Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

 [80 b4 2.0] Dwa problemy.... z kolami

ODPOWIEDZ
abbrek1973

 [80 b4 2.0] Dwa problemy.... z kolami

Post autor: abbrek1973 » 07 wrz 2007, 16:14

Witam

Pierwszy problem to "na razie ciche" piskanie lewego tylnego kola - Lozyska??

Drugi problem to przy pelnym zaladunku - 4 osoby + psicho + pelen bagaznik przy hamowaniu z niewielkich wzniesien dosc duze bicie na kierownice.
Czy to normalne?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 07 wrz 2007, 17:23

Witam.
1. Sprawdź po przejażdżce czy felgi mają jednakową temperaturę, jeśli któraś jest cieplejsza to może to oznaczać, że: A) nie odpuszcza zacisk hamulcowy i klocek trze o tarczę, B) krzywa tarcza powoduje, że klocek miejscowo ociera o tarczę.
2. Prawdopodobnie masz zwichrowaną tarczę i podczas hamowania klocek nierówno hamuje. Może się to wiązać z problemem popiskiwania. Możesz też mieć spory luz na prowadnicach zacisków.
Możesz też podnieść autko i kręcąc kołem sprawdzić co i gdzie piszczy i czy tarcze nie są zwichrowane.
W każdym razie drgania kierownicy nie są normalne.

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 07 wrz 2007, 17:39

sprawdź też koła czy nie sa krzywe. :]

Awatar użytkownika
paco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 163
Rejestracja: 09 mar 2007, 10:15
Lokalizacja: Lublin

Re: [80 b4 2.0] Dwa problemy.... z kolami

Post autor: paco » 07 wrz 2007, 18:05

abbrek1973 pisze:Witam

Pierwszy problem to "na razie ciche" piskanie lewego tylnego kola - Lozyska??
Jesteś pewien, że ten odgłos dochodzi z koła ? Ja miałem podobnie i okazało się, że korektor siły hamowania który mieści się za tylnym lewym kołem poruszając się popiskiuje - jeszcze nie znalazłem na niego trwałego sposobu, zawsze po przesmarowaniu po pewnym czasie zaczyna od nowa :-/
box: CGT (short) / rear brakes: disc / exhaust: IMASAF / tires: Pirelli P6 / oil: Motul 6100 Synergie+

Michałek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 16 maja 2007, 09:20
Lokalizacja: Szczyrk

Post autor: Michałek » 07 wrz 2007, 19:52

Moze być tak jak u mnie było klocki sie kończyły i piszczało.a przy chamowaniu drgania kierownicy brały sie z lozów na gumach wachaczy

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 07 wrz 2007, 22:27

Po prostu auto posiada krytyczne prędkości. Po ich przekroczeniu i przed ich osiąnięciem drgania nie występują?? Jeżeli tak jest to trzeba jeżdzić bardziej agresywnie żeby mijać trudne dla kierowcy i jego bolida prędkości. Można by to porównać do przekraczania bariery dzwięku przez samolot. Miałem kilka takich samochodów i przy prędkościach krytycznych był efekt wypadania szyb, a deska rozdzielcza myślałem że spadnie mi na kolana.
A teraz szczerze. Ktoś wcześniej poczuł się Hołowczycem i schamował gwałtownie auto z ponad 100km/h do zera powtarzając tę czynność kilkakrotnie. W efekcie tarcze się pogięły bo to nie były tarcze od subaru imprezy jak myślał kierowca. Pozdrawiam i życzę miłego przetaczania tarcz lub kupna nowych.
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga