Panowie jak w temacie mam problem z kontrolką oleju powyżej 2000.
Ale od początku, najpierw padła mi pompa paliwa. Auto nie chciało zapalić i gdy kręciłem zaczęła zapalać się kontrolka oleju. Po wymianie pompy paliwa auto odpala jak wcześniej tylko zaczęła zapalać się kontrolka oleju.Czujniki dobre. Zaprowadziłem do mechanika stwierdził zbyt duże ciśnienie na jałowym prawie 5 bar na gazie 8.9 bar. Pompa zrobiona, ciśnienie dobre a kontrolka nadal się pali. Mechanik mówi za to jakiś problem z zegarami i pali czujnik oleju dlatego się kontrolka się pali. Czy tak może być?
Proszę POMOCY.
[AAH] Kontrolka oleju powyżej 2000 r.p.m
[AAH] Kontrolka oleju powyżej 2000 r.p.m
Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 23:12 przez jocer, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na pewno z czujnikiem 0,9 bara (jak dobrze pamiętam) wszystko OK? Działa on odwrotnie niż czujnik 0,3 bar(czy 0,25bar) czyli jak wykryje to ciśnienie to załącza obwód.
Świecenie kontrolki powyżej 2000RPM to ewidentnie jego wina.
Sprawdź czy dochodzi jego sygnał do zegarów a jak nie to trzeba sprawdzić czy mini-check (albo auto-check) dobrze działa.
Świecenie kontrolki powyżej 2000RPM to ewidentnie jego wina.
Sprawdź czy dochodzi jego sygnał do zegarów a jak nie to trzeba sprawdzić czy mini-check (albo auto-check) dobrze działa.
To skoro jest juz taki temat to ja sie podepne.. Mam taki problem ..w aucie jest olej i wszystko co z tym zwiazane jest okej. Na zegarze od ciśnienia nie spada poniżej 1.5 bara.
Teraz tak, podczas odpalania lekko żarzy sie kontrolka oleju, po odpaleniu gaśnie, natomiast potem jak auto sie nagrzeje lekko żarzy , czym może to być spowodowane, padniety któryś z czujników, czy może pomylone podłączenie ich tj pod pin od wysokiego cisnienia, podpiete niskie i na odwrót ?
Prosze o szybką odpowiedz
Teraz tak, podczas odpalania lekko żarzy sie kontrolka oleju, po odpaleniu gaśnie, natomiast potem jak auto sie nagrzeje lekko żarzy , czym może to być spowodowane, padniety któryś z czujników, czy może pomylone podłączenie ich tj pod pin od wysokiego cisnienia, podpiete niskie i na odwrót ?
Prosze o szybką odpowiedz