[All] Modyfikacje - Zawieszenie, sprężyny amorki, gwint
Już opisuje jak to najtaniej zrobić (kolega kolczat twierdził że to mało prawdopodobne)
-bierzemy szlifiere i ścinamy kołnierz zaznaczony na fotce po ścięciu kołnierza średnica wynosi 50mm
- później trzeba obciąć lagi od audi tuz przy spawie pod dolnym talerzem na sprężynę
-otwór w ladze od audi wynosi 50mm czyli powinno pasować ale jedna jest te 1/5mm jest za ciasno i trzeba z toczyć lagę od golfa
-wkładamy jedno w w drugie
-i obspawujemy
-zakładamy tylko nasze łożyska skrętne ale to wszystko pasuje
-a tył jak wiadomo pasuje
-KOSZTY
Gwinty od golfa ok 500zl
Lagi mamy w audi
przetoczenie ja dałem 10 zl
i obspawac laga od golfa wchodzi do lagi od audi na około głębokość 15 20 cm i ciasno wiec jest bardzo wytrzymała
I ZAWIAS GOTOWY
-bierzemy szlifiere i ścinamy kołnierz zaznaczony na fotce po ścięciu kołnierza średnica wynosi 50mm
- później trzeba obciąć lagi od audi tuz przy spawie pod dolnym talerzem na sprężynę
-otwór w ladze od audi wynosi 50mm czyli powinno pasować ale jedna jest te 1/5mm jest za ciasno i trzeba z toczyć lagę od golfa
-wkładamy jedno w w drugie
-i obspawujemy
-zakładamy tylko nasze łożyska skrętne ale to wszystko pasuje
-a tył jak wiadomo pasuje
-KOSZTY
Gwinty od golfa ok 500zl
Lagi mamy w audi
przetoczenie ja dałem 10 zl
i obspawac laga od golfa wchodzi do lagi od audi na około głębokość 15 20 cm i ciasno wiec jest bardzo wytrzymała
I ZAWIAS GOTOWY
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
nie opieral tylko prownywal namacalnie i sie rozni! mialem w reku moj amor i z coupe przed liftem i jest inne mocowanie gorne... jest wyzszy, jak mam to wam napisac inaczej? numery? a numer sprysku eresa i esy jest taki sam a jednak wzialem ten za 50pln i dostalem z eresa jakbym wzial za 250 to dostalbym z esygornik pisze:A Kolczat się spierał ostatnio, że B3 i Coupe różni się od Cabrio.
pozdro
skizo pisze:a teraz napisz o zakresie regulacji.
Jak nisko da sie położyć na tym samochód? Bo mi sie wydaje ( najprawdopodobniej tylko wydaje) ze ta sprężyna jest dość wysoka i chyba na opuszczonym gwincie na sam dół będzie dość wysoko stało
Dobrze ci się wydaje jeszcze auto za wysoko stoi już dałem do ponownego przetoczenia zobaczymy jak to wyjdzie chce tak to wyrezac żeby to było tanie bezpieczne i przede wszystkim GLEBAAA
[ Dodano: 2011-07-09, 23:19 ]
dzisiaj wróciły amory od tokarza w poniedziałek założę i będę wiedział co i jak za przetoczenie mnie wyszło 40 zl wiec nie ma tragedi
Ziomus, ja kupiłem za 600 zl cały komplet. Wsadziłem do swojego auta i jezdzi - zakup na allegro. Kolega szukał 2 miesiace kupił za 800 cały komplet tez na allegro. Wiec chyba mozna kupic cos za niewielkie pieniadze.
Poza tym ceny które podajecie około 2000 zł a nawet i do 5500 zł sa cenami mocno przesadzonymi..... szukam na necie tych gwintów i patrze sie na ich ceny... i na 100% nigdy wiecej jak 1000 zl nie kosztowały na polskich aukcjach ...
A na odpowiedz pytania pokaz mi gdzie jest taka promocja - to ci odpowiem ze zamiast kombinowc , spawac i modlic sie żeby nie pękło to trzeba troche na stronach inetrnetowych posiedziec i szukac. Ja szukac komus nie będę.... Wybacz.....
Poza tym ceny które podajecie około 2000 zł a nawet i do 5500 zł sa cenami mocno przesadzonymi..... szukam na necie tych gwintów i patrze sie na ich ceny... i na 100% nigdy wiecej jak 1000 zl nie kosztowały na polskich aukcjach ...
A na odpowiedz pytania pokaz mi gdzie jest taka promocja - to ci odpowiem ze zamiast kombinowc , spawac i modlic sie żeby nie pękło to trzeba troche na stronach inetrnetowych posiedziec i szukac. Ja szukac komus nie będę.... Wybacz.....
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
!StaSiu, on ma racje ile wam trzeba tlumaczyc, nie dawno temu w dziele allegro MarcinC wrzucil aukcje takiego gwintu to lezal 10 dni za 800pln komplet do sedana i nikt z forum nie kwapil sie go wziac... widocznie bobsley6, i jego znajomki wzieli i maja orginal firmowy, nic tylko zaczac klasakac, bo jak ktos chce to znajdzie, ja sam kupilem jeszcze taniej
bobsley6, spoko nowe gwinty od koni h&r czy kw podchodza pod 5k, ale to tylko sprzedaz prowazona jest w niemczech bo w Polsce sam widzisz jakie jest podejscie... kupilbym, ale kurde 800pln? eee nie za drogo... dlatego wciaz pytam ile ten gwint pochlonie pieniedzy, bo ludzie sie napalaja a sie okaze po kupnie sprezyn talezykow i innych gwintow na podstawie ktorych bedzie budowany ten przekroczy to co na allegro... ale juz sie nie odzywam robta co chceta, samo podjescie do tematu zeby samemu to zrobic jest okey, ale to jednak kolumna mcpersona, pamietaj o tym
bobsley6, spoko nowe gwinty od koni h&r czy kw podchodza pod 5k, ale to tylko sprzedaz prowazona jest w niemczech bo w Polsce sam widzisz jakie jest podejscie... kupilbym, ale kurde 800pln? eee nie za drogo... dlatego wciaz pytam ile ten gwint pochlonie pieniedzy, bo ludzie sie napalaja a sie okaze po kupnie sprezyn talezykow i innych gwintow na podstawie ktorych bedzie budowany ten przekroczy to co na allegro... ale juz sie nie odzywam robta co chceta, samo podjescie do tematu zeby samemu to zrobic jest okey, ale to jednak kolumna mcpersona, pamietaj o tym
No ale na świecie są setki taki customowych gwintów i jeżdżą. Zobaczymy jak Nyga69xd wszystko poskłada do kupy. Pojeździ zda nam relację i wszystkiego się dowiemy co w trawie piszczy. Bo jak dla mnie to szybciej jest wyrezać takiego customa niż znaleźć dedykowany gwint do 80tki na allegro za powiedzmy te 800 zł.