małolatki robiłyby łał .. wpadaj do lubieni szuan ja podskocze tez swoim służbowym falgowym autem polskiej wsi .. passatem kombi GT :mrgreen:Krycha pisze:u mnie na wsi taką lalką byś zrobił szau :mrgreen:
B4 limo AAH - FILM.ik s46
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
nie chce mi sie szukac tematu o zmianie piast, bo ktos tam mial jakis problem znowu, a wiec poszedlem do garazu i pstryklem na sucho starej piescie zdjecie :roll:
ten stozek zaznaczony na zielono, czy jak nazwac to cos musimy wlasnie zastapic podkladka dystansujaca w srodku zwrotnicy od strony przegubu pomiedzy lozyskiem i scianka zwrotnicy, bo piasta z C4 blokuje sie (kilka mikrometrow)
+/- 20mm zaznaczone na czerono, to wlasnie odsadzenie, ktorego w piascie z C4 brakuje i dlatego koła uciekają do środka... dla jednych plus, dla drugich minus.
a teraz czas, na nowosci:
zmienilem filtr paliwa ale to nie pomoglo, auto dalej po odpaleniu prycha i strzela w dolot, zmienilem przewod podcisnieniowy na regluatorze cisnienia paliwa bo byl przetarty ale tez nie pomoglo, po wyplacie zmienie czujnik temp, a pozniej pompa itp itd az dojde do skutku
zdjecia ciągnika z ostatniego wypadu na role <lol>
i jeszcze taki pseudo zestaw mlodego rzeźnika
- pospinany kłótkami i łańcuchami :shock: już niedługo moze pokaze zdjecie szerszych mm3000 <hura>
ps. slonik dzis wieczorem ograniam sprawe z aku i dam znac co i jak
pzdr
ten stozek zaznaczony na zielono, czy jak nazwac to cos musimy wlasnie zastapic podkladka dystansujaca w srodku zwrotnicy od strony przegubu pomiedzy lozyskiem i scianka zwrotnicy, bo piasta z C4 blokuje sie (kilka mikrometrow)
+/- 20mm zaznaczone na czerono, to wlasnie odsadzenie, ktorego w piascie z C4 brakuje i dlatego koła uciekają do środka... dla jednych plus, dla drugich minus.
a teraz czas, na nowosci:
zmienilem filtr paliwa ale to nie pomoglo, auto dalej po odpaleniu prycha i strzela w dolot, zmienilem przewod podcisnieniowy na regluatorze cisnienia paliwa bo byl przetarty ale tez nie pomoglo, po wyplacie zmienie czujnik temp, a pozniej pompa itp itd az dojde do skutku
zdjecia ciągnika z ostatniego wypadu na role <lol>
i jeszcze taki pseudo zestaw mlodego rzeźnika
- pospinany kłótkami i łańcuchami :shock: już niedługo moze pokaze zdjecie szerszych mm3000 <hura>
ps. slonik dzis wieczorem ograniam sprawe z aku i dam znac co i jak
pzdr
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
szuan, super, że dodałeś foto tej piasty z wymiarami
Co do kółek to rozmiar bardzo dobrze pasuje. Offset też bardzo dobrze dobrany, jednak uważam, że powinieneś opuścić przednie zawieszenie o 5-10mm i ewentualnie dodać z tyłu dystans na stronę 5mm i byłoby idealnie <ok>
A co z Tramontami robisz? Na handel? Przecież te 19" też chciałeś sprzedać wcześniej
Należy się pochwała z konkretne podejście do tuningu i wytrwałości mimo wielu przeciwności losu i problemów. Twardy jesteś
Co do kółek to rozmiar bardzo dobrze pasuje. Offset też bardzo dobrze dobrany, jednak uważam, że powinieneś opuścić przednie zawieszenie o 5-10mm i ewentualnie dodać z tyłu dystans na stronę 5mm i byłoby idealnie <ok>
A co z Tramontami robisz? Na handel? Przecież te 19" też chciałeś sprzedać wcześniej
Należy się pochwała z konkretne podejście do tuningu i wytrwałości mimo wielu przeciwności losu i problemów. Twardy jesteś