalone swiece...

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 20 cze 2011, 22:33

ostatnio ustawiałem mapy do gazu i obroty mi trzyma 700 a na obrotku czasami 1000 i mnie a na kompie stale 700 i to pewnie jest cos z zegarem tez ale pod vag nie moge sie połączyc musze pojechac gdzies kto to bardziej opanował :-/

rimas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 30 mar 2011, 21:16

Post autor: rimas » 21 cze 2011, 19:33

kolego co do vaga to zajzyzj do nie pamietam ktorego napisalem jakim fejsem sie laczy bez problemu ten silnik.
Ja ze swoim silnikiem sie jeszcze nie dogadalem , ale to z racji ze nie ma mnie w miejscu zamieszkania. jak cos zdzialam to dam znaka

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 cze 2011, 15:53

U mnie też przekłamuje obrotomierz.

Co do interfejsu do taki przy takim na USB trzeba zmienić parametry w programie żeby się połączył. Nawet jak się połączy to co chwila się wiesza połączenia albo to przekroczeniu jakiś obrotów.

Ponoć interfes viakena na COMa bardzo dobrze sobie radzi (ale też nie można podłączać go do przez przejściówkę USB>COM).

rimas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 30 mar 2011, 21:16

Post autor: rimas » 23 cze 2011, 20:34

dokladnie ten fejs laczy sie bezproblemowo, sam takiego uzywam. a co do przejsciowki to tylko PCMCIA-COM lata bez problemu.

[ Dodano: 2011-06-29, 15:35 ]
Kontynuujac moje borykanie sie z zanikiem mocy silnika.. sprawdzalem rozrzad jak najbardziej ok , ale co mnie zaciekawilo po wykreceniu swiec:

z 1 i 6 cylindra swiece sa stopione :shock: praktycznie nie ma swiecy

z reszty cylindrow po wykreceniu swiec - kolor ich wskazuje na uboga mieszanke

i teraz juz sam nie wiem co jest nie tak bo 4 swiece wskazuja na uboga mieszanke a auto spala kolosalne ilosci paliwa , nie ma mocy a 2 swiece wypalone. Czy ktos o co moze chodzic w tym silniku ze tak sie dzieje??

[ Dodano: 2011-07-03, 13:39 ]
po zdjeciu kolektora dolotowego wszystko sie wyjasnilo.. :evil: ani jeden zawor nie trzymie kompresji , wszystko do gory leci na dodatek 2 zawory zaczely walic o tloki a reszta zaworow krzywo przylega do gniazda w glowicy... :evil: :!: wszystko ladnie gdyby nie fakt ze musze placic za kogos blad przy pracy nad moim silnikiem . Borykalem sie pol roku z problemem braku mocy az wkoncu sie wyjasnilo... :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl