Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JV] mono wtrysk brak iskry

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
arturm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 21 maja 2011, 20:46

[B3 1.8 JV] mono wtrysk brak iskry

Post autor: arturm » 21 maja 2011, 21:05

Cześć
Od niedawna jestem posiadaczem audi 80m B3 1991 rocznik 1.8 mono-wtrysk. podczas jazdy zaczął przerywać i stanął, poruszałem kablami przy cewce, od[palił dojechałem do domu. Następnego dnia odpalił przejechałem 100m i stanął. Brak iskry na świecy. podmieniłem cewkę do innego auta i jest sprawna, ale w Audi nie przekazuje iskry. Obstawiam na aparat zapłonowy lub sterownik. Czy ktoś miał podobny problem i mógłby mi poradzić co zrobić. Czy są jakieś inne możliwości bo nie jestem elektrykiem. układ zapłonowy prosta konstrukcja bez podciśnienia. czy ciężko jest go podmienić na inny dla sprawdzenia.
proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 22 maja 2011, 07:53 przez arturm, łącznie zmieniany 2 razy.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 21 maja 2011, 21:28

_uwaga

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 maja 2011, 22:13

Poszukaj było kilka razy opisane jak sprawdzić działanie poszczególnych rzeczy.

Nie chce mi się szukać za ciebie a szybciej pójdzie mi napisanie.

1. Zdejmij przewód idący z cewki do kopułki (zdejmij część z kopułki rozdzielacza), włóż w niego świece zapłonową i połóż na czymś metalowym aby świeca miała kontakt z masą.
2. Zdejmij wtyk z aparatu zapłonowego i podłącz kabel do środkowego styku.
3. Włącz zapłon i dotykaj szybko do masy (minusa) tym kablem z pkt. 2

Jeśli na świecy będzie przeskakiwać iskra to masz padniętego halla jeśli nie to masz padniętą cewkę albo moduł. Jak sprawdzić cewkę i moduł poszukaj albo napiszę, jeśli się okaże że to nie hall.

I sprawdź czy po włączeniu zapłonu pojawia się plus na zacisku 15 cewki.

I popraw temat!

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 02 lip 2011, 00:21

Ja już to rozkminiłem, podmieniłem aparat zapłonowy i iskra jest, wcześniej zmieniałem moduły i cewkę i nic ale w końcu się udało <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl