Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1Y] Jesienna sesja str.1

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 lip 2011, 15:35

andi77 pisze:
McCoob pisze:Ja i tak was zrobię moim JK majstry :lol:
<piwo>
Warto mieć marzenia <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 lip 2011, 15:39

pawelrybak15 pisze:
andi77 pisze:
McCoob pisze:Ja i tak was zrobię moim JK majstry :lol:
<piwo>
Warto mieć marzenia <ok>
Kiedyś miałem taki sprzęcik <rotfl>

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 14 lip 2011, 22:35

trepek pisze:
Olszak pisze:bo w Cromie działa inaczej niż w ori pompie z SBka i ori mechanizmem tego nie uciągnę :satan:
Wystraczy dźwignie zrobić.
Dźwignie powiadasz ?? Do zrobienia. No to bd sie pany rozglądał za pompą od Cromy chodź na alledrogo patrzyłem to z Ducato jest identyczna 2,5 TD

PS: Podejdzie mnie to ?

Kod: Zaznacz cały

http&#58;//allegro.pl/pompa-wtryskowa-fiat-ducato-2-5-tdi-i1716897337.html#gallery

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 lip 2011, 22:52

Nie podał numeru i mocno przegiął z ceną.
Szukaj czegoś za rozsądniejsze pieniądze <ok>

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 14 lip 2011, 23:25

To tylko przykład był. Tylko czy w Cromie i Ducato jest to samo ? Bo z Cromy mało jest pomp a z Ducato o wiele wiecej.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 lip 2011, 23:34

O ile gość sie nie pomylił z opisem, to pompa pochodzi z silnika TDI (pierwsze TDI były full mechaniczne) i może mieć głowiczkę 12mm, czyli do skrajnie hardcorowego modzenia dobra, a Ty chyba nie planujesz robić w swoim 1Y jakiejś hardcorowej mocy :-)
Szukaj pompy z Fiata Croma 2,5 TD, z Ducato 2,5 TD będzie pewnie to samo, pasować będzie także pompa z Alfy 2,5 TD. Ważny jest numer pompy, jak nie ma podanego w opisie aukcji, nie widać na foto, to męcz sprzedającego by Ci go podesłał <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 lip 2011, 07:55

A skąd takie info, że mTDI miały 12mm głowiczkę?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 lip 2011, 14:37

Mogłem się pomylić, ale zdaje mi się, że rozmawialiśmy na temat tej pompy i że to była akurat 12tka

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 15 lip 2011, 16:45

Jak już sobie jakąś upatrze i bd miał numer to do Grześka sie napisze :)

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 lip 2011, 19:27

trepek pisze:A skąd takie info, że mTDI miały 12mm głowiczkę?
były

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 22 lip 2011, 22:52

No to ja sie pochwale może co mam a czego mi jeszcze brakuje:
MAM
* Kompletne IC z wężami
* zawór chłodzący turbo bo zgaszeniu silnika jeśli dobrze trepka zrozumiałem
* przewód spustowy oleju z turbo
* przewody chłodzące turbo
* kolektory ssący i wydechowy
* rura kolektorowa i złączka elastyczna
* pompa z LDA od 1.6 TD ( po przemyśleniach wybrałem tą. Najpierw zrobie aby to jeździło potem o innej sie pomyśli)
NIE MA
* Turbo
* wtryskiwacze
* uszczelki pod kolektory i te potrzebne do turbo
* doprowadzenie oleju do turba
* podstawka filtra oleju wraz z chłodniczką
* wzkaźnik boost
* może chłodnica oleju

To tyle. Jeśli wiecie że w tym zestawie czegoś brakuje to piszcie bo mogłem coś ominać.

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 22 lip 2011, 23:04

Olszak, Miska, chyba że będziesz rezał spływ oleju z turbiny.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 23 lip 2011, 13:25

Bd rezał spływ do miski. Ale z tych mechanicznych rzeczy to nic nie ominąłem bo musze liste zrobic :)

PS: kupiłem od trepka spust oleju z turbo. Z moich informacji spust w 1,6 TD był do miski olejowej. Jesli to prawda to ten wąż który ja posiadam jest krótki. A w bloku to ja chyba na to nie mam dziury. Chyba że ktoś ma zdjęcie bloku 1Y, SB/RA to bym looknął sobie.
PS2: Zaraz wam zrobie foto tego wężyka

Obrazek

olapiotr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 358
Rejestracja: 04 sie 2009, 01:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: olapiotr » 23 lip 2011, 13:40

Olszak, Chyba jeszcze czujnik włączający pompkę chłodzącą turbine.

Olszak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1678
Rejestracja: 12 kwie 2008, 22:02
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo

Post autor: Olszak » 23 lip 2011, 15:39

olapiotr pisze:włączający pompkę chłodzącą turbine.
Okej zobacze w etce .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl