[B4 2.0 ABT] Duże spalanie LPG
<yes> no i wymiana membran + regulacja pomogły teraz spalanie w mieście wyniosło 12,5 a nie 15 , a mało tego w tym przebiegu zrobiłem 30 km z przyczepką załadowaną 1t także uważam że mogę byc zadowolony :mrgreen: hmmm ale mam zamiar troszkę ten wynik poprawic bo zamierzam wymienic świece bo mi się wydaję że trochę już niedomagają , nie długo się podzielę następnym wynikiem także jeśli ktoś ma podobny problem to nie ma co zwlekac tylko reanimowac parownik i będzie banan na twarzy :mrgreen: No a u mnie coraz lepiej ostatnio przy normalnej jezdzie wyszło 11l a ostatnio wracając z długiego weekendu nawalił koledze escort i go musiałem holowac 30km on cały załadowany + komplet pasażerów u mnie to samo + 3 rowery na dachu wynik 13.5 :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 19 sie 2011, 16:16 przez kacel5, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Można w odpalać w awaryjnym, choć niektóre mają ograniczenie do ok. 50 takich odpaleń i podczas jazdy w awaryjnym piszczą brzęczykiem aby uprzykrzyć taką jazdę.hetin pisze:nową sekwencje [...] odpalam tylko na PB inaczej sie nie da
A w agisie jest opcja aby normalnie odpalał na gazie gdy silnik jest ciepły.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zależy jaki masz sterownik. Z instrukcji dwóch najpopularniejszych:
Kme diego G3
Kme diego G3
StagSterownik posiada możliwość odpalania awaryjnie na gazie.
Procedura awaryjnego odpalenia na gazie:
1) Włączyć zapłon
2) Przełączyć system na benzynę
3) Wyłączyć zapłon
4) Włączyć zapłon
5) Przycisnąć przycisk na Panelu sterowania i trzymać ok. 10 sekund. Sterownik załączy zawory i
wskaże pracę na gazie (dioda stanu pali się)
6) Uruchomić silnik.
Aby uruchomić samochód od razu na gazie (tryb awaryjny np uszkodzenie pompy paliwa) należy
przy wyłączonym zapłonie nacisnąć przycisk na centralce i trzymając go włączyć zapłon. Dioda na
centralce powinna zaświecić się na stałe. Po wykryciu obrotów silnika sterownik załącza
elektrozawory i silnik uruchamia się na gazie.
W trybie awaryjnym nie ma możliwości przełączenia samochodu na benzynę. Po zgaszeniu
silnika tryb awaryjny zostaje wyłączony.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 29 lip 2011, 13:06
- Lokalizacja: lubuskie