Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG] Jakie Ciśnienie Paliwa??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

[B3/B4 2.3 NG] Jakie Ciśnienie Paliwa??

Post autor: Solskier » 07 wrz 2007, 12:18

Od miesiąca walcze ze swoją coupe, po wybuchu gazu nie moge dojsc z autem do ładu... gaz wywaliłem z auta kupiłem mase nowych czesci i nadal nie dzaiła to jak powinno. W sumie oboroty sa stabilne, nie faluja... problem pojawia sie czasem podczas odpalania tzn. ciezko pali (coś jak by ją zalewało), drugi problem to jest brak mocy, mam dwa przepływomierze kompleten i oba nie działaja jak nalezy, na jednym auto po jakimś czasie dostaje padaczki, wogóle nie ma mocy i gaśnie (ponoć rodzielacz paliwa siedzi) sprawdziłem ciśnienie paliwa bo myslałem ze to pompa, lecz co zobczyłem pmpa dmucha po przekreconym zapłonie 4 bary a po odpaleniu aż 10 barów (czy to aby nie za dużo??) mam również drugi rozdzielacz paliwa, wczoraj go zamontowałem na obroty sie wkreca ale nie ma mocy i max jedzie 140km.h o co chodzi z tym autem trace już cierpliwość. POMOCY
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2007, 20:29 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jasiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 200
Rejestracja: 03 gru 2006, 20:00
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Jasiu » 07 wrz 2007, 23:19

Witaj.
Jak podają mądre książki to powinno być tak:
Silnik 2,3 NG
K-Jetronic 4,5 do 5,5 bara
KE Jetronic
KE Motronic 5 do 6,5 bara
Wniosek iż 10 bar to o wiele za dużo.
Pozdrawiam, Jasiu.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 08 wrz 2007, 09:15

Jasiu, wiec dla czego może być aż takie duże ciśnienie? Pompa jest coś padnieta? Czy to może byc przyczyną problemów?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 08 wrz 2007, 09:22

Ztego co mi wiadomo to za ciśnienie paliwa jest odpowiedzialny regulator ciśnienia paliwa. Ale jak i gdzie jest zamontowany w twoim silniku to nie mam pojęcia.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 08 wrz 2007, 12:20

Dodam iż ciśnienie sprawdzałem dotoczonym przez siebie trójnikiem który wpiołem przd całą przepływke do przewodu zasilającego. Regulator chyba wiem gdzie jest, to taka szara kostka z dwoma przewodami na prdzodzie przepływki, jak paczec od przodu to zaraz za reflektorem. I tu kolejne pytanie jak go odłanczam od prądu nic sie nie dzieje. Silnik nadal pracuje bez zmian.

el_pablo90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 paź 2008, 00:21
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: el_pablo90 » 04 lis 2008, 00:47

Witam!
Pozwoliłem sobie odkopać tamat bo mam podobny problem i pompa w mojej 90-tce też z tego co mi mówił mechanik podaje ciśnienie 10 bar.. Czy kolego Solskier doszedłeś ze swoją audicą do ładu? jeśli tak to co było przyczyną? faktycznie chodziło o regulator ciśnienia? bo ja ze swoją walczę już od 2 m-cy :-(
mój silnik to coprawda 2.0 ale też 5-cio cyl. i parametry wszelkie myśle zbliżone będą..

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lis 2008, 08:25

el_pablo90, Niestety nie pamiętam co z nią zrobiłem :-/ ale wiem ze ćwiczyłem ją przez dobry miesiąc w miedzy czasie kupiłem drugi silnk i jakoś to poskładałem ale miałem tego auta tak dość ze jak już jeździło to sprzedałem :-P Ale z tego co pamiętam to cały problem leżał w przepływomierzu łącznie z rozdzielaczem paliwa i regulatorem ciśnienia.

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 04 lis 2008, 18:20

Solskier. Jeśli mierzyłeś ciśnienie paliwa za pompą, ale przed regulatorem, to 10bar jest właściwą wartością.
Za regulatorem ciśnienia powinieneś mieć coś w okolicach 6bar.

el_pablo90 - jakie masz problemy ze swoją maszyną?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 04 lis 2008, 19:26

k44761 pisze:Solskier. Jeśli mierzyłeś ciśnienie paliwa za pompą, ale przed regulatorem, to 10bar jest właściwą wartością.
Za regulatorem ciśnienia powinieneś mieć coś w okolicach 6bar.
No tak było, wiec wychodzi na to że problem był inny, grunt że się naprawiło.

el_pablo90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 paź 2008, 00:21
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: el_pablo90 » 04 lis 2008, 19:29

Tu jest dokładny opis tego co się dzieje z autem i jakie są objawy.
viewtopic.php?t=21862

Jeśli komuś chciałoby się przeczytać i cokolwiek odpisać, rzucić jakiś pomysł, będę wdzięczny bardzo bo mam go już 3 m-ce a z jazdy nici :cry: i w głowie wydrapana wielka dziura w poszukiwaniu pomysłów..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl