Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Kontrolka oleju powyżej 2000 r.p.m

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
jocer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2007, 17:50
Lokalizacja: Wyszków

[AAH] Kontrolka oleju powyżej 2000 r.p.m

Post autor: jocer » 21 lip 2011, 21:43

Panowie jak w temacie mam problem z kontrolką oleju powyżej 2000.
Ale od początku, najpierw padła mi pompa paliwa. Auto nie chciało zapalić i gdy kręciłem zaczęła zapalać się kontrolka oleju. Po wymianie pompy paliwa auto odpala jak wcześniej tylko zaczęła zapalać się kontrolka oleju.Czujniki dobre. Zaprowadziłem do mechanika stwierdził zbyt duże ciśnienie na jałowym prawie 5 bar na gazie 8.9 bar. Pompa zrobiona, ciśnienie dobre a kontrolka nadal się pali. Mechanik mówi za to jakiś problem z zegarami i pali czujnik oleju dlatego się kontrolka się pali. Czy tak może być?
Proszę POMOCY.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2012, 23:12 przez jocer, łącznie zmieniany 1 raz.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 lip 2011, 23:30

Na pewno z czujnikiem 0,9 bara (jak dobrze pamiętam) wszystko OK? Działa on odwrotnie niż czujnik 0,3 bar(czy 0,25bar) czyli jak wykryje to ciśnienie to załącza obwód.
Świecenie kontrolki powyżej 2000RPM to ewidentnie jego wina.

Sprawdź czy dochodzi jego sygnał do zegarów a jak nie to trzeba sprawdzić czy mini-check (albo auto-check) dobrze działa.

Barkley22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 26 lut 2012, 16:21
Lokalizacja: Gdynia / Włocławek

Post autor: Barkley22 » 26 lut 2012, 22:17

To skoro jest juz taki temat to ja sie podepne.. Mam taki problem ..w aucie jest olej i wszystko co z tym zwiazane jest okej. Na zegarze od ciśnienia nie spada poniżej 1.5 bara.

Teraz tak, podczas odpalania lekko żarzy sie kontrolka oleju, po odpaleniu gaśnie, natomiast potem jak auto sie nagrzeje lekko żarzy , czym może to być spowodowane, padniety któryś z czujników, czy może pomylone podłączenie ich tj pod pin od wysokiego cisnienia, podpiete niskie i na odwrót ?

Prosze o szybką odpowiedz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl