[b4 abk 94r ] Swiecaca sie kontrolka ABS
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
[b4 abk 94r ] Swiecaca sie kontrolka ABS
Witam. Kilka dni temu zapaliła mi się kontrolka ABS i do tej pory nie zgasła. Pojechałem do koleżka na VAG. i klapa. mogę sprawdzić silnik, klimatronic, poduszkę. ale ABS mi nie doczytuje. nie łączy się ze sterownikiem. Bez namysłu pojechałem do znajomych którzy maja części używane do b4. podmieniliśmy pod kanapa z tylu sterownik. i nic to nie dało. dalej świeci. Podmieniliśmy przekaźniki w pompie paliwa. i Nic dalej to samo.. sprawdziłem wszystkie czujniki ABS. każdy po 1k Oma po wyjęciu bezpiecznika i wlozeniu w to samo miejsce tak szybko na styki słychać jak pracują przekaźniki w pompie. Rozebrałem półkę pod kierownica i szukałem przewodu czy wsuwki od ABS i nic nie znalazłem rozłączonego. Pytanie do was ludzie. O co tu chodzi. do tego po przekręceniu stacyjki pompe paliwa słychać i po ponownym przekręceniu tez ja słychać a powinna nabić i trzymać ciśnienie. nie wiem o co chodzi. Pomóżcie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Masz wyłącznik ABS bo jeśli tak to jest osobny przekaźnik do jego wyłączania.
Jeszcze można by sprawdzić czy dochodzi zasilanie i masy do sterownika ABSu.
Nie wiem czy mam dobry schemat bo tylko na amerykańskich jest opisany ABS
Pin 1 plus po zapłonie przewód czarno niebieski
10, 20, 34 masa brązowy
albo próbować podłączyć diagnostyczny kabel bezpośrednio do serownika ABS na pin 31 zielono-czarny.
Jeszcze można by sprawdzić czy dochodzi zasilanie i masy do sterownika ABSu.
Nie wiem czy mam dobry schemat bo tylko na amerykańskich jest opisany ABS
Pin 1 plus po zapłonie przewód czarno niebieski
10, 20, 34 masa brązowy
albo próbować podłączyć diagnostyczny kabel bezpośrednio do serownika ABS na pin 31 zielono-czarny.
Skąd ma układ załączający pompę ma wiedzieć jakie jest ciśnienie? W silnikach montowanych w Audi 80 nie było czujników ciśnienia paliwa. U mnie tak jest że jak kilka razy pod rząd włącza i wyłącza zapłon to pompa paliwa nie będzie się włączać za każdym razem.Jareczek191 pisze:O co tu chodzi. do tego po przekręceniu stacyjki pompe paliwa słychać i po ponownym przekręceniu tez ja słychać a powinna nabić i trzymać ciśnienie. nie wiem o co chodzi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
Właśnie o to mi chodzi. U mnie tez tak było. ze wystarczyło raz przekrecic stacyjke i nabijalo paliwko. po wylaczeniu stacyjki i ponownym wlaczeniu nie właczala sie pompa. a teraz za kazdym razem sie wlacza. Pamietam by kilka razy pod rzad uruchamiala sie pompa to trzeba bylo poczekac na cykniecie ktoregos przekaznika. A zmierzam do tego bo cos mi na benie zaczal szarpac a na gazie jest oki. moze cos sie dzieje wlasnie z podawaniem paliwa na wtryskialdi pisze: U mnie tak jest że jak kilka razy pod rząd włącza i wyłącza zapłon to pompa paliwa nie będzie się włączać za każdym razem.
Na marginesie dzieki za odpowiedzi. przeoralem wszytsko. od kabli w klapie po kanapa i cala wiazke. I nic. i nie uwierzycie. Pojechalem umyc samochod na myjke. i abs dziala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm