Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 06 lip 2011, 21:37

A fotki gdzie <palma>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 lip 2011, 22:20

Narazie nie ma :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 lip 2011, 16:27

Silnik żyje :mrgreen:

Foty z wczoraj :-P

https://picasaweb.google.com/1172622029 ... 4ZHzxYScRA

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 08 lip 2011, 17:30

I słyszałem jak ładnie robi kleklekle :mrgreen: . Ciekawe jak to bedzie jeździć

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 lip 2011, 22:53

Mam nadzieje, że będzie ładnie jeździć :-)
Jak na złość, zostawiłem cyfrówkę we warsztacie, a mam nagrane testowanie rozrusznika i jak silnik pracuje przy odpowietrzaniu chłodnicy <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 10 lip 2011, 12:50

Wczoraj prace zostały zakończone i auto już jeździ i to naprawde konkretnie jeździ.
Na pewno przez jakiś czas będą przeprowadzane drobne poprawki ustawień pompy, bo ciągle mam wrażenie, że jeszcze da się coś zmienić na lepsze, rozważam też zwiększenie ciśnienia doładowania tak aby mieć 1,2 bar a w porywach troszke więcej (aktualnie 1,2 bar osiągane właśnie w porywach).
Zapodaje jeszcze 3 filmiki :-)
Testowanie rozrusznika po regeneracji, auto nie odpaliło bo jeszcze nie była kompletna instalacja paliwowa :mrgreen:



Tutaj już praca silnika na nowej pompie, kąt wtrysku był źle dobrany, stąd pracowało to nienajlepiej i kopciło na siwo :roll:



A tutaj filmik pokazujący odpalanie ciepłego silnika bez grzania świec i przy prawidłowo dobranym kącie wtrysku



Filmiku z jazdy narazie brak, muszę wykombinować jakieś zamocowanie do cyfrówki/telefonu aby nagrać porządny filmik :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 lip 2011, 13:32

Sam widzisz Pawle, że nie kanciłem z pompą. A ta pompa naprawdę potrafi pogonić 1.6 TD ;-)
I czym prędzej wstaw filmiki ze sprintu aby każdy mógł uwierzyć, że 1.6 TD może naprawdę sprawnie przyśpieszać, a zejście poniżej 10s nie jest niczym niezwykłym.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 10 lip 2011, 14:24

trepek, dokładnie zejscie do 9s bez problemu nawet niżej sie da. Niby stary silnik a może ładnie jeździć tylko troche pracy trzeba ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 lip 2011, 14:47

Aby tylko nie doszło do wojny, pompa z Cromy vs składana pompa na głowiczce 10mm :-P

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 10 lip 2011, 14:50

trepek pisze:Aby tylko nie doszło do wojny, pompa z Cromy vs składana pompa na głowiczce 10mm
Kto wie :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 lip 2011, 14:53

Powiem tyle, że każdy z tych rozwiązań ma tyle samo zwolennikow co przeciwników ;-)
Najważniejsze aby posiadacz był zadowolony.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 10 lip 2011, 14:57

trepek pisze:Powiem tyle, że każdy z tych rozwiązań ma tyle samo zwolennikow co przeciwników
Najważniejsze aby posiadacz był zadowolony.
To napewno szczerze to nie wiedziałem jak robiłem mojego ze pompa z cromy pasuje ciekawe. Ja musze troche gova poprawic jeszcze

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 10 lip 2011, 15:00

Pompa z Cromy pasuje ale zawsze można ją lepiej "dograć" ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 10 lip 2011, 20:44

A tak to teraz jeździ :-)


P.S. Dograć, to ja muszę ciśnienie doładowania, bo narazie dmucha mi 1 bar i tylko w porywach, dosłownie na ułamek sekundy wzrasta do 1,1-1,2 bar, muszę tak podregulować WG w dmuchawce aby mieć doładowanie na poziomie 1,2 bar przez cały czas gdy turbo dmucha.

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 10 lip 2011, 20:47

I ładnie zapitala tak ma byc jak poprawisz to bedzie jeszcze lepiej <ok>

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl