czy mógłby mi ktos sprawdzić w ETCE czy gdzieś jaki przegub zewnętrzny potrzebny jest do B3 rok 1991, 1.8 PM, ze wspomaganiem, bez ABS'u?
byłem w sklepie ale jest właśnie problem bo jest kilka niby pasujących.
wiem że mogą się różnić ilością zębów i chyba sposobem mocowania
bardzo byłby pomocny po prostu numer części ew. ilość zębów.
[B3 1.8 PM] kłopot z zakupem przegubu zewn.
Znalazłem taki opis i że to ma być do : JN , SF , RN , NE , RU , PP , - PM - , 1Y , i SB .
b#893 498 099 GX
Mój do Ru ma 33 zęby na czopie który wchodzi w piasty KOŁA .
Natomiast piasta PRZEGUBU w którą wchodzi półoś ma tych zębów 30 .
Zakładałem kiedyś od 1Z , który w ET-ce ma całkiem inne oznaczenie i też wchodził , ale zaznaczam tylko - pasował że wchodzi w piastę koła i na półośkę .
Nie odważył bym się założyć takiego do jazdy , bo ze 100 metrów widać że jest większy ( masywniejszy ) i co najważniejsze dłuższy o 1 cm .
Skapnąłem się ( chyba ) w porę że mógłby taki narobić jakiejś rewolucji - a bo to wiadomo ?? , i zostało tylko na sprawdzeniu wielowpustów , czy pasują .
b#893 498 099 GX
Mój do Ru ma 33 zęby na czopie który wchodzi w piasty KOŁA .
Natomiast piasta PRZEGUBU w którą wchodzi półoś ma tych zębów 30 .
Zakładałem kiedyś od 1Z , który w ET-ce ma całkiem inne oznaczenie i też wchodził , ale zaznaczam tylko - pasował że wchodzi w piastę koła i na półośkę .
Nie odważył bym się założyć takiego do jazdy , bo ze 100 metrów widać że jest większy ( masywniejszy ) i co najważniejsze dłuższy o 1 cm .
Skapnąłem się ( chyba ) w porę że mógłby taki narobić jakiejś rewolucji - a bo to wiadomo ?? , i zostało tylko na sprawdzeniu wielowpustów , czy pasują .
dzięki ludziska, że akurat ten temacik powstał, bo właśnie zakupiłem o w/w numerze 893 498 099 gx (też w katalogu były 4 rodzaje) i wizualnie zdaje mi sie dobry tylko ze mój stary jest założony na półośce (nie wiem ile zębów jest wew) wiec jutro zakładam wiec dam znać czy pasuje :mrgreen:
w sob założyłem przegub i kręci się jak talala
w sob założyłem przegub i kręci się jak talala