[90 B3 2.3 20V 7A] mruga kontrolka ciśn. oleju na zakrętach
[90 B3 2.3 20V 7A] mruga kontrolka ciśn. oleju na zakrętach
od jakiegoś czasu przy skręcaniu w prawo mruga kontrolka ciśnienia oleju.na początku objawiało się to,tylko przy pokonywaniu zakrętów z dużą prędkością.teraz już przy lekkim przechyleniu auta. z góry dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2007, 10:09 przez staszek1, łącznie zmieniany 1 raz.
[90 B3 2,3kat 7A] mruga kontrolka ciśn. oleju na zakrętach
stan oleju to pierwsze co sprawdziłem.jest ponad połowa na skali szabelki.stan oleju się niezmienia,nie ubywa.musi być ćoś innego.
Najważniejsze w tym wszystkim jest to czy silnik ma ciśnienie oleju. Na dole przy dżwigni zmainy biegów masz zegar ciśnienia oleju w silniku. Jeżeli spada ciśnienie poniżej 1 na skali zegara na wyższych obrotach to znaczy ze coś jest nie tak i kontrolka dobrze pokazuje. Musisz rozszyfrować wspódziałanie tych urządzeń. Być może czujnik sie skończył, albo kabel gdzieś przetarł, komputer wariuje, nie wiadomo. Najważniejszy jest zegar. Jak ciśnienie jest to tylko kosmetyka
[90 B3 2,3kat 7A] mruga kontrolka ciśn. oleju na zakrętach
problem, że zegar od ciśnenienia oleju niedziała od momentu jak go kupiłem,jakieś 2 lata.a problem z kontrolką zaczą pojawiać się od miesiąca.
[ Dodano: 2007-09-08, 18:26 ]
gzie znajdują się czujniki ciśnienia oleju i ile ich jest?
[ Dodano: 2007-09-08, 18:26 ]
gzie znajdują się czujniki ciśnienia oleju i ile ich jest?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 03 wrz 2007, 10:25
- Lokalizacja: Choszczno
a pompa??
Jeśli sprawdziłeś czujniki to pozostaje jeszcze problem pompy oleju. Ja tak miałem w swoim aucie i po wyjęciu pompy olejowej wypłukałem ją duużą ilością ropy, no i wypadło parę smolistych farfocli. Od tego momentu mam spokój z olejem (nie licząc dużego spalania oleju, ale to po nieudanym remoncie się zaczęło ). Pozdrawiam