Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant] Red Dragon Sprzedany

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 29 cze 2011, 20:17

Kolczat, sprzedaj mi twój przód to wtedy biore kredyti kupuje takie opony....

soja droga zastanawiam sie nad jakimis 16"zeby nizej schodzic...

aaaaa, nie ma kto na handel "troche" krótszych springów niz -60??

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 cze 2011, 20:24

aaaaa, nie ma kto na handel "troche" krótszych springów niz -60??
Przetnij se na pol ni bedzie -120, bedziesz mial na dwie strony z jednej, a ta druga cala sprzedaz. Fajny biznes nie?:D

gwint piekna sprawa, coz widze ze nic innego mi nie pozostalo jak zalozyc :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 cze 2011, 20:25

niestety ja chyba pozostane na gwincie do konca zycia, bo AR robi sie coraz mniej fajny...

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 cze 2011, 20:27

Kolczat, to musisz zanabyc naklejeczke FUCK AIR RIDE <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 cze 2011, 20:29

nie bawi mnie nie potrzebne obrazanie kogos...

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 cze 2011, 20:30

Kolczat pisze:nie bawi mnie nie potrzebne obrazanie kogos...
nie kogos, tylko czegos :!:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 29 cze 2011, 20:31

zwal jak zwal...

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 29 cze 2011, 22:16

Kolczat pisze:niestety ja chyba pozostane na gwincie do konca zycia, bo AR robi sie coraz mniej fajny...
Możesz rozwinąć ten wątek?

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 29 cze 2011, 22:39

sagem pisze:Przetnij se na pol ni bedzie -120, bedziesz mial na dwie strony z jednej, a ta druga cala sprzedaz. Fajny biznes nie?:D
no smiszne smiszne.... :mrgreen:

a czy w przypadku gdy AR jest "na samym dole" jak max skrecony gwint, to jest rownie twardy jak tenze własnie gwint??? :roll:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 cze 2011, 06:43

na samym dole powietrze u mnie osobiscie wycieralo by blotniki, ale gdyby zastosowac wezsze kolo to auto lezy na lozyskach, amory sa w samym dole, a co do jazdy na max setupie ponoc wozi na ulicy, po evencie bede konkretne decyzje, ale watpie ze dam sie spowrotem na niego przekonac, coraz bardziej podoba mi sie pomysl 300niutow pod maska :mrgreen:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 30 cze 2011, 07:54

Kolczat pisze:coraz bardziej podoba mi sie pomysl 300niutow pod maska :mrgreen:
:mrgreen:

Tobie dużo nie potrzeba, bo cab jak na seryjne 90PS świetnie jedzie ;-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 30 cze 2011, 08:51

Lucazzz pisze:gdy AR jest "na samym dole" jak max skrecony gwint, to jest rownie twardy jak tenze własnie gwint???
Nie.
Jak AR jest na samym doe to przewaznie cos, najczesciej opona opiera sie o nadkole wiec da sie jedynie stac i ładnie wygladac :mrgreen: Im AR nizej tym cisnienie w poduszkach mniejsze a co za tym idzie zawieszenie jest miekczejsze.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 30 cze 2011, 11:17

otoz to...

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 30 cze 2011, 11:19

Słonik pisze: Lucazzz napisał/a:
gdy AR jest "na samym dole" jak max skrecony gwint, to jest rownie twardy jak tenze własnie gwint???

Nie.
Jak AR jest na samym doe to przewaznie cos, najczesciej opona opiera sie o nadkole wiec da sie jedynie stac i ładnie wygladac Im AR nizej tym cisnienie w poduszkach mniejsze a co za tym idzie zawieszenie jest miekczejsze.
no własnie, i dlatego nie dokonca jestem do AR przekonany... wolałbym skrecic gwint i móc sie lansowac :mrgreen: a nie robic PSSYK- PSSYK za kazdym razem...


chociaz moze kiedys, jak sie dorobie młodszego auta, bo do B4 to AR mało pasuje. co innego A4, albo A6...

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 30 cze 2011, 11:41

A tam, to najpierw mi takie Kolczaty psyche zryły i z anty-glebowicza pokochałem te klimaty, potem doprawiły air ride'm przez co ostro kasiure na niego zbieram, a teraz mi się wycofują. Nosz ku%@* Panowie, skoro ja - junior glebowicz - jestem zdecydowany to stara armia tym bardziej powinna ;-)

Lucazzz nie musi być nowsze, ale zmień samochód na Coupe/Cabrio. Audi 80 sedan/avant to zawsze będzie audi 80. Coupe i Cabrio w pięknym stanie, odmalowane i na feldze jest niesamowicie rzadko spotykane i na air ride zrobi taki szał, że głowa mała i dupe urywa. Moim skromnym zdaniem.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl