Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 2,3 NG] Brak mocy (nietypowa historia)

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

[90 2,3 NG] Brak mocy (nietypowa historia)

Post autor: slaby » 30 kwie 2011, 18:23

Witam Klubowiczów:
Problem jest taki: Silnik jest zimny, nie jeżdżone kilka godzin. Przy próbie odpalenia auto gaśnie.odpala, ale za chwile gaśnie. Jak próbuje dodać gazu to momentalnie gaśnie. Jak nie dodaje, parę sekund poterkocze, nierówno i znów gaśnie. Kilka razy tak odpalam i dopiero zaczyna silnik normalnie pracować. Na ciepłym silniku tak się nie dzieje.

Dodatkowo jeszcze i przede wszystkim auto w ogóle nie ma mocy, jedzie trochę gorzej od ABT, wydaje się jakby się dusił. Byłem na ustawieniu zapłonu. Wymieniona sonda i stukowy. Dalej nic. Powyżej 4000 obrotów auto umiera.

Auto nie ma LPG

Kody błyskowe 4444.

Gdzie szukać przyczyny?

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 30 kwie 2011, 18:38

czojnik temp ecu
skad mieszanki
sprawdzic wszystkie wtyczki na czujnikach 6ym wtrysku,

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 01 maja 2011, 13:34

A czy jak komp nie wykaże błędu powiedzmy sondy bądź stukowego to mogę być pewien ich sprawności??

[ Dodano: 2011-05-01, 13:35 ]
Chodzi mi o błyski...

[ Dodano: 2011-05-01, 13:36 ]
Proszę jeszcze o opis jak ustawić skład mieszanki, jak dokładnie miernik podłączyć, jakiś schemacik...

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 01 maja 2011, 13:54

hm... raczej tak, chodz ja mierzylem lambde miernikiem zamiastpodpinac pod blyski... wogule nie oscylowala,

co do opisu to kurcze bylo o tym juz z kilaset razy...

https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... t27045.htm

co prawda do 4ero cyl ale do ng niczym sie nie ruzni...

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 02 maja 2011, 17:15

problem rozwiązany. Okazało się, że kabel była uszkodzona kostka i kabel od regulatora ciśnienia paliwa.
Nareszcie poczułem moc tego auta :)

[ Dodano: 2011-05-02, 17:15 ]
troll oslo, dziekuję za pomoc

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 02 maja 2011, 22:46

no mocy to akurat te silniki az takiej nie maja ale dobrze ze rozwiazales problem ze juz nie wspomne ze napisales cuz bylo przyczyna... bo zakonczen czesto brakoje.

lasica106
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:23

Post autor: lasica106 » 12 lip 2011, 21:43

ja też bym się chętnie dowiedział gdzie ten kabel jest i kostka trochę dokładniej bo u mnie też coś się dzieje z dawkowaniem paliwa.

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 13 lip 2011, 00:05

przy rozdzielaczu paliwa. oprócz tego sprawdz bezpieczniki komputerów

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl