Witam
Pierwszy problem to "na razie ciche" piskanie lewego tylnego kola - Lozyska??
Drugi problem to przy pelnym zaladunku - 4 osoby + psicho + pelen bagaznik przy hamowaniu z niewielkich wzniesien dosc duze bicie na kierownice.
Czy to normalne?
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
[80 b4 2.0] Dwa problemy.... z kolami
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Witam.
1. Sprawdź po przejażdżce czy felgi mają jednakową temperaturę, jeśli któraś jest cieplejsza to może to oznaczać, że: A) nie odpuszcza zacisk hamulcowy i klocek trze o tarczę, B) krzywa tarcza powoduje, że klocek miejscowo ociera o tarczę.
2. Prawdopodobnie masz zwichrowaną tarczę i podczas hamowania klocek nierówno hamuje. Może się to wiązać z problemem popiskiwania. Możesz też mieć spory luz na prowadnicach zacisków.
Możesz też podnieść autko i kręcąc kołem sprawdzić co i gdzie piszczy i czy tarcze nie są zwichrowane.
W każdym razie drgania kierownicy nie są normalne.
1. Sprawdź po przejażdżce czy felgi mają jednakową temperaturę, jeśli któraś jest cieplejsza to może to oznaczać, że: A) nie odpuszcza zacisk hamulcowy i klocek trze o tarczę, B) krzywa tarcza powoduje, że klocek miejscowo ociera o tarczę.
2. Prawdopodobnie masz zwichrowaną tarczę i podczas hamowania klocek nierówno hamuje. Może się to wiązać z problemem popiskiwania. Możesz też mieć spory luz na prowadnicach zacisków.
Możesz też podnieść autko i kręcąc kołem sprawdzić co i gdzie piszczy i czy tarcze nie są zwichrowane.
W każdym razie drgania kierownicy nie są normalne.
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Re: [80 b4 2.0] Dwa problemy.... z kolami
Jesteś pewien, że ten odgłos dochodzi z koła ? Ja miałem podobnie i okazało się, że korektor siły hamowania który mieści się za tylnym lewym kołem poruszając się popiskiuje - jeszcze nie znalazłem na niego trwałego sposobu, zawsze po przesmarowaniu po pewnym czasie zaczyna od nowaabbrek1973 pisze:Witam
Pierwszy problem to "na razie ciche" piskanie lewego tylnego kola - Lozyska??
box: CGT (short) / rear brakes: disc / exhaust: IMASAF / tires: Pirelli P6 / oil: Motul 6100 Synergie+
Po prostu auto posiada krytyczne prędkości. Po ich przekroczeniu i przed ich osiąnięciem drgania nie występują?? Jeżeli tak jest to trzeba jeżdzić bardziej agresywnie żeby mijać trudne dla kierowcy i jego bolida prędkości. Można by to porównać do przekraczania bariery dzwięku przez samolot. Miałem kilka takich samochodów i przy prędkościach krytycznych był efekt wypadania szyb, a deska rozdzielcza myślałem że spadnie mi na kolana.
A teraz szczerze. Ktoś wcześniej poczuł się Hołowczycem i schamował gwałtownie auto z ponad 100km/h do zera powtarzając tę czynność kilkakrotnie. W efekcie tarcze się pogięły bo to nie były tarcze od subaru imprezy jak myślał kierowca. Pozdrawiam i życzę miłego przetaczania tarcz lub kupna nowych.
A teraz szczerze. Ktoś wcześniej poczuł się Hołowczycem i schamował gwałtownie auto z ponad 100km/h do zera powtarzając tę czynność kilkakrotnie. W efekcie tarcze się pogięły bo to nie były tarcze od subaru imprezy jak myślał kierowca. Pozdrawiam i życzę miłego przetaczania tarcz lub kupna nowych.
audi 90 było
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
audi coupe 7a Quattro Blos było
audi S4 2.2T jest
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga