Witam wszystkich.
Wiem, że postów na temat obrotów biegu jałowego było już wiele, ale niestety żaden nie pasuje do mojego przypadku. Proszę zatem o pomoc.
Problemy z obrotami na biegu jałowym występują w moim samochodzie od momentu zakupienia. Jakiś czas temu dałem auto do mechanika, który powymieniał co trzeba (sonda, kopułka, paluch) i wszystko wyregulował. Sam wymieniłem świece, przewody WN i czujnik temperatury. Ustawiłem odpowiednio ssanie na zaworze dodatkowego powietrza i cieszyłem się właściwymi obrotami na zimnym jak i rozgrzanym silniku.
Niedawno wróciłem z wakacji, odpalam samochód. Na zimnym obroty są właściwe (pewnie dzięki ssaniu) natomiast na rozgrzanym silniku spadają do ok. 300-400; czasami silnik zgaśnie. Dodam, że podczas wakacji samochód nie był używany ani odpalany przez jakieś 12 dni.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czy to, że stał nieuruchamiany mogło doprowadzić do rozregulowania się wolnych obrotów?
Dziękuję bardzo za każdą wskazówkę.
Pozdrawiam
[B3 1.8S JN PB+LPG] Niskie obroty na rozgrzanym silniku
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja
- patrykk007
- Forum Audi 80
- Posty: 166
- Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
- Lokalizacja: Złotoryja