Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0 90 koni]co oznacza kontrolka obok tej od oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
artur.konkol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 27 wrz 2010, 20:47
Lokalizacja: trojmiasto

[b4 2.0 90 koni]co oznacza kontrolka obok tej od oleju

Post autor: artur.konkol » 01 lip 2011, 22:49

witam od jakiegos czasu przy rozgrzanym silniku zapala mi sie podczas jazdy kontrolka -czerwona z wykrzyknikiem w nawiasach (!) ta obok tej od cisnienia oleju dzieje sie to przy obrotach minimalnie ponizej wolnych obrotow - np wolna jazda na 2 biegu lekko pod gorke bez wcisnietego gazu czy mega delikatny wjazd na kraweznik dodam ze ta od oleju sie nie zapala (sprawna na zaplonie swieci) dodam ze brzeczyk sie nie wlaca -------- OD CZEGO JEST TO USTROJSTWO i CZY TO BARDZO GROZNE ??????? dodam ze silnik nie bieze nawet grama oleju pali na dotyk pracuje rowno jezdze na castrolu 10/w/40 poziom wzelakich plynow eksploatacyjnych w normie ..........

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 01 lip 2011, 22:57

Dolej płynu hamulcowego :mrgreen: <ok> oczywiscie do układu ham.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 lip 2011, 23:01

Mało płynu hamulcowego. To ten zbiorniczek nad pompką hamulca.

artur.konkol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 27 wrz 2010, 20:47
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: artur.konkol » 01 lip 2011, 23:03

tez tak myslalem ale poziom plynu jest grubo ponad min. i czemu wysteouje zaleznosc miedzy pojawianiem sie tej kontrolki a obrotami silnika ??? dodam ze nie ma ABS

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 01 lip 2011, 23:13

mysle ze to moze byc cos zwiazane z serwem moze niedomagać podcisnienie przy nizszych obrotach i oddziaływac w tym stopniu na poziom płynu a ze jest go zbyt mało to w ten sposób sie dzieje

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 02 lip 2011, 00:16

Ładowanie alternatora. Jak nie wierzysz odepnij pasek od alternatora i zobaczysz że będzie się świeciła cały czas.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lip 2011, 18:45

artur.konkol pisze:tez tak myslalem ale poziom plynu jest grubo ponad min. i czemu wysteouje zaleznosc miedzy pojawianiem sie tej kontrolki a obrotami silnika ??? dodam ze nie ma ABS
Uszkodzony czujnik silnik= drgania

Odepnij czujnik a się okaże.

artur.konkol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 27 wrz 2010, 20:47
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: artur.konkol » 02 lip 2011, 21:24

Jarewa pisze:
artur.konkol pisze:tez tak myslalem ale poziom plynu jest grubo ponad min. i czemu wysteouje zaleznosc miedzy pojawianiem sie tej kontrolki a obrotami silnika ??? dodam ze nie ma ABS
Uszkodzony czujnik silnik= drgania

Odepnij czujnik a się okaże.
a jaki czojnik znaczy ktory?

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 02 lip 2011, 21:49

czujnik poziomu płynu ham przy zbiorniczku jest :) <ok>

artur.konkol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 27 wrz 2010, 20:47
Lokalizacja: trojmiasto

Post autor: artur.konkol » 02 lip 2011, 21:52

ok dzieki za pomoc jutro posprawdzam co i jak zaczne od czojnika i sprawdze to z paskiem.

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 02 lip 2011, 21:52

GerB3 pisze:Ładowanie alternatora. Jak nie wierzysz odepnij pasek od alternatora i zobaczysz że będzie się świeciła cały czas.
w audi 100c3 86 rok miałem taką syt. przy odłaczeniu aku na chodzacym silniku ta kontrolka mrugala ale 2 razy szybciej niż zwykle :->

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lip 2011, 22:25

TYGRYSQ pisze:
GerB3 pisze:Ładowanie alternatora. Jak nie wierzysz odepnij pasek od alternatora i zobaczysz że będzie się świeciła cały czas.
w audi 100c3 86 rok miałem taką syt. przy odłaczeniu aku na chodzacym silniku ta kontrolka mrugala ale 2 razy szybciej niż zwykle :->
Przy uszkodzonym ładowaniu w B4 mrugają co prawda ale "dwie" a nie jedna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl