[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
Tak.Tarcza wentylowana nie zmieści się do oryginalnego zacisku bo jest szersza.Jak chcesz taniej mieć wentylowane to zmień na zaciski z audi b4 z silnikiem 2.6.Na aledrogo nie ma problemu z kupnem takich zacisków.
W 2.6 szerokość tarczy wentylowanej wynosi bodajże 22mm a w 2.8 jest 25mm podczas gdy seryjna szerokość tarczy niewentylowanej to o ile dobrze pamiętam 11mm.
W 2.6 szerokość tarczy wentylowanej wynosi bodajże 22mm a w 2.8 jest 25mm podczas gdy seryjna szerokość tarczy niewentylowanej to o ile dobrze pamiętam 11mm.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
zależy jak je docierał bo to istotne ja u siebie mialem wczesniej 280 na 22 mm i wymienilem ze wzgledu ze byly poprostu zdarte juz mocno a to czy kupisz zimmermann , ate , bosch , brembo czy inne to i tak jak beda mialy sie pokrzywic to sie pokrzywia wazne by nie zagrzac na poczatku jak dotrzesz jak nalezy to beda smigacMiseeek pisze:tomek1982 pisze:w moim ABK 280mm 22mm grubosc
I jak hamują nie przegrzewają sie i nie krzywią ,kolega ma b4 2,0 B i ma wentylowane nie znam rozmiarów tarcz ale narzeka że mu sie krzywia bo nieraz ma bicie ,a wszystko wymieniał żeby usunac tą usterkę
Na chwile obecna przejechalem na nowych 150km i zaczynaja brac dobrze jeszcze troche i bedzie audiczka dęba stawać
to taki sam hamulec jak w S2 czy 2.8turbofin pisze:A co myślicie koledzy o hebelkach z audi 90 2,3 20V ?
dwutłoczkowy zacisk girling tarcza 276x25mm
Ja mam takie hamulce u siebie do tego przewody w stalowym oplocie i płyn hamulcowy ferodo
Do normalnej jazdy wystarczy, ale przy dynamicznej jeździe jest bez rewelacji
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Tak to jest gdy się kupuje byle taniej. Tanie wychodzi niestety drożej.Miseeek pisze:I jak hamują nie przegrzewają sie i nie krzywią ,kolega ma b4 2,0 B i ma wentylowane nie znam rozmiarów tarcz ale narzeka że mu sie krzywia bo nieraz ma bicie ,a wszystko wymieniał żeby usunac tą usterkętomek1982 pisze:w moim ABK 280mm 22mm grubosc
Ja mam 280mm z przodu wentylowane Brembo i klocki TRW. Zaciski jednotłoczkowe. Hamulec jest brzytwa
Jak takie hamulce są w S2 to lipy nie może bycHeavenQueen pisze:Tak to jest gdy się kupuje byle taniej. Tanie wychodzi niestety drożej.Miseeek pisze:I jak hamują nie przegrzewają sie i nie krzywią ,kolega ma b4 2,0 B i ma wentylowane nie znam rozmiarów tarcz ale narzeka że mu sie krzywia bo nieraz ma bicie ,a wszystko wymieniał żeby usunac tą usterkętomek1982 pisze:w moim ABK 280mm 22mm grubosc
Ja mam 280mm z przodu wentylowane Brembo i klocki TRW. Zaciski jednotłoczkowe. Hamulec jest brzytwa
w S2 są inne. Nie 280/22 tylko 276/25 i nie jeden tłoczek tylko dwaturbofin pisze:HeavenQueen napisał/a:
Miseeek napisał/a:
tomek1982 napisał/a:
w moim ABK 280mm 22mm grubosc
I jak hamują nie przegrzewają sie i nie krzywią ,kolega ma b4 2,0 B i ma wentylowane nie znam rozmiarów tarcz ale narzeka że mu sie krzywia bo nieraz ma bicie ,a wszystko wymieniał żeby usunac tą usterkę
Tak to jest gdy się kupuje byle taniej. Tanie wychodzi niestety drożej.
Ja mam 280mm z przodu wentylowane Brembo i klocki TRW. Zaciski jednotłoczkowe. Hamulec jest brzytwa
Jak takie hamulce są w S2 to lipy nie może byc