Witam!
Od niedawna jestem posiadaczem Audi 80 B4. Zakupiłem ją z niedziałającym centralnym zamkiem, obrotomierzem i kontrolkami. Ostatnio zacząłem wcześnie rano jeździć (około 6) i zauważyłem że gdy jest wilgotno na zewnątrz wszystko działa, gdy wyjdzie słonce natychmiast przestaje. Co to może być?
Pozdrawiam.
[B4 Avant] Centralny zamek, obrotomierz, kontrolki.
- MalyGlodek
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
- Lokalizacja: GS Słupsk
magia, to najlepiej jeździć tylko w deszczu albo z rana jak rosa na trawie
Nie no to trochę powagi możliwe że gubisz masę a jak jest wilgotno może gdzieś kropla powoduje przewodzenie masy i wszystko działa do póki nie wyschnie, zajrzałem do opisu bezpieczników i od zegarów jest 12 bezpiecznik na złączu numer 15 o nominalnej wartości 15A sterowany przez stacyjkę, a do centralki faktycznie nr 19 10A na złączu numer 30 bezpośrednio z AKU, albo to są dwie osobne przyczyny centralny osobno cała reszta osobno albo coś jest z punktem masowym, tylko znów one są na dwóch osobnych złączach i pracują oddzielnie... Zacznij od przeglądu masy.
Jeśli chodzi o schematy to:
Książka nosi tytuł Audi 80 90 Reguluje i Naprawiam (86-91)
Centralny strona 183
zestaw wskaźników 176 i 177
W internecie znajdziesz...
Nie no to trochę powagi możliwe że gubisz masę a jak jest wilgotno może gdzieś kropla powoduje przewodzenie masy i wszystko działa do póki nie wyschnie, zajrzałem do opisu bezpieczników i od zegarów jest 12 bezpiecznik na złączu numer 15 o nominalnej wartości 15A sterowany przez stacyjkę, a do centralki faktycznie nr 19 10A na złączu numer 30 bezpośrednio z AKU, albo to są dwie osobne przyczyny centralny osobno cała reszta osobno albo coś jest z punktem masowym, tylko znów one są na dwóch osobnych złączach i pracują oddzielnie... Zacznij od przeglądu masy.
Jeśli chodzi o schematy to:
Książka nosi tytuł Audi 80 90 Reguluje i Naprawiam (86-91)
Centralny strona 183
zestaw wskaźników 176 i 177
W internecie znajdziesz...
Witam!
Problem z licznikiem rozwiązany, była pęknięta płytka, gdy się ja lekko przycisnęło wszystko zaczynało działać. Problem z centralnym zamkiem pozostał, gdy przestoi noc rano działa, potem po pracy znów nie działa.
Co do licznika: mrugają mi kontrolki: wysoka temperatura, brak płynu hamulcowego, oraz świeci się kontrolka akumulatora. Te kontrolki u poprzedniego właściciela(gdy licznik działał) świeciły się przez 4 lata więc na pewno jest dobry alternator i pasek(niedawno wymieniany), płyny sprawdziłem.
Pozdrawiam.
Edit:
Gdzie jest połączenie masowe z tyłu samochodu w bagażniku dochodzące do pompki?
Problem z licznikiem rozwiązany, była pęknięta płytka, gdy się ja lekko przycisnęło wszystko zaczynało działać. Problem z centralnym zamkiem pozostał, gdy przestoi noc rano działa, potem po pracy znów nie działa.
Co do licznika: mrugają mi kontrolki: wysoka temperatura, brak płynu hamulcowego, oraz świeci się kontrolka akumulatora. Te kontrolki u poprzedniego właściciela(gdy licznik działał) świeciły się przez 4 lata więc na pewno jest dobry alternator i pasek(niedawno wymieniany), płyny sprawdziłem.
Pozdrawiam.
Edit:
Gdzie jest połączenie masowe z tyłu samochodu w bagażniku dochodzące do pompki?