[80 B3 2.0] na gazie idealnie chodzi ,na benzynie wcale
[80 B3 2.0] na gazie idealnie chodzi ,na benzynie wcale
:?: witam
mama pewien problem ze swoim audii 80 b3 .2 litry pełen wtrsysk.
benzyna gaz.
chodzi o to że na gazie pali idealnie,natomiast na benzynie nie da sie wcale ruszyć,(jak zimny odpala i gasnie a nagrzany nie może sie wkrecic na obroty .)
prosze o jakieś sugestie i porady.
byłem u mechanika
stwierdził ze to NASTAWNIK CISNIENIA .gdy go odłączył samochód zaczął chodzić normalnie.
wymieniał ktoś takie coś ?????????????? :roll: :?: :?: :?:
mama pewien problem ze swoim audii 80 b3 .2 litry pełen wtrsysk.
benzyna gaz.
chodzi o to że na gazie pali idealnie,natomiast na benzynie nie da sie wcale ruszyć,(jak zimny odpala i gasnie a nagrzany nie może sie wkrecic na obroty .)
prosze o jakieś sugestie i porady.
byłem u mechanika
stwierdził ze to NASTAWNIK CISNIENIA .gdy go odłączył samochód zaczął chodzić normalnie.
wymieniał ktoś takie coś ?????????????? :roll: :?: :?: :?:
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 21:38 przez robert 30, łącznie zmieniany 2 razy.
chyba faktycznie to pompa ale nie jestem pewien .po przekręceniu w kabinie słychać jak chodzi pompa(głośne buczenie) i śmierdzi paliwem. :roll:
[ Dodano: 2006-12-03, 16:13 ]
a tak wogóle ta jakie ciśnienie powinno byc na pompie????????????
dziekuje BARDZO wszystkim za odpowiedzi na moje pytania. :mrgreen:
[ Dodano: 2006-12-03, 16:13 ]
a tak wogóle ta jakie ciśnienie powinno byc na pompie????????????
dziekuje BARDZO wszystkim za odpowiedzi na moje pytania. :mrgreen:
- Doc
- Administrator
- Posty: 4644
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
To że słychać jest ok, widać działa.robert 30 pisze:chyba faktycznie to pompa ale nie jestem pewien .po przekręceniu w kabinie słychać jak chodzi pompa(głośne buczenie) i śmierdzi paliwem
To że smierdzi paliwem nie jest ok, widać gdzieś Ci ucieka.
Proponuję sprawdzic czy paliwo dochodzi ukladu wtryskowego i ewentualnie poszukać wycieków skoro czuć smród.
miałem podobny problem,odłącz akumulator na chwilę aby zresetować komputer, gdy po podłączeniu go odpalisz auto i silnik będzie chodził normalnie na benzynie trzeba będzie zamontować urządzenie które będzie resetowało komputer po każdym wyłączeniu stacyjki, najlepiej u tych którzy zakładali instalację. Koszt ok 40 zł
edek0507, w taki sposób tracisz dane adaptacyjne za kazdym razem. Wg mnie rozwiazanie bez sensu, ale ma swoich fanów <ok>
cobra, Cysztof, Chris, to nie moze byc pompa bo po pierwsze ja slychac po drugie napisane jest ze nagrzane auto chodzi, ale nie moze sie wkrecic na obroty.
robert 30, cisnienie benzyny w zaleznosci od typu wielopunktu: okolo 3 BAR przy elektronicznym, od 4,5-7BAR przy mechanicznym
wg mnie nastawnik cisnienia sam z siebie nie umiera, to ze mechanik go odlaczyl i auto chodzi to nie znaczy ze to on jest uszkodzony. To tylko znaczy ze cisnienie roznicowe (roznica cisnien nad i podkomorowego) ma nieprawidlowo wartosc, a komputer probuje je zle regulowac, i uklad pracuje na skraju granicy regulacji (najprawdopodobniej za bogata mieszanka). Sprawdz przeplywomierz, a konkretnie potencjometr i ustawienie klapy spietrzajacej w przeplywce. Poza tym do sprawdzenia sonda lambda i czujnik spalania stukowego.
Poza tym zapytaj Danka o ustawienie emulacji sondy, byc moze to jest problemem ze komputer ma rozjechaną mape wtrysku od pracy na gazie.
cobra, Cysztof, Chris, to nie moze byc pompa bo po pierwsze ja slychac po drugie napisane jest ze nagrzane auto chodzi, ale nie moze sie wkrecic na obroty.
robert 30, cisnienie benzyny w zaleznosci od typu wielopunktu: okolo 3 BAR przy elektronicznym, od 4,5-7BAR przy mechanicznym
wg mnie nastawnik cisnienia sam z siebie nie umiera, to ze mechanik go odlaczyl i auto chodzi to nie znaczy ze to on jest uszkodzony. To tylko znaczy ze cisnienie roznicowe (roznica cisnien nad i podkomorowego) ma nieprawidlowo wartosc, a komputer probuje je zle regulowac, i uklad pracuje na skraju granicy regulacji (najprawdopodobniej za bogata mieszanka). Sprawdz przeplywomierz, a konkretnie potencjometr i ustawienie klapy spietrzajacej w przeplywce. Poza tym do sprawdzenia sonda lambda i czujnik spalania stukowego.
Poza tym zapytaj Danka o ustawienie emulacji sondy, byc moze to jest problemem ze komputer ma rozjechaną mape wtrysku od pracy na gazie.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Robert 30, emulacja lambdy na "masa" . Jeśli to wina emulacji to po resecie ECU (odpięcie klemy aku na kilka minut) sytuacja powinna wrócić do normy i powinna być ok. do momentu przełączenia na LPG i zrobieniu kilkudziesięciu km na gazie. Jeśli tak jest to emulacja do przestawienia, jeśli reset nie pomógł to przyczyny szukaj w elementach, które podał k44761.