[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Pierwsza jazda samochodu! Niestety, na paleciaku...
Rozebrałem przednie amortyzatory i to co w nich znalazłem, dwa gazowce:
Jeden Sasch ale już słabo tłumi (tak mi się wydaje, i wraca cały) oraz drugi Boge, kto wie czy jeszcze nie ori bo jest na nim symbol VW/Audi i numery jak w etce. No i Boge sam się wysuwa jak go wcisnę.
W avancie znalazłem takie fajne wygłuszenie:
Było ono między skrzynią a karoserią. Oczywiście trafiło do czarnulki i znajduje się między osłoną termiczną a karoserią.
Porównanie sprężyn b3/b4:
Te wyższe są z b3 i mają o dziwo 37cm... To normalna wysokość spręzyn w B3 czy może springi z b4 są lekką glebą? <ok>
Zamontowane 4 elektryczne szyby plus belki wzmacniające w drzwi. Drzwi od środka pociągnąłem masą bitumiczną:
Oraz zamontowałem chromowane zamki drzwi, tak 90'tkowo się robi :mrgreen: Ciekawe czy ktoś coś zobaczy na zdjęciu
Rozebrałem przednie amortyzatory i to co w nich znalazłem, dwa gazowce:
Jeden Sasch ale już słabo tłumi (tak mi się wydaje, i wraca cały) oraz drugi Boge, kto wie czy jeszcze nie ori bo jest na nim symbol VW/Audi i numery jak w etce. No i Boge sam się wysuwa jak go wcisnę.
W avancie znalazłem takie fajne wygłuszenie:
Było ono między skrzynią a karoserią. Oczywiście trafiło do czarnulki i znajduje się między osłoną termiczną a karoserią.
Porównanie sprężyn b3/b4:
Te wyższe są z b3 i mają o dziwo 37cm... To normalna wysokość spręzyn w B3 czy może springi z b4 są lekką glebą? <ok>
Zamontowane 4 elektryczne szyby plus belki wzmacniające w drzwi. Drzwi od środka pociągnąłem masą bitumiczną:
Oraz zamontowałem chromowane zamki drzwi, tak 90'tkowo się robi :mrgreen: Ciekawe czy ktoś coś zobaczy na zdjęciu
Ostatnio zmieniony 13 lip 2011, 22:11 przez trepek, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- wampir1988
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 20 gru 2009, 22:59
- Lokalizacja: okolice Oświęcimia
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Słucham Pana <ok> W komorze na uchwyt pod pompę ABS są jakieś miejsca zaznaczone na zgrzewy i według nich się kierowałeś przyspawując uchwyt pompy i spawałeś jak Ci pasowało :?:trepek pisze:A w środku wieeeele zmian.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2011, 22:59 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Wspornik pompy ABS powinien być fabrycznie, przynajmniej u mnie jest .
Trepek, mogłeś zastosować coś o wiele lepszego jako podkład, bo tego typu farba to raczej dziadostwo i obawiam się, że z długo nie potrzyma. Jak coś, to pisz na gg, podam Ci dokładną nazwę porządnej farby podkładowej której niestraszna nawet ta przeklęta sól którą sypią na nasze drogi zimą <ok>
Trepek, mogłeś zastosować coś o wiele lepszego jako podkład, bo tego typu farba to raczej dziadostwo i obawiam się, że z długo nie potrzyma. Jak coś, to pisz na gg, podam Ci dokładną nazwę porządnej farby podkładowej której niestraszna nawet ta przeklęta sól którą sypią na nasze drogi zimą <ok>