Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 16V ACE] problem z zapaleniem czy cieply lub zimny.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 24 lis 2010, 09:46

Sprawdziłbym cewkę miałem przypadek w 1.9 PB (5 garów)

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 24 lis 2010, 11:28

Cewke kupiłem razem z modułem używaną jest to samo.Łapie jakby na dwa lub trzy gary i nie wchodzi na obroty tylko gaśnie.Muszę posprawdzać wszystkie końcówki czy niema zimnego lutu.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 24 lis 2010, 11:31

Napisałeś kolego, że wymieniłeś rozdzielacz kompletny (domniemuję, że z przepływomierzem).
Czy potrafisz go wyregulować? Po wymianie konieczna jest regulacja...

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 24 lis 2010, 12:06

Wymieniłem cały rozdzielacz wraz z silnikiem ,ponieważ na starym przepływomierzu też miałem taki sam problem.Nowy silnik przed kupnem słuchałem i oglądałem jak chodzi i dostałem wraz z przepływomierzem,który jest teraz złożony.Przed wymianą silnika wymieniłem caly układ WN.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 26 lis 2010, 16:35

i to wg Ciebie znaczy, że nie trzeba regulować?

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 26 lis 2010, 17:34

Nie wiem po prostu się zastanawiam czy mnie to ominie,ale po twoim zapytaniu chyba nie.Myślałem po prostu jeżeli zamienię cały silnik wraz z wtryskiem i przepływomierzem to powinno być dobrze.Silnik pali ale ni ma wolnych obrotów,a ja na razie nie mogę nic zrobić przy aucie.Jak tylko będę mógł wyjść to będę wszystko mierzył i ustawiał.Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-12-30, 14:38 ]
Witam mam problem z cewką mianowicie mam zasilanie na module na wtyczce co się podłącza do modułu ale nie ma zasilania na cewce gdzie są podłączone dwa przewody brązowy i czerwony.Wychodzą one z kabiny gdzie mam ich szukać.Silnik ACE 2.0 16V.

[ Dodano: 2011-04-13, 16:16 ]
I się wszystko wyjaśniło pompę paliwa wymienilem i autlo śmiga bez regulacji.Walczylem prawie pól roku ale teraz wiem że było warto.Pozdrawiam.

hubos21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 01 sie 2010, 09:16
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 13 lip 2011, 23:02

Cze
Będe kontynuował tutaj żeby nie śmiecić, po zmianie głowicy mam taki problem z autem, że jak postoi dłużej niż 10 minut to jest problem z rozruchem, auto musi zakręcić z 5-6 razy, jak już zapali to moge gasić i zawsze zapali za pierwszym razem a jak zostawie na dłuższą chwile znowu to samo i ciekawe jest to, że ciężko pali na PB ina LPG nawet jak ma 60-70 stopnii, jak już zaskoczy i zgasze to moge też na gazie zapalić i zapali na dotyk, w ECU nie ma żadnych błędów, nowe są, świece, kopułka, palec, filtry, biały czujnik nowy Boscha, dzisiaj ustawiony idealnie zapłon, skład mieszanki 0-3mA, krokowy jak zimny to przy zapalaniu jest ok 9V później jak się zamyka napięcie spada czyli ssanie jest, rozruchowy prąd dostaje, w kostce od halla napięcie między zewnętrznymi jest ok 11V, między środkowym i masą też, po odpaleniu śmierdzi troche benzyną ale to chyba normalne jak się długo kręci, nie wiem za co dalej się brać, pomyślałem, żeby zmienić cewke i halla bo problem jest wspólny dla LPG i Pb więc bardziej stawiam na zapłon. Głowice założyłem od golfa 9a więc troche inne wałki rorządu ale wątpie żeby miały wpływ w tym przypadku.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 14 lip 2011, 06:08

hubos21, miałem identyczną sytuację kiedyś. Problemem okazał się czujnik spalania stukowego a w późniejszym terminie pompa paliwa.

adam_wdz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 19 lis 2010, 08:23
Lokalizacja: Łódż

Post autor: adam_wdz » 15 lip 2011, 13:14

Odpalasz na benz zawsze bezpośrednio i się przełacza na gaz czy możesz na gazie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl