Audi 80 B4 Sedan 2.3NG QUATTRO
Audi 80 B4 Sedan 2.3NG QUATTRO
Witam kolegów ,
Jestem tu nowy .
Więc tak, kupiłem około miesiąca temu Audi 80 B4 2.3Ng Quattro (Sedan)
Autko było quattro(całe zawieszenie zostało, brakuje jedynie skrzyni biegów i wału ) tylko Pan od którego kupiłem powiedział,że skrzynia poszła i wstawił jakąś od innego Audi. (bez quattro)
Chce zakupić skrzynie i wał tak aby autko z powrotem wróciło do swojego poprzedniego wcielenia 4-napędowca.
i teraz chciałbym zadać wam kilka pytań
-Czy skrzynia musi być akurat od tego silnika (2,3NG ) czy może pochodzić od np : 2.0 lub 2.6 ??? np : TA
-Czy skrzynia musi być od sedana czy od avanta (mam sedana)
-Czy może pochodzić np z Audi B3 lub Audi 90 ?
-Czy wał pasuję do każdej skrzyni ? oraz czy ma taką samą długość w b4 sedania a avancie lub Audi 90 . Czy wał musi być od okreslonego silnika ?NP TEN
Jak ktoś mi odowie na moje pytania ma u mnie duże
Pozdro
Jestem tu nowy .
Więc tak, kupiłem około miesiąca temu Audi 80 B4 2.3Ng Quattro (Sedan)
Autko było quattro(całe zawieszenie zostało, brakuje jedynie skrzyni biegów i wału ) tylko Pan od którego kupiłem powiedział,że skrzynia poszła i wstawił jakąś od innego Audi. (bez quattro)
Chce zakupić skrzynie i wał tak aby autko z powrotem wróciło do swojego poprzedniego wcielenia 4-napędowca.
i teraz chciałbym zadać wam kilka pytań
-Czy skrzynia musi być akurat od tego silnika (2,3NG ) czy może pochodzić od np : 2.0 lub 2.6 ??? np : TA
-Czy skrzynia musi być od sedana czy od avanta (mam sedana)
-Czy może pochodzić np z Audi B3 lub Audi 90 ?
-Czy wał pasuję do każdej skrzyni ? oraz czy ma taką samą długość w b4 sedania a avancie lub Audi 90 . Czy wał musi być od okreslonego silnika ?NP TEN
Jak ktoś mi odowie na moje pytania ma u mnie duże
Pozdro
Spoko
Poszukaj w bagażniku wlepki (kartka fabryczna ) na niej masz napisane numery skrzyni(symbol 3 literowy) I po tym szukaj skrzyni , Tam też bedzie 3 literowy symbol tylnego mostu spisz i podaj na forum .
Nieważne od jakiego silnika skrzynia WAŻNE jest by przełożenie główne skrzyni i mostu było identyczne!!
Wał tyko i wyłacznie od B4 sedan/Avant ob B3 i Coupe jest inny, Pasuje jeszcze od A4 do 99 roku ale tylko od skrzyń 5-cio biegowych.
Jak chcesz coś dokładnie pisz do mnie na gg..
Pozdro i miłej jazdy
PS ten wał może być od żuka zero opisu po zdeciu to jak wróżenie z fusów niestety
ale obstawian że to od b3 bo jest dość długi <lol>
Ale niewiem.
Poszukaj w bagażniku wlepki (kartka fabryczna ) na niej masz napisane numery skrzyni(symbol 3 literowy) I po tym szukaj skrzyni , Tam też bedzie 3 literowy symbol tylnego mostu spisz i podaj na forum .
Nieważne od jakiego silnika skrzynia WAŻNE jest by przełożenie główne skrzyni i mostu było identyczne!!
Wał tyko i wyłacznie od B4 sedan/Avant ob B3 i Coupe jest inny, Pasuje jeszcze od A4 do 99 roku ale tylko od skrzyń 5-cio biegowych.
Jak chcesz coś dokładnie pisz do mnie na gg..
Pozdro i miłej jazdy
PS ten wał może być od żuka zero opisu po zdeciu to jak wróżenie z fusów niestety
ale obstawian że to od b3 bo jest dość długi <lol>
Ale niewiem.
To częsty przypadek wiele osób po awarii skrzyni Q zakłada ośkę bo tańsza bo mniej pali i szkoda im czasu na szukanie skrzyni Q.SzymekB pisze:W Polsce to sa magiki :shock:
chmiel25 A jak to jest blokadą ,tył nie będzie zajechany ??
Mac_91 Długo tak auto jezdziło ??
Most i blokada będą idealne bo niby czemu mają być zajechane??
Pozdro
No byłbym zdziwiony bo od 12 lat nie widziałem zajechanego dyfra nawet moj katowany jakos nie narzeka. Rozbierałem skrzynie po Viperze z rajdów z jego b2 v8 i jakoś tylko synchronizatory były rozwalone, reszat całkiem normalnie wygladała.zserty pisze:Najlepiej, żeby skrzynia i dyfer były z jednego auta. Wtedy są jednakowo wyrobione.
A co do dyfra to zdziwiłbyś się jak może być wyrobiony. Np. od strzałów ze sprzęgła, od wyrobionej poduchy centralnej.
Od automata dyfer nie jest tak wytłuczony.
Pozdro
Nie nie mierzyłem bo dyfry wszytkie które miałem były ciche i nie wykazywały potrzeby sprawdzania luzów gdziekolwiek Audi to nie duży fiat.
Ja nie dbam o napęd od kiedy kupiłem Avanta jeżdze i tam nie zagladam bo nie widze jakoś potrzeby ani celowości. Jak się rozleci założe drugi i mam to gdzieś.
Pozdro
Ps skrzynie w w audi są naprawde pancerne i idioto odporne.
Ja nie dbam o napęd od kiedy kupiłem Avanta jeżdze i tam nie zagladam bo nie widze jakoś potrzeby ani celowości. Jak się rozleci założe drugi i mam to gdzieś.
Pozdro
Ps skrzynie w w audi są naprawde pancerne i idioto odporne.
Jasne. Wszystko się zgadza. Dyfer z dużym luzem będzie chodził i to nawet cicho, ale będzie walił.
Nie doradzaj koledze byle czego. Ty sobie dyfer wymienisz a chłopak nie do końca może widzieć w czym rzecz.
Nie mów, że również blokada jest idiotoodporna. Widełki są plastikowe a tuleja zębata jest następna,
która może się poddać. Nie chce mi się wdawać w polemikę.
Nie doradzaj koledze byle czego. Ty sobie dyfer wymienisz a chłopak nie do końca może widzieć w czym rzecz.
Nie mów, że również blokada jest idiotoodporna. Widełki są plastikowe a tuleja zębata jest następna,
która może się poddać. Nie chce mi się wdawać w polemikę.
Ostatnio zmieniony 23 cze 2011, 21:32 przez zserty, łącznie zmieniany 2 razy.
Zserty my sobie spamujemy miedzy sobą.
Ja pisałem tak żeby chłopaka nie martwić na zapas! Sam wiesz że mosty w audi psuja się bardzo rzadko. A skoro ww pan /kolega nie poradzi sobie z mostem tym bardziej nie poradzi sobie z kasowaniem luzu w mechanizmie różnicowym.
Pozdro
Ps czekam na autora tematu kiedy wpisze symbole skrzyni i mostu żeby pomóc mu szukać skrzyni o właściwym przełożeniu.
Ja pisałem tak żeby chłopaka nie martwić na zapas! Sam wiesz że mosty w audi psuja się bardzo rzadko. A skoro ww pan /kolega nie poradzi sobie z mostem tym bardziej nie poradzi sobie z kasowaniem luzu w mechanizmie różnicowym.
Pozdro
Ps czekam na autora tematu kiedy wpisze symbole skrzyni i mostu żeby pomóc mu szukać skrzyni o właściwym przełożeniu.