Witam.
Jeśli możecie to rzućcie okiem na moje logi, kupilem kabelek wyczyścilem nastawnik i przy okazji zrobilem logi w sumie nic niepokojącego nie zauważylem, ale może warto coś skorygować.
Logi dynamiczne
000
003
004
008 coś nie wyszedł, do poprawki??.
010
011
Logi statyczne ( robione po dynamicznych z krótką przewą)
BS 000
BS 003
BS 004
000-001
003-004
007-013
[B4 1Z Pierburg] Prośba o analize logów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt wtrysku popraw z 70 na ok.50 -55 ,bo 70 to stanowczo za wczesny ,i coś dziwnie niską masz temp.w dolocie 18 stopni :shock: przy temp.paliwa 60 stopni ,czyli dobrze nagrzany silnik ,to raczej nie możliwe ...sprawdż wtyczkę czujnika w dolocie ...korekcje wtryskiwaczy też nie ciekawe ,ale jeszcze ujdą ,jak nic złego się nie dzieje...a 008 do poprawki ,albo coś dziwnego sie dzieje :roll:
008 to mój operator laptopa dal dupy ;pp
Czujnik temp w dolocie jest dupnięty i z tąd ta wartość, czekam aż mi nowy przyjdzie.
A co tych korekcji oddam wtryski do sprawdzenia i zobaczymy. Jak wszytsko poprawie to zrobie logi jeszcze raz.
[ Dodano: 2011-07-12, 18:25 ]
A więc wymienilem czujnik temp powietrza, pokręcilem pompą i tak to sie teraz prezentuje.
Satatyczne
BS000
BS003
BS004
000-001-003
004-007-013
Dynamiczne
000
003
004
008
010
011
Czujnik temp w dolocie jest dupnięty i z tąd ta wartość, czekam aż mi nowy przyjdzie.
A co tych korekcji oddam wtryski do sprawdzenia i zobaczymy. Jak wszytsko poprawie to zrobie logi jeszcze raz.
[ Dodano: 2011-07-12, 18:25 ]
A więc wymienilem czujnik temp powietrza, pokręcilem pompą i tak to sie teraz prezentuje.
Satatyczne
BS000
BS003
BS004
000-001-003
004-007-013
Dynamiczne
000
003
004
008
010
011