Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
tak sobie czytam cały ten temat, modyfikacje plany dotychczasowe osiągnięcia i szczerze ci powiem, że chciałbym sie z Toba spotkać na drodze.... a najlepiej na autostradzie bo to tam docenia sie modyfikacje TDI i jego wielka zalete czyli odpowiedni moment obrotowy...
Modzisz, kombinujesz i w sumie to sie ceni bo nie każdy ma zapał aby grzebać w gównie z którego jak ci koledzy napisali bata nie ukręcisz....
Wspomniałeś ze stare TDI nie dorówna TDI PD - nie zgodzę sie z toba... W moim mniemaniu wszystko jest kwestią odpowiediego Niutona bo ja mając 1.9 TDi po naprawde lekkich modach może nie zawsze byłem pierwszy ale też nie ucierali mi nosa za każdym razem...
Porywasz sie na NA w benzynie.... to całkiem inna charakterystyka silnika... Ale masz swój cel i ok - twoja sprawa tylko nie płacz jak cie Zdrowy KR w Mk2 nauczy pokory ....
Ja na twoim miejscu skupiłbym sie nie nad sprintem do 100 km/h tylko tym co powyżej... wtedy jest zbawa i ubaw...
Odnoszę wrażenie, że pomimo cenny rad innych kolegów z forum , których nazywasz " szydercami " jestes strasznie zadufany w sobie i krytykę lub odmienne zdanie kogoś innego traktujesz jako atak i odrazu odpowiadasz tym samym...
Życze powodzenia i w głebi serca licze ze spotkamy sie kiedyś na drodze - bynajmniej bede mogł napisać, że miałem pojedynek z HTD Sb :mrgreen: który będzie ganiał 5 cylindrów...
Modzisz, kombinujesz i w sumie to sie ceni bo nie każdy ma zapał aby grzebać w gównie z którego jak ci koledzy napisali bata nie ukręcisz....
Wspomniałeś ze stare TDI nie dorówna TDI PD - nie zgodzę sie z toba... W moim mniemaniu wszystko jest kwestią odpowiediego Niutona bo ja mając 1.9 TDi po naprawde lekkich modach może nie zawsze byłem pierwszy ale też nie ucierali mi nosa za każdym razem...
Porywasz sie na NA w benzynie.... to całkiem inna charakterystyka silnika... Ale masz swój cel i ok - twoja sprawa tylko nie płacz jak cie Zdrowy KR w Mk2 nauczy pokory ....
Ja na twoim miejscu skupiłbym sie nie nad sprintem do 100 km/h tylko tym co powyżej... wtedy jest zbawa i ubaw...
Odnoszę wrażenie, że pomimo cenny rad innych kolegów z forum , których nazywasz " szydercami " jestes strasznie zadufany w sobie i krytykę lub odmienne zdanie kogoś innego traktujesz jako atak i odrazu odpowiadasz tym samym...
Życze powodzenia i w głebi serca licze ze spotkamy sie kiedyś na drodze - bynajmniej bede mogł napisać, że miałem pojedynek z HTD Sb :mrgreen: który będzie ganiał 5 cylindrów...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Cóż, myślę, że montaż 12mm pompy i duuużego turbo to modyfikacja która ma służyć lepszemu przyspieszaniu właśnie powyżej 100km/h
Interesuje mnie rozwalanie NGków bo śmieszy mnie to, że ten średnio udany silnik (żeby nie powiedzieć nie udany) jest przez sporo osób traktowany niemalże jak jakaś świętość :roll:
TDI, czy też TDI PD to zupełnie inna bajka od komory wirowej, ale jednak silnik na komorze wirowej ma swój urok którego nie ma żaden TDI. No i kolejną wielką jak dla mnie zaletą jest brak elektroniki w silniku (choć można zrobić mTDI i też nie ma elektroniki a są zalety TDIka, tylko że ogarnięcie mTDI to dopiero jest ciężki temat).
Jak KR w MK2 mi ucieknie to myślisz, że się załamie, czy coś ? Nic z tych rzeczy 8-)
MK2 w porównaniu z B3 nic nie waży więc przegrana z MK2 KR to nie będzie żaden powód do rozpaczy
Wśród wypowiadających się tutaj osób są zwyczajni szydercy (albo zazdrośni że mają zwykłą benzynę i nie mogą nic z tym zrobić bez wielkich nakładów finansowych) ale są też tacy którzy udzielają dobrych rad i ja to doceniam, ale idę swoją drogą. W moim B3 nie zagości inny silnik, żadnego PDka, ani zwykłego TDIka. Był plan, że rozmyślałem nad wpakowaniem pod maskę 2,5 TDI R5 ale wyleczyłem się z tego, chwilę zastanawiałem się nad AVFem, ale też wyleczyłem się z tego, bo ta cholerna elektronika doprowadziłaby mnie do nerwicy prędzej niż bym to ogarnął pomimo tego, że jestem elektrykiem z zawodu.
Piszesz o tym, że masz chęć na ustawkę ze mną - dobra, spróbować zawsze można ale nawet jeśli wycisnę z mojego silnika taki rezultat jak Zaprzal, to i tak polegnę na autostradzie w pojedynku z Tobą. A dlaczego ? Bo Twoje auto mimo tego, że jest ciężkie jak czołg w porównaniu z B3ką, to jednak ma większy potencjał z powodu o wiele większej pojemności i z tego powodu, że jest TDIkiem.
AEL seria w ciężkiej budzie C4 pewno na starcie by nieźle oberwał, ale później na autostradzie długie przełożenia w końcu zrobią swoje i zostanę w tyle nawet na skrzyni z 1Zta.
Warto też wspomnieć o tym, że 170KM z 2,5 TDI to nic nadzwyczajnego, a osiągnięcie takiego albo choć podobnego wyniku w 1,6 Turbo D to jednak jest już coś. Na pewno takie wyżyłowanie silnika jakie planuje nie wpłynie dobrze na żywotność, ale przy wykorzystaniu auta na zloty i weekendy nie ma to za wielkiego znaczenia.
Pozdrawiam.
Interesuje mnie rozwalanie NGków bo śmieszy mnie to, że ten średnio udany silnik (żeby nie powiedzieć nie udany) jest przez sporo osób traktowany niemalże jak jakaś świętość :roll:
TDI, czy też TDI PD to zupełnie inna bajka od komory wirowej, ale jednak silnik na komorze wirowej ma swój urok którego nie ma żaden TDI. No i kolejną wielką jak dla mnie zaletą jest brak elektroniki w silniku (choć można zrobić mTDI i też nie ma elektroniki a są zalety TDIka, tylko że ogarnięcie mTDI to dopiero jest ciężki temat).
Jak KR w MK2 mi ucieknie to myślisz, że się załamie, czy coś ? Nic z tych rzeczy 8-)
MK2 w porównaniu z B3 nic nie waży więc przegrana z MK2 KR to nie będzie żaden powód do rozpaczy
Wśród wypowiadających się tutaj osób są zwyczajni szydercy (albo zazdrośni że mają zwykłą benzynę i nie mogą nic z tym zrobić bez wielkich nakładów finansowych) ale są też tacy którzy udzielają dobrych rad i ja to doceniam, ale idę swoją drogą. W moim B3 nie zagości inny silnik, żadnego PDka, ani zwykłego TDIka. Był plan, że rozmyślałem nad wpakowaniem pod maskę 2,5 TDI R5 ale wyleczyłem się z tego, chwilę zastanawiałem się nad AVFem, ale też wyleczyłem się z tego, bo ta cholerna elektronika doprowadziłaby mnie do nerwicy prędzej niż bym to ogarnął pomimo tego, że jestem elektrykiem z zawodu.
Piszesz o tym, że masz chęć na ustawkę ze mną - dobra, spróbować zawsze można ale nawet jeśli wycisnę z mojego silnika taki rezultat jak Zaprzal, to i tak polegnę na autostradzie w pojedynku z Tobą. A dlaczego ? Bo Twoje auto mimo tego, że jest ciężkie jak czołg w porównaniu z B3ką, to jednak ma większy potencjał z powodu o wiele większej pojemności i z tego powodu, że jest TDIkiem.
AEL seria w ciężkiej budzie C4 pewno na starcie by nieźle oberwał, ale później na autostradzie długie przełożenia w końcu zrobią swoje i zostanę w tyle nawet na skrzyni z 1Zta.
Warto też wspomnieć o tym, że 170KM z 2,5 TDI to nic nadzwyczajnego, a osiągnięcie takiego albo choć podobnego wyniku w 1,6 Turbo D to jednak jest już coś. Na pewno takie wyżyłowanie silnika jakie planuje nie wpłynie dobrze na żywotność, ale przy wykorzystaniu auta na zloty i weekendy nie ma to za wielkiego znaczenia.
Pozdrawiam.
Ty po prostu nawalasz na NG bo tak sobie ubzdurałeś.
Nikt tu nie pisze, że NG to szybki i mocny silnik, bo nie jest. Mocnego silnika w ogóle w Audi "80" nie było, dlatego dla niektórych, w tym mnie, czy to ma 2.8 czy 2.3 10V to żadna różnica. To i to wolne.
NG cudownie brzmi (ale bez jaj, jak ktoś mówi, że brzmi jak 4.2 V8 to V8 na uszy nie słyszał, szczególnie po wycięci katów, kiedy to brzmi jak Mercedes SLS). Przyjemnie to jedzie, fajnie mruczy i tyle. Nikt tu mu nie stawia pomnika i nie bije braw.
Nikt tu nie pisze, że NG to szybki i mocny silnik, bo nie jest. Mocnego silnika w ogóle w Audi "80" nie było, dlatego dla niektórych, w tym mnie, czy to ma 2.8 czy 2.3 10V to żadna różnica. To i to wolne.
NG cudownie brzmi (ale bez jaj, jak ktoś mówi, że brzmi jak 4.2 V8 to V8 na uszy nie słyszał, szczególnie po wycięci katów, kiedy to brzmi jak Mercedes SLS). Przyjemnie to jedzie, fajnie mruczy i tyle. Nikt tu mu nie stawia pomnika i nie bije braw.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Hahaha, po prostu rozwaliłeś mnie tym textem <rotfl> <lol>Zayebatsu pisze:pawelrybak15, Oby CIę kiedyś NG piątym garem wciągnęło i wypuściło przez przelotowy wydech :evil: zostawiajac na Tobie prawdziwy zapach czyściutkiej benzynki <ok>
Poprawa humoru wielka
Jak już uda się objeżdżanie NG, to stosowny filmik z dużą ilością czarnego dymu muszę zapodać <pijak>
Tak czytam te wywody które do niczego tak naprawdę nie prowadzą to zauważyłem ze główny temat to kłótnia między brzmieniem silnika NG a SB a przecież tego nie da się porównać <ok> Dla jednego najładniejsze brzmienie ma silnik benzynowy dla 2 silnik diesla (a dla mnie np i tak na wolnych obrotach wygrywa 2.5 tdi R5 ten dźwięk to coś pięknego ale szczerze powiem ze 2.3 po przeciągnięciu go na obrotach na seryjnym wydechu to też nic lepszego nie słyszałem) wiec są gusta i guściki i nic tego nie zmieni <ok>
Mnie w całym tym twoim projekcie rozwala to i szczerze mogę nazwać cie hardcorowym gościem ponieważ chcesz wywalić wszystkie tłumiki i połączenie twoich modów = zero widoczności za tobą i ja tak szczerze wstydziłbym sie jeździć takim samochodem bo co z tego że kogoś wyprzedzisz jak uwalisz go sadzą i ten którego wyprzedzisz będzie się śmiał że masz samochód padlinę
Ale to tylko moje zdanie a ty jeśli ci to nie przeszkadza dąż do celu który sobie postawiłeś bo to tak naprawdę jest to najważniejsze bo to twój samochód i on tobie ma sprawiać frajdę z jazdy <ok>
Pozdro
Mnie w całym tym twoim projekcie rozwala to i szczerze mogę nazwać cie hardcorowym gościem ponieważ chcesz wywalić wszystkie tłumiki i połączenie twoich modów = zero widoczności za tobą i ja tak szczerze wstydziłbym sie jeździć takim samochodem bo co z tego że kogoś wyprzedzisz jak uwalisz go sadzą i ten którego wyprzedzisz będzie się śmiał że masz samochód padlinę
Ale to tylko moje zdanie a ty jeśli ci to nie przeszkadza dąż do celu który sobie postawiłeś bo to tak naprawdę jest to najważniejsze bo to twój samochód i on tobie ma sprawiać frajdę z jazdy <ok>
Pozdro
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Hardcore musi być :mrgreen:
Akurat wywalenie tłumików nie ma wpływu na dym, bo on i tak i tak się wydostanie z silnika jeśli mamy naprawde hardcorową dawkę paliwa ustawioną
Nie chcę by samochód był mega głośny, dlatego boje się trochę wolnego wydechu, ale już kilka osób obeznanych w temacie wypowiadało się, że będzie OK i przy spokojnej jeździe nie będzie żadnego hałasu, a przy butowaniu będzie słychać turbo i o to właśnie chodzi <ok>
Pozdro
Akurat wywalenie tłumików nie ma wpływu na dym, bo on i tak i tak się wydostanie z silnika jeśli mamy naprawde hardcorową dawkę paliwa ustawioną
Nie chcę by samochód był mega głośny, dlatego boje się trochę wolnego wydechu, ale już kilka osób obeznanych w temacie wypowiadało się, że będzie OK i przy spokojnej jeździe nie będzie żadnego hałasu, a przy butowaniu będzie słychać turbo i o to właśnie chodzi <ok>
Pozdro
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
pawelrybak15, zdziwiłbys sie jak seria AEL obrywa na starcie... nie mysl ze skoro coś waży ponad 1.5 tony to ze startu sie z zbiera....
Musisz zrozumieć ze TDi jezdzi sie NM... to jest jego zaleta i siła... jak opanujesz jazde momentem to uwierz mi moze kiedys ng zaskoczysz... choc pojemnosci nie zastapi nic...
twoj Sb to nie jest wysokoobrotowa szlifierka spod znaku Hondy
Dla mnie dziek 5 cylindrów to muzyka dla moich uszu... dlatego mam AEL-a jak by mi sie dzwięk nie podoabał to dalej bym śmigał 4-cylidrowcem... proste
Musisz zrozumieć ze TDi jezdzi sie NM... to jest jego zaleta i siła... jak opanujesz jazde momentem to uwierz mi moze kiedys ng zaskoczysz... choc pojemnosci nie zastapi nic...
twoj Sb to nie jest wysokoobrotowa szlifierka spod znaku Hondy
Dla mnie dziek 5 cylindrów to muzyka dla moich uszu... dlatego mam AEL-a jak by mi sie dzwięk nie podoabał to dalej bym śmigał 4-cylidrowcem... proste
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Masz rację, że siłą TDI (zresztą zwykłego Turbo D) jest moment obrotowy i pomimo tego, że mam możliwość zakręcenia naprawdę wysoko to biegi zmieniam przy 4500 obr/min bo do tych obrotów najlepiej ciągnie, a potem zaczyna słabnąć. Na początku kręciłem aż do 5000 obr/min i to był błąd bo traciłem wtedy trochę czasu.
Mimo wszystko jednak masa też jest istotnym czynnikiem i obstawiam, że na starcie AEL by dostał, ale później odrobił stratę i przegonił TDka.
A tak zmieniając temat na zupełnie inny to mam pytanie dotyczące car audio. Ori głośniki w B3 wiem, że były aktywne, tylko nie wiem jakim przewodem był prowadzony do nich sygnał z radia. Czy był zastosowany zwykły 2 żyłowy przewód taki jak do głośników z przodu, czy jakiś ekranowany ?
Szukam półki z ori głośnikami, duo sound i roletką na tył no i tak się zastanawiam czy będzie potrzebna wymiana przewodów na ekranowane, czy sygnał był w oryginale przesyłany zwykłymi :roll:
Mimo wszystko jednak masa też jest istotnym czynnikiem i obstawiam, że na starcie AEL by dostał, ale później odrobił stratę i przegonił TDka.
A tak zmieniając temat na zupełnie inny to mam pytanie dotyczące car audio. Ori głośniki w B3 wiem, że były aktywne, tylko nie wiem jakim przewodem był prowadzony do nich sygnał z radia. Czy był zastosowany zwykły 2 żyłowy przewód taki jak do głośników z przodu, czy jakiś ekranowany ?
Szukam półki z ori głośnikami, duo sound i roletką na tył no i tak się zastanawiam czy będzie potrzebna wymiana przewodów na ekranowane, czy sygnał był w oryginale przesyłany zwykłymi :roll:
Jeden lubi SB drugi NG trzeci AEL niech będzie i tak, ja też szczerze mówiąc marzę o 5 cylindrach (chociaz mam teraz 6) ten dźwięk mnie rozwala jeśli chodzi o NG czy MC ale to moje zdanie. Kolega przerabia tego SB-ka niech go przerabia dajmy mu święty spokój.
Jak objedzie te zdrowe NG to niech się pochwali jeśli nie to niech się schowa za tą chmurą dymu puki co, co zostawia za sobą jego klekot i tyle.
Koledzy poczekajmy na efekty jego modów niech się kolega pochwali wykresem i jakimś filmikiem jak to objeżdża "to zwykłe NG" jak to pisze. Koniec kropka. <ok>
Jak objedzie te zdrowe NG to niech się pochwali jeśli nie to niech się schowa za tą chmurą dymu puki co, co zostawia za sobą jego klekot i tyle.
Koledzy poczekajmy na efekty jego modów niech się kolega pochwali wykresem i jakimś filmikiem jak to objeżdża "to zwykłe NG" jak to pisze. Koniec kropka. <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: