Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 04 lip 2011, 15:23

:lol: sorry że to napiszę ale tak w wypowiedziach dajesz że uśmiech sam się pojawia.
Powodzenia w modach ale chyba za wysoko celujesz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 lip 2011, 15:29

Ja na tej pompce kręciłem ok 9s do setki. W moim podpisie masz filmik, gdzie do setki było ok 10s, później jeszcze dłubnąłem nieco w pompie, parę modyfikacji i lepiej przyśpieszał (no i doładowanie 1 bar) więc z czystym sumieniem moge powiedzieć, że do setki miał 9s. Ale już niestety nie nagrałem tego bo samochód poszedł do rozbiórki :-/

Z resztą jak na tej pompie holowałem 2 tony i dobrze szedł samochód to 80KM napewno nie miał ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 04 lip 2011, 16:50

Chciałbym kiedyś z Tobą stanąć na ćwiarę...

Awatar użytkownika
wampir1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
Lokalizacja: okolice Oświęcimia

Post autor: wampir1988 » 04 lip 2011, 17:20

dydo85 pisze:
wampir1988 pisze:chociaż czasem brakuje wentyla na przodzie ale już pewnie nie założę bo na glebie już się tak nie da latać
wampir1988, nie przesadzaj ze nie da rady...

az sam jestem ciekaw efektów tego moedzenia :lol:
Krzychu ja tu mam na myśli jego hamulce bęben na tyle i lita na przodzie to jest zestaw do hamowania auta z 80 KM pod maską i to jeszcze jak w miarę spokojnie jeździsz bo jak ciśniesz do dechy i robisz dohamowania przed zakrętami to po 20 km czujesz tylko smród i braki pod nogą, na takim zestawieniu jak mam teraz czyli lite P/T jest już o niebo lepiej ale ja pewnie nawet 90 KM nie mam a jak Paweł mierzy w 120 to chyba po to żeby tym fajnie latać a nie tylko kozaczyć na 300m prostej.

P.S
Zresztą nie ma się co przegadywać czekam na efekt poparty karteczką z hamowni i dalsze mody

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 04 lip 2011, 18:32

Cóż, nie ukrywam, że czasem lubie mocniej pocisnąć przez dłuższy czas i jakoś nie zauważyłem by hamulce słabły, ale to pewnie dlatego, że mam porządne tarcze i markowe klocki. W dalekich planach jest montaż tarcz na tył oraz zacisków LUCAS lub ATE pod wentylowane tarcze na przód.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lip 2011, 13:27

Dziś obejrzałem dokładnie moją starą pompę wtryskową. Najprawdopodobniej ta pompa to nie 9, a 8mm :shock:
Przejście z 8mm na 10mm to musi być konkretny skok :mrgreen:

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 05 lip 2011, 14:05

pawelrybak15, podaj mi numer twojej pompy

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lip 2011, 14:55

Już wszystko wyjaśnione, numer który namierzyłem to nie był ten właściwy :-)
Właściwy numer ukryty był pod nalepką na korpusie pompy, mało tego jest prawie do zera zeszlifowany przez co trudno go odczytać, ale wg właściwego numeru wynikło że jednak 9mm pompa :-)

Awatar użytkownika
SzymekB
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 618
Rejestracja: 09 mar 2009, 20:55

Post autor: SzymekB » 05 lip 2011, 23:14

pawelrybak15 pisze:Cóż, nie ukrywam, że czasem lubie mocniej pocisnąć przez dłuższy czas i jakoś nie zauważyłem by hamulce słabły, ale to pewnie dlatego, że mam porządne tarcze i markowe klocki. W dalekich planach jest montaż tarcz na tył oraz zacisków LUCAS lub ATE pod wentylowane tarcze na przód.
,


Wydaje Ci się ;-) też tak myslałem , doprowadziłem będny do igły stanu a na hamowaniu różnicy nie odczułem.....


Dopiero jak kupiłem Avanta :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lip 2011, 23:26

Ja będe miał heble z avanta, przód/tył tarcze i abs :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 lip 2011, 23:39

Klekociarze atakują a z benzynami nikt nic nie modzi :mrgreen:

Ciekawe jak będzie na tej pompie jeździło, na objechanie zdrowego (to ważne bo przeważnie to paździerze po 110-120KM) NG za bardzo nie liczyłbym podobnie jak na 16V, resztę sie zobaczy.

NG niestety słabo trzyma serię, jeszcze z gazem to juz masakra ;-)
A co do hebli to jednak jest różnica miedzy tarcza bęben a 4X tarcza. Ale tu też ważne są opony, bo nic nie dadzą 4 tarcze jak się lata na balonie 175 :-D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 lip 2011, 23:41

Ciekawe jak będzie na tej pompie jeździło,
Przykład masz w linku w moim podpisie, aczkolwiek nieco lepiej pod koniec jeździlo.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 05 lip 2011, 23:43

GerB3 pisze:Klekociarze atakują a z benzynami nikt nic nie modzi
Bo w benzynie nie ma co modzic za bardzo chyba że ktos ma to smieszne 1.8T to wtedy może.

A TD,TDI sa stworzone do modzenia :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 05 lip 2011, 23:46

GerB3, Ty coś masz niby pomodzone w swoim PM, napisz proszę co tam zdziałałeś :-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 05 lip 2011, 23:46

To powinno jeździć jak zdrowa 16V ;-)

Benzyne da sie modzić, tylko koszta są wieksze, ja nigdy nie byłem zwolennikiem turbo, jak modzić to z klasą, 1,8 na Weberach , 16V z wałkami Schricka itd. A w wspomnianym 1,8T to tylko program, turbo i inne pierdoły, nie ten styl co NA.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl