[2.0 16V ACE] problem z zapaleniem czy cieply lub zimny.
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Nie wiem po prostu się zastanawiam czy mnie to ominie,ale po twoim zapytaniu chyba nie.Myślałem po prostu jeżeli zamienię cały silnik wraz z wtryskiem i przepływomierzem to powinno być dobrze.Silnik pali ale ni ma wolnych obrotów,a ja na razie nie mogę nic zrobić przy aucie.Jak tylko będę mógł wyjść to będę wszystko mierzył i ustawiał.Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-12-30, 14:38 ]
Witam mam problem z cewką mianowicie mam zasilanie na module na wtyczce co się podłącza do modułu ale nie ma zasilania na cewce gdzie są podłączone dwa przewody brązowy i czerwony.Wychodzą one z kabiny gdzie mam ich szukać.Silnik ACE 2.0 16V.
[ Dodano: 2011-04-13, 16:16 ]
I się wszystko wyjaśniło pompę paliwa wymienilem i autlo śmiga bez regulacji.Walczylem prawie pól roku ale teraz wiem że było warto.Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-12-30, 14:38 ]
Witam mam problem z cewką mianowicie mam zasilanie na module na wtyczce co się podłącza do modułu ale nie ma zasilania na cewce gdzie są podłączone dwa przewody brązowy i czerwony.Wychodzą one z kabiny gdzie mam ich szukać.Silnik ACE 2.0 16V.
[ Dodano: 2011-04-13, 16:16 ]
I się wszystko wyjaśniło pompę paliwa wymienilem i autlo śmiga bez regulacji.Walczylem prawie pól roku ale teraz wiem że było warto.Pozdrawiam.
Cze
Będe kontynuował tutaj żeby nie śmiecić, po zmianie głowicy mam taki problem z autem, że jak postoi dłużej niż 10 minut to jest problem z rozruchem, auto musi zakręcić z 5-6 razy, jak już zapali to moge gasić i zawsze zapali za pierwszym razem a jak zostawie na dłuższą chwile znowu to samo i ciekawe jest to, że ciężko pali na PB ina LPG nawet jak ma 60-70 stopnii, jak już zaskoczy i zgasze to moge też na gazie zapalić i zapali na dotyk, w ECU nie ma żadnych błędów, nowe są, świece, kopułka, palec, filtry, biały czujnik nowy Boscha, dzisiaj ustawiony idealnie zapłon, skład mieszanki 0-3mA, krokowy jak zimny to przy zapalaniu jest ok 9V później jak się zamyka napięcie spada czyli ssanie jest, rozruchowy prąd dostaje, w kostce od halla napięcie między zewnętrznymi jest ok 11V, między środkowym i masą też, po odpaleniu śmierdzi troche benzyną ale to chyba normalne jak się długo kręci, nie wiem za co dalej się brać, pomyślałem, żeby zmienić cewke i halla bo problem jest wspólny dla LPG i Pb więc bardziej stawiam na zapłon. Głowice założyłem od golfa 9a więc troche inne wałki rorządu ale wątpie żeby miały wpływ w tym przypadku.
Będe kontynuował tutaj żeby nie śmiecić, po zmianie głowicy mam taki problem z autem, że jak postoi dłużej niż 10 minut to jest problem z rozruchem, auto musi zakręcić z 5-6 razy, jak już zapali to moge gasić i zawsze zapali za pierwszym razem a jak zostawie na dłuższą chwile znowu to samo i ciekawe jest to, że ciężko pali na PB ina LPG nawet jak ma 60-70 stopnii, jak już zaskoczy i zgasze to moge też na gazie zapalić i zapali na dotyk, w ECU nie ma żadnych błędów, nowe są, świece, kopułka, palec, filtry, biały czujnik nowy Boscha, dzisiaj ustawiony idealnie zapłon, skład mieszanki 0-3mA, krokowy jak zimny to przy zapalaniu jest ok 9V później jak się zamyka napięcie spada czyli ssanie jest, rozruchowy prąd dostaje, w kostce od halla napięcie między zewnętrznymi jest ok 11V, między środkowym i masą też, po odpaleniu śmierdzi troche benzyną ale to chyba normalne jak się długo kręci, nie wiem za co dalej się brać, pomyślałem, żeby zmienić cewke i halla bo problem jest wspólny dla LPG i Pb więc bardziej stawiam na zapłon. Głowice założyłem od golfa 9a więc troche inne wałki rorządu ale wątpie żeby miały wpływ w tym przypadku.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: