[2.0 ABT] Na zimnym Silniku wyraźnie lepiej ciagnie
[2.0 ABT] Na zimnym Silniku wyraźnie lepiej ciagnie
Witam, tak jak w temacie mam Audi 80 2.0 ABT + LPGi, ostatnio zuwazyłem, ze auto trochę lepiej ciągnie na zimnym silniku, może to być spowodowane tym ze jedzie na ssaniu, gdzieś na forum bmw wyczytałem że jest specjalny czujnik, który sprawdza temp powietrza zasysanego i na podstawie tego ustawia wyprzedzenie zapłonu (w gorące dni po to żeby nie przegrzać silnika) zakładają mały rezystor i auktko smiga cały czas tak samo, a jak to jest u nas z tymi silnikami ABT?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Takie mulenie po rozgrzaniu w ABC było omawiane tutaj: https://audi80.pl/80-b4-v6-ic-w-benz ... t44062.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Już pisałem w jednym z tematów były na allegro chipy do wolnossących benzyn, kosztowało to około 50zł a wewnątrz części warte 2,5zł - potencjometr i przełącznik.
Przeznaczone było do podłączania pod czujnik temperatury zasysanego powietrza w przepływomierzu.
W monowtrysku ten czujnik jest z zespole wtryskowym, można też próbować oszukiwać czujnik temperatury cieczy.
Przeznaczone było do podłączania pod czujnik temperatury zasysanego powietrza w przepływomierzu.
W monowtrysku ten czujnik jest z zespole wtryskowym, można też próbować oszukiwać czujnik temperatury cieczy.