[b4 2.0 ABT] Modyfikacje - projekt hybrydy ABT+ABK
Nie, nie bylo czasu aby ogarnac temat spalania stukowego przy przyspiesoznym zaplonie a wtedy auto niezle lata...!StaSiu pisze:PI7er hamowałeś już auto :?:
I nie wiem kiedy to zrobie, zmienily sie troszke priorytety w zyciu i auto w chwili obecnej ma jezdzic, niema czasu na dopracowanie tego problemu...
Tak, sworzen jest zabezpieczony z obu stron.rejdzik pisze:Pytanie mam nastepujące:
Sworzeń w tym silniku jest pływający ?
W tłoku są zabezpieczenia sworznia ?
Fajny wątek. Słuchajcie mam taki problem. Nie patrzcie w dane po lewo chodzi o inny samochód. Kupiłem audi 80 kolejne i ma 85kW w papierach czyli 115 koni a ma założony monowtrysk. O co tu chodzi ? to jedno a drugie to pekł mi pasek rozrządu ( niefart bo nie zdarzyłem zmienić) i mam drugi silnik od ABT czyli 90 koni właśnie monowtrysk. czy mogę przełozyc silniki i bedzie wszystko grało bo w obecnym zagrały zawory więc pewnie sie pogieło. Czy może przerzucić głowice.
Podsumowanie:
115 koni w papierach czemu jest kubeł i monowtrysk?
czy jak przełoże silniki to bedzie ok?
czy przerzucic samą głowicę?
co w tej całej bajce ma przyspieszenie zapłonu czy opóźnienie sterowania tym bo inaczej jest w abt i abk z tymi sprawami.
Nie wiem co robić
Podsumowanie:
115 koni w papierach czemu jest kubeł i monowtrysk?
czy jak przełoże silniki to bedzie ok?
czy przerzucic samą głowicę?
co w tej całej bajce ma przyspieszenie zapłonu czy opóźnienie sterowania tym bo inaczej jest w abt i abk z tymi sprawami.
Nie wiem co robić
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Chodzi Ci o przekrycie zaworów?karolas123 pisze:Czasami otwarcia. ABT jest na monowtrysku i nie może dojść do sytuacji ze ogień pojawi sie w oknie dolotowym, ponieważ dolot zassałby ogień do patelni. ABK jest na pełnym wtrysku i paliwo wtryskiwane jest na grzybek zaworu, Przy otwarciu ognia w oknie dolotowym nie ma niebezpieczeństwa wybuchu.
Podaj konkretny przyklad, czasy i momenty otwarcia zaworów w ABT i ABK.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Czy mam jakieś noty katalogowe do tych wałków? Opieram sie na tym co widać gołym okiem porównując wałki i na tym co piszą w ksiazkach na temat wałków w obydwu rodzajach zasilania paliwem. Ciezko wygrzebać jakieś kąty bo i mało ludzie sie tym interesuja. To silniki dla ludu a nie do modyfkiacji, a ze niektórzy chca. To trzeba by zimowego wieczoru usiąść z kątomierzem i czujnikiem zegarowym i sprawdzić.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W niebieskiej książce są opisane wałki i co dziwne dla ABT i ABK są takie same kąty w fazach rozrządu dla wydechu i ssania :shock:
A porównując najmocniejsze 1.8 DZ 112KM z innymi 1.8 z B3 to ono ma najdłużej otwarte zawory.
Co do strzelania to też uważam, że wałki mają wpływ na to czy może się cofnąć płomień. I dzięki wielopunktowemu wtryskowi można dać ostrzejsze wałki.
A porównując najmocniejsze 1.8 DZ 112KM z innymi 1.8 z B3 to ono ma najdłużej otwarte zawory.
Co do strzelania to też uważam, że wałki mają wpływ na to czy może się cofnąć płomień. I dzięki wielopunktowemu wtryskowi można dać ostrzejsze wałki.