[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
chyba nie tak jak u mnie :
to i tak jest na negatywie z tyłu bo w standardzie wystaje bardziej 9" ET 5
zayebatsu ja polecam Ci air a nie gwint
brzuszkiem siądzie i bedzie sie dało jezdzić
a z przerobieniem tego też nie ma jakoś problemu
i do tego oczywiście lans na pełnej k....e
to i tak jest na negatywie z tyłu bo w standardzie wystaje bardziej 9" ET 5
zayebatsu ja polecam Ci air a nie gwint
brzuszkiem siądzie i bedzie sie dało jezdzić
a z przerobieniem tego też nie ma jakoś problemu
i do tego oczywiście lans na pełnej k....e
Ostatnio zmieniony 30 cze 2011, 23:40 przez skizo, łącznie zmieniany 1 raz.
zayebatsu mozna by zrobić coś na bazie tego
http://allegro.pl/air-ride-golf-3-kompl ... 40739.html
czyli cena +/- 1500zł tylko ja bym dal 2 kompresory i więcej zaworów
http://allegro.pl/air-ride-golf-3-kompl ... 40739.html
czyli cena +/- 1500zł tylko ja bym dal 2 kompresory i więcej zaworów
dzisiaj może wrzuce jak przerobilem przednie gwinty od golfa do audi praktycznie po odcienciu uchwytow do piasty w amoze od golfa i odciencu taleza z kawalkiem lagi w audi wszedł on w lage do audi jak orginał trzeba bylo minimalnie przetoczy ale naprawde minimalnie bo od golfa amor ma 50mm średnicy a w audi otwor ma 50mm wiec za ciasno minimalne a tyl jak wiadomo pasuje fotki wrzuce może puzniej