Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ja na tej pompce kręciłem ok 9s do setki. W moim podpisie masz filmik, gdzie do setki było ok 10s, później jeszcze dłubnąłem nieco w pompie, parę modyfikacji i lepiej przyśpieszał (no i doładowanie 1 bar) więc z czystym sumieniem moge powiedzieć, że do setki miał 9s. Ale już niestety nie nagrałem tego bo samochód poszedł do rozbiórki
Z resztą jak na tej pompie holowałem 2 tony i dobrze szedł samochód to 80KM napewno nie miał
Z resztą jak na tej pompie holowałem 2 tony i dobrze szedł samochód to 80KM napewno nie miał
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
Krzychu ja tu mam na myśli jego hamulce bęben na tyle i lita na przodzie to jest zestaw do hamowania auta z 80 KM pod maską i to jeszcze jak w miarę spokojnie jeździsz bo jak ciśniesz do dechy i robisz dohamowania przed zakrętami to po 20 km czujesz tylko smród i braki pod nogą, na takim zestawieniu jak mam teraz czyli lite P/T jest już o niebo lepiej ale ja pewnie nawet 90 KM nie mam a jak Paweł mierzy w 120 to chyba po to żeby tym fajnie latać a nie tylko kozaczyć na 300m prostej.dydo85 pisze:wampir1988, nie przesadzaj ze nie da rady...wampir1988 pisze:chociaż czasem brakuje wentyla na przodzie ale już pewnie nie założę bo na glebie już się tak nie da latać
az sam jestem ciekaw efektów tego moedzenia :lol:
P.S
Zresztą nie ma się co przegadywać czekam na efekt poparty karteczką z hamowni i dalsze mody
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
,pawelrybak15 pisze:Cóż, nie ukrywam, że czasem lubie mocniej pocisnąć przez dłuższy czas i jakoś nie zauważyłem by hamulce słabły, ale to pewnie dlatego, że mam porządne tarcze i markowe klocki. W dalekich planach jest montaż tarcz na tył oraz zacisków LUCAS lub ATE pod wentylowane tarcze na przód.
Wydaje Ci się też tak myslałem , doprowadziłem będny do igły stanu a na hamowaniu różnicy nie odczułem.....
Dopiero jak kupiłem Avanta :mrgreen:
Klekociarze atakują a z benzynami nikt nic nie modzi :mrgreen:
Ciekawe jak będzie na tej pompie jeździło, na objechanie zdrowego (to ważne bo przeważnie to paździerze po 110-120KM) NG za bardzo nie liczyłbym podobnie jak na 16V, resztę sie zobaczy.
NG niestety słabo trzyma serię, jeszcze z gazem to juz masakra
A co do hebli to jednak jest różnica miedzy tarcza bęben a 4X tarcza. Ale tu też ważne są opony, bo nic nie dadzą 4 tarcze jak się lata na balonie 175
Ciekawe jak będzie na tej pompie jeździło, na objechanie zdrowego (to ważne bo przeważnie to paździerze po 110-120KM) NG za bardzo nie liczyłbym podobnie jak na 16V, resztę sie zobaczy.
NG niestety słabo trzyma serię, jeszcze z gazem to juz masakra
A co do hebli to jednak jest różnica miedzy tarcza bęben a 4X tarcza. Ale tu też ważne są opony, bo nic nie dadzą 4 tarcze jak się lata na balonie 175
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: