Witam.
Mam problem. Zauważyłem na oponie z boku bułe- musiałem już kupić opony (uzywki) z małą bułą która sie powiekszyła albo po prostu gdzieś uwaliłem w krawężnik. Problem jest taki że opony to Michelin Pilot kierunkowe 205/50 R15 i ciężko taka dostać a mam quattro. Co radzicie?? Czy moge kuopuić jakaś inna w tym rozmiarze??
[all] Pilny problem- "buła" na oponie!!
- damianek1234561
- Forum Audi 80
- Posty: 605
- Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
- Lokalizacja: Gdynia
davcio2 według naszych przepisów na jednej osi muszą być opony o takim samym bieżniku, więc wnikliwa kontrola drogowa i nie masz dowodu, ja Ci radze poszukać jakiegoś kompletu używek albo szukaj coś zbliżonego bieżnikowo na własne ryzyko wystarczy upierdliwy misiek nie masz dowodu a o przeglądzie nie wspomnę, szukaj kompletu używek
Jeżeli będzie większy bieżnik, może Ci auto ściągać.
Nie kombinuj, tylko uzbieraj na dwie te same opony i je załóż, pamiętaj, że lepsze opony powinny być zawsze na tylej osi (Nie chodzi tutaj o to, że na przodzie mają zostać łyse, opony wszystkie mają być dobre, lecz jeżeli któreś są lepsze powinny powędrować na tył, bo zazwyczaj to tył wpada w poślizg i tył łapie trakcję podczas poślizgu).
Opona to najważniejszy element bezpieczeństwa, nie oszczędzaj na nim, bo na złych oponach najlepsze systemy nie wyprowadzą cię z poślizgu i nie zahamujesz tam, gdzie byś chciał.
Nie kombinuj, tylko uzbieraj na dwie te same opony i je załóż, pamiętaj, że lepsze opony powinny być zawsze na tylej osi (Nie chodzi tutaj o to, że na przodzie mają zostać łyse, opony wszystkie mają być dobre, lecz jeżeli któreś są lepsze powinny powędrować na tył, bo zazwyczaj to tył wpada w poślizg i tył łapie trakcję podczas poślizgu).
Opona to najważniejszy element bezpieczeństwa, nie oszczędzaj na nim, bo na złych oponach najlepsze systemy nie wyprowadzą cię z poślizgu i nie zahamujesz tam, gdzie byś chciał.
Zakładam, ze masz MICHELIN PILOT EXALTO, bo tylko jedną taką widzę na allegro. Podzwoń do komisów z oponami, które wystawiają na allegro pojedyncze sztuki. Myślę, że znajdziesz jedną taką oponę. Słyszałem też o sposobie zrobienia łatki od wewnątrz opony, takiej samej jak przy dziurze. Wtedy opona nie jest w tym wadliwym miejscu rozpierana przez ciśnienie i nie będzie widać buły, a do przyszłego sezonu powinna przejeździć.