[B3 1.8 DZ] Szarpie, muli, przerywa...
[B3 1.8 DZ] Szarpie, muli, przerywa...
Silnik:
1.8E oznaczenie DZ na pełnym wtrysku ze zdemontowaną kuchenką
Opis problemu:
Wszystko zaczęło się po tym jak spadła wtyczka z aparatu zapłonowego, ta od czujnika halla. Wtedy strzelił też w wydech z LPG, aktualnie instalacja jest zdemontowana, bo muszę dojść do ładu najpierw z benzyną. Teraz jakby nie dopalał, coś jak wypadanie zapłonów. Niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny po odpaleniu i przejechaniu kawałka silnik zaczyna szarpać, zrywać a'la żabie skoczki w zakresie 900-2000rpm. Po jakimś czasie wszystko ustaje aż do ponownego zgaszenia i odpalenia silnika. Dodatkowo motorek nie ma swojej mocy, straszny muł
Co zrobiłem/ wymieniłem:
świece, przewody WN, kopułkę, palec, moduł, cewke, czujnik halotronowy
Co jeszcze zrobić?
???
1.8E oznaczenie DZ na pełnym wtrysku ze zdemontowaną kuchenką
Opis problemu:
Wszystko zaczęło się po tym jak spadła wtyczka z aparatu zapłonowego, ta od czujnika halla. Wtedy strzelił też w wydech z LPG, aktualnie instalacja jest zdemontowana, bo muszę dojść do ładu najpierw z benzyną. Teraz jakby nie dopalał, coś jak wypadanie zapłonów. Niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny po odpaleniu i przejechaniu kawałka silnik zaczyna szarpać, zrywać a'la żabie skoczki w zakresie 900-2000rpm. Po jakimś czasie wszystko ustaje aż do ponownego zgaszenia i odpalenia silnika. Dodatkowo motorek nie ma swojej mocy, straszny muł
Co zrobiłem/ wymieniłem:
świece, przewody WN, kopułkę, palec, moduł, cewke, czujnik halotronowy
Co jeszcze zrobić?
???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 gru 2010, 19:02
- Lokalizacja: Małopolska
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 lis 2009, 23:37
- Lokalizacja: łódź
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 lis 2009, 23:37
- Lokalizacja: łódź
witam kolegow mam taki problem z audiczka ze podczas jazdy dusi sie dlawi czy to zimny czy cieply silnik a jak sie zagrzeje to juz nawet metra nie pojedzie sie(siece dobre przewody,zaplon ustawiany pompa paliwa nowa) podlanczalem pod kompa i jest wszystko oki. i teraz jest u trzzeciego mechanika i rece zorklada bo nie wie co jeje jest. POMOCY CHŁOPAKI
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
jaki silnik?maniek1979 pisze:witam kolegow mam taki problem z audiczka ze podczas jazdy dusi sie dlawi czy to zimny czy cieply silnik a jak sie zagrzeje to juz nawet metra nie pojedzie sie(siece dobre przewody,zaplon ustawiany pompa paliwa nowa) podlanczalem pod kompa i jest wszystko oki. i teraz jest u trzzeciego mechanika i rece zorklada bo nie wie co jeje jest. POMOCY CHŁOPAKI
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 lis 2009, 23:37
- Lokalizacja: łódź
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 17 lis 2009, 23:37
- Lokalizacja: łódź
sorki za odgrzanie kotleta ale ...
panowie spotkał się już ktoś z takim czymś: kumpel ma b2 silnik 1,8 DZ też zdemontował gaz i od razu wymienił przepławkę która nigdy nie widziała gazu i było wszystko git po X czasie pojawił się problem że nie chciała pracować na wszystkich cylindrach przerywa ale tylko do 3 tyś obrotów powyżej pracuje normalnie i nie ważne czy silnik jest nagrzany czy zimny to tak czy siak przerywa , wymienił palec kopułkę przewody świece wsio z najwyższej półki ale problem nie ustąpił sprawdzał wtryskiwacze ale są git , nieraz jak ją przeciągnie do wysokich obrotów to potrafi nieraz normalnie się wkręcić na obroty ale zaraz problem znów powraca :roll:
panowie spotkał się już ktoś z takim czymś: kumpel ma b2 silnik 1,8 DZ też zdemontował gaz i od razu wymienił przepławkę która nigdy nie widziała gazu i było wszystko git po X czasie pojawił się problem że nie chciała pracować na wszystkich cylindrach przerywa ale tylko do 3 tyś obrotów powyżej pracuje normalnie i nie ważne czy silnik jest nagrzany czy zimny to tak czy siak przerywa , wymienił palec kopułkę przewody świece wsio z najwyższej półki ale problem nie ustąpił sprawdzał wtryskiwacze ale są git , nieraz jak ją przeciągnie do wysokich obrotów to potrafi nieraz normalnie się wkręcić na obroty ale zaraz problem znów powraca :roll: