[80 B4]bicie w kierownicy podczas hamowania
A moga byc winne prowadnice od jarzma ?? chodzi o to ze np. dolna zlapie , gorna nie i odwrotnie...i nieodbije ktoras do konca ??????? planuje wymienic prowadnice i zobaczyc co bedzie...
W ostatecznosci odmawiam sobie alku i fajek i kupuje piasty, łożyska nowe i sie zobaczy wtedy...
Znajomy mial tak w VW Borze...wymienil 3 komplety tarcz - nic niedawało, dopiero jak wymienil piasty jest spokój.
Pzodro
[ Dodano: 2010-12-11, 11:48 ]
Sprawdzilem bicie i sie okazalo ze piasta ma bicie, bede wymienial...i teraz czy musze tez nowe lozysko zakupic czy mozna 'wyprasowac' stare i zalozyc do nowej piasty?
Pozdro
W ostatecznosci odmawiam sobie alku i fajek i kupuje piasty, łożyska nowe i sie zobaczy wtedy...
Znajomy mial tak w VW Borze...wymienil 3 komplety tarcz - nic niedawało, dopiero jak wymienil piasty jest spokój.
Pzodro
[ Dodano: 2010-12-11, 11:48 ]
Sprawdzilem bicie i sie okazalo ze piasta ma bicie, bede wymienial...i teraz czy musze tez nowe lozysko zakupic czy mozna 'wyprasowac' stare i zalozyc do nowej piasty?
Pozdro
- tokarka606
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
- Lokalizacja: ZKO
witam!podłącze się do tematu mam podobne objawy w mojej b4.Jak hamuje to jest male bicie kierownicą tarcze i reszta zawieszenia zostaly na nowo wymienione jak i klocki,koła tez wywrzone a jesli bym te tarcze dał na tokarke i przetoczył na maszynie( tokarka ma czujniki) to pomoglo by to cos?pomoże mi ktoś?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
z tego co rozumiem założyłeś nowe tarcze i pomimo tego dalej bije kierownicą. Dużo przejechałeś na nich, docierałeś tak jak się powinno :?: Wg mnie nie ma sensu przetaczać tarcz, ale to tylko moje prywatne zdanieskifa pisze:jak hamuje to jest male bicie kierownicą tarcze i reszta zawieszenia zostaly na nowo wymienione jak i klocki,koła tez wywrzone a jesli bym te tarcze dał na tokarke i przetoczył na maszynie( tokarka ma czujniki) to pomoglo by to cos?
Zrobilem na nich moze 7-8 tys km nie pamietam tylko jakiej firmy (cenowo cos oklo 130 lub 140 zl za szt).są one ale tak to na poczatku po wymianie tarcz nie było bicia ( we wrzesniu zmienialem 2010) jakos na początku grudnia było powoli wyczuwalne ze znowu to bicie zaczęło powracac.I tak jest nadal.
I ja u siebie bede walczyl z drganiami przy hamowaniu. Jak dojde do ladu napisze co bylo. Klocki ferodo tarcze jeszcze nie wiem, moze cos polecicie do nich? Ate czy brembo? Lub cos delikatnie taniej... Biore pod uwage tez prowadnice zacisku.
[ Dodano: 2011-08-13, 18:49 ]
przód: nowe tarcze wentylowane brembo 256mm plus klocki ferodo, regeneracja prowadnic
tył: regeneracja prowadnic zacisku, nowe klocki, tarcze przetoczone
bicie ustało, hamulce jak na razie słabe, ale dam im 200 km miejskich zeby sie dotarły.
ogólnie stare hamulce, a dokładnie klocki brały po skosie... nic dziwnego ze bicie było.
Dodatkowo reczny wyregulowany, jednak jeszcze nie trzyma jak powienien, ale to niby tez kwestia ułożenia, jesli nie to podjade na regulacje.
Kwestia hamulców zakończona, pozostał jeszcze korektor do zmiany, bo się poci po dotknięciu go. Jakby ktoś miał to dałem ogłoszenie w dziale giełda:)
Przy okazji wymienione łożyska tylnie...
Także przy biciu kierownicy w czasie hamowania albo klocki/tarcze albo prowadnice zacisków. wystarczy spojrzec na klocki czy równo zbiera.
pozdro
[ Dodano: 2011-08-13, 18:49 ]
przód: nowe tarcze wentylowane brembo 256mm plus klocki ferodo, regeneracja prowadnic
tył: regeneracja prowadnic zacisku, nowe klocki, tarcze przetoczone
bicie ustało, hamulce jak na razie słabe, ale dam im 200 km miejskich zeby sie dotarły.
ogólnie stare hamulce, a dokładnie klocki brały po skosie... nic dziwnego ze bicie było.
Dodatkowo reczny wyregulowany, jednak jeszcze nie trzyma jak powienien, ale to niby tez kwestia ułożenia, jesli nie to podjade na regulacje.
Kwestia hamulców zakończona, pozostał jeszcze korektor do zmiany, bo się poci po dotknięciu go. Jakby ktoś miał to dałem ogłoszenie w dziale giełda:)
Przy okazji wymienione łożyska tylnie...
Także przy biciu kierownicy w czasie hamowania albo klocki/tarcze albo prowadnice zacisków. wystarczy spojrzec na klocki czy równo zbiera.
pozdro
Miałem podobny problem, tarcze nowe po wymianie odrazu biły, przetoczone kilka razy dokładnie i brak rozwiązania. Kupiłem jeszcze raz nowe tarcze Boscha brak bicia, okazało się że tarcze były z tak słabego materiału że iż mimo były proste podczas hamowania wyginały się, klocki były nowe , na tych tarczach już od ponad 3 miesięcy jest spokój.!
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Mam u siebie TRW i też zaczęło się bicie kierownicy przy hamowaniu. Tarcze mają że 4 miesiące. Byłem dziś w sklepie i sprzedawca powiedział że będą składać reklamacje na nie. Zamówiłem teraz Zinnermana za 110 za sztukę. Miał jeszcze ATE za 109 i Jurid za 130 zł.
Mam nadzieję że będzie już dobrze :roll:
Mam nadzieję że będzie już dobrze :roll: