Cześć
mam zetora z kompem od AFN'a (konkretnie passat '97). W Vag pojawia się błąd czujnika wciśnięcia pedału hamulca (światła stopu sie normalnie zapalają) - Ecu wywala błąd, bo różnica między afn a 1z jest taka że jeden ma włącznik na zasadzie zwierania a drugi rozwierania.
Chciałbym to naprawić bo zamierzam rezać tempomat – a to może być przeszkodą… Da się to zrobić bez wymiany czujnika ?
[B4 1.9 TDi 1Z] czujnik pedału hamulca / tempomat
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
igle wsuwasz od strony przeciwnej niz przewod i od strony przewodu wysuwasz, wten sposb aby zagiac jezyczki na pinach ktore uniemozliwiaja ich wysoniecie, tylko wten sposob mozna bezkolizyjnie rozbroic wszelkie wtyczki i kostki, no chyba ze masz specjalny malutki waski i dlugi srubokrecik,
co do przelacznika pedalu hamulca, to czy ci nie podejdzie ten z a4?
co do przelacznika pedalu hamulca, to czy ci nie podejdzie ten z a4?
Wyjmij wtyczkę z czarnego włącznika nad pedałem hamulca ten w którym po wypieciu nie będzie miał +12v oczywiście na włączonym zapłonie odcinasz,przewód czerwono biały, albo czerwono szary (już nie pamiętam dokładnie) podpinasz go do przewodu idącego do włącznika stopu białego do przewodu w którym jest +12v po wciśnięciu hamulca i gotoweRoss pisze:wiem, juz że "najłatwiej" zamienić miejscami 2 przewody do ECU. Największą trudność jaką widzę to wyjęcie pinów z wtyczki... Jakieś pomysły, moze jakiś patent ?
Dzieki ! jak sie poprawi pogoda to zaczynam zabawe z tempomatem. Dam znac co z tego wyszlo.
[ Dodano: 2011-12-30, 14:00 ]
jeszcze jedno - zauważyłem, że czujnik sprzęgła działa na odwrót (mam kompa 16 bit z golfa) tj. jak w VAG w grupie od tempomatu sprawdzam wartośći, to gdy sprzęgło jest nie ruszone, to pokazuje jedynkę, a jak wcisnę to 0 - czyli na odwrót. Jaki to ma wpływ na pracę silnika ? zmula nieco osiągi skoro sterownik widzi, że podczas przyspieszania jest wciśniete sprzeglo ??
[ Dodano: 2011-12-30, 14:00 ]
jeszcze jedno - zauważyłem, że czujnik sprzęgła działa na odwrót (mam kompa 16 bit z golfa) tj. jak w VAG w grupie od tempomatu sprawdzam wartośći, to gdy sprzęgło jest nie ruszone, to pokazuje jedynkę, a jak wcisnę to 0 - czyli na odwrót. Jaki to ma wpływ na pracę silnika ? zmula nieco osiągi skoro sterownik widzi, że podczas przyspieszania jest wciśniete sprzeglo ??