Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 PM 1,8S] Wysokie spalanie w mieście

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 21 cze 2011, 10:34

W focie 35 zł firmy EPS <ok> . Działa jak oryginał, tylko trzeba popracować nad uszczelnieniem bo nie wiem jak u innych, ale u mnie na oryginalnej podkładce uszczelniającej (chyba aluminium) lekko się poci.

redaudi_lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2011, 23:10

Post autor: redaudi_lbn » 23 cze 2011, 23:25

Witam.

Sonde lambda mam sprawną, bo niedawno gazownik mi ją sprawdzał, chodzi mi o te czujniki, mam podobny silnik, te dwa czujniki są odpowiedzialne za temperaturę czy tylko jeden? Czujnika nr. 3 nie mam, mam tylko te dwa na górze, właśnie chciałbym wiedzieć który ruszać i który za co jest odpowiedzialny.


Teraz już wiem dlaczego moja Audiczka spala dużo benzyny, a gazu daje w normie.

Google już wymęczyłem i wiem jaki ten czujnik ma związek ze spalaniem :)

Proszę o radę, z góry przepraszam za podstawowe pytanie, ale jestem dopwiero na poziomie edukacyjnym <urodziny>

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 cze 2011, 23:42

redaudi_lbn pisze:Czujnika nr. 3 nie mam, mam tylko te dwa na górze, właśnie chciałbym wiedzieć który ruszać i który za co jest odpowiedzialny.
Daj fotkę albo zobacz czy któryś z czujników u ciebie jest podobny do tego z numerem 3. Wtyczkę też ma charakterystyczną.

redaudi_lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2011, 23:10

Post autor: redaudi_lbn » 25 cze 2011, 13:34

Witam ponownie.
Przepraszam, że tak późno, ale czasu nie miałem.

www.imageshack.us/photo/my-images/812/dsc00431r.jpg


www.imageshack.us/photo/my-images/713/dsc00432js.jpg

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 cze 2011, 13:51

Zdjęcie jest z silnika PM? Czujnik do ecu to ten po prawej na zdjęciach.
Ktoś kiedyś pisał że do PM montowali mono-jetronica na początku później mono-motronic'a i dlatego masz inne czujniki. I ty masz czujnik wciskany a nie na gwinta jak autor tematu.

redaudi_lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 23 cze 2011, 23:10

Post autor: redaudi_lbn » 25 cze 2011, 14:32

Tak na to wygląda, że to silnik na jednym wtrysku (dlatego mam założoną najprostszą instalacje LPG).

A ten czujnik po lewo od czego może być?

Silnik mam identyczny jak na tej fotce (nawet kolor audi się zgadza)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db2 ... e0b8e.html

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 cze 2011, 15:31

redaudi_lbn pisze:A ten czujnik po lewo od czego może być?
To jest drójpinowy do wskaźnika na desce oraz posiada styk załączający lampę ostrzegawczą na desce.

A ty masz C4kę więc na pewno masz mono-motrinic'a i nowszy typ czujników.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl