Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 31 lip 2011, 14:14

tak sobie czytam cały ten temat, modyfikacje plany dotychczasowe osiągnięcia i szczerze ci powiem, że chciałbym sie z Toba spotkać na drodze.... a najlepiej na autostradzie bo to tam docenia sie modyfikacje TDI i jego wielka zalete czyli odpowiedni moment obrotowy...
Modzisz, kombinujesz i w sumie to sie ceni bo nie każdy ma zapał aby grzebać w gównie z którego jak ci koledzy napisali bata nie ukręcisz....
Wspomniałeś ze stare TDI nie dorówna TDI PD - nie zgodzę sie z toba... W moim mniemaniu wszystko jest kwestią odpowiediego Niutona bo ja mając 1.9 TDi po naprawde lekkich modach może nie zawsze byłem pierwszy ale też nie ucierali mi nosa za każdym razem...

Porywasz sie na NA w benzynie.... to całkiem inna charakterystyka silnika... Ale masz swój cel i ok - twoja sprawa tylko nie płacz jak cie Zdrowy KR w Mk2 nauczy pokory ....
Ja na twoim miejscu skupiłbym sie nie nad sprintem do 100 km/h tylko tym co powyżej... wtedy jest zbawa i ubaw...

Odnoszę wrażenie, że pomimo cenny rad innych kolegów z forum , których nazywasz " szydercami " jestes strasznie zadufany w sobie i krytykę lub odmienne zdanie kogoś innego traktujesz jako atak i odrazu odpowiadasz tym samym...

Życze powodzenia i w głebi serca licze ze spotkamy sie kiedyś na drodze - bynajmniej bede mogł napisać, że miałem pojedynek z HTD Sb :mrgreen: który będzie ganiał 5 cylindrów...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2011, 16:25

Cóż, myślę, że montaż 12mm pompy i duuużego turbo to modyfikacja która ma służyć lepszemu przyspieszaniu właśnie powyżej 100km/h :-)
Interesuje mnie rozwalanie NGków bo śmieszy mnie to, że ten średnio udany silnik (żeby nie powiedzieć nie udany) jest przez sporo osób traktowany niemalże jak jakaś świętość :roll:
TDI, czy też TDI PD to zupełnie inna bajka od komory wirowej, ale jednak silnik na komorze wirowej ma swój urok którego nie ma żaden TDI. No i kolejną wielką jak dla mnie zaletą jest brak elektroniki w silniku (choć można zrobić mTDI i też nie ma elektroniki a są zalety TDIka, tylko że ogarnięcie mTDI to dopiero jest ciężki temat).
Jak KR w MK2 mi ucieknie to myślisz, że się załamie, czy coś ? Nic z tych rzeczy 8-)
MK2 w porównaniu z B3 nic nie waży więc przegrana z MK2 KR to nie będzie żaden powód do rozpaczy ;-)
Wśród wypowiadających się tutaj osób są zwyczajni szydercy (albo zazdrośni że mają zwykłą benzynę i nie mogą nic z tym zrobić bez wielkich nakładów finansowych) ale są też tacy którzy udzielają dobrych rad i ja to doceniam, ale idę swoją drogą. W moim B3 nie zagości inny silnik, żadnego PDka, ani zwykłego TDIka. Był plan, że rozmyślałem nad wpakowaniem pod maskę 2,5 TDI R5 ale wyleczyłem się z tego, chwilę zastanawiałem się nad AVFem, ale też wyleczyłem się z tego, bo ta cholerna elektronika doprowadziłaby mnie do nerwicy prędzej niż bym to ogarnął pomimo tego, że jestem elektrykiem z zawodu.
Piszesz o tym, że masz chęć na ustawkę ze mną - dobra, spróbować zawsze można ale nawet jeśli wycisnę z mojego silnika taki rezultat jak Zaprzal, to i tak polegnę na autostradzie w pojedynku z Tobą. A dlaczego ? Bo Twoje auto mimo tego, że jest ciężkie jak czołg w porównaniu z B3ką, to jednak ma większy potencjał z powodu o wiele większej pojemności i z tego powodu, że jest TDIkiem.
AEL seria w ciężkiej budzie C4 pewno na starcie by nieźle oberwał, ale później na autostradzie długie przełożenia w końcu zrobią swoje i zostanę w tyle nawet na skrzyni z 1Zta.
Warto też wspomnieć o tym, że 170KM z 2,5 TDI to nic nadzwyczajnego, a osiągnięcie takiego albo choć podobnego wyniku w 1,6 Turbo D to jednak jest już coś. Na pewno takie wyżyłowanie silnika jakie planuje nie wpłynie dobrze na żywotność, ale przy wykorzystaniu auta na zloty i weekendy nie ma to za wielkiego znaczenia.

Pozdrawiam.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 31 lip 2011, 20:15

Ty po prostu nawalasz na NG bo tak sobie ubzdurałeś.
Nikt tu nie pisze, że NG to szybki i mocny silnik, bo nie jest. Mocnego silnika w ogóle w Audi "80" nie było, dlatego dla niektórych, w tym mnie, czy to ma 2.8 czy 2.3 10V to żadna różnica. To i to wolne.
NG cudownie brzmi (ale bez jaj, jak ktoś mówi, że brzmi jak 4.2 V8 to V8 na uszy nie słyszał, szczególnie po wycięci katów, kiedy to brzmi jak Mercedes SLS). Przyjemnie to jedzie, fajnie mruczy i tyle. Nikt tu mu nie stawia pomnika i nie bije braw.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 31 lip 2011, 20:25

pawelrybak15, Oby CIę kiedyś NG piątym garem wciągnęło i wypuściło przez przelotowy wydech :evil: zostawiajac na Tobie prawdziwy zapach czyściutkiej benzynki <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2011, 20:32

Zayebatsu pisze:pawelrybak15, Oby CIę kiedyś NG piątym garem wciągnęło i wypuściło przez przelotowy wydech :evil: zostawiajac na Tobie prawdziwy zapach czyściutkiej benzynki <ok>
Hahaha, po prostu rozwaliłeś mnie tym textem <rotfl> <lol>
Poprawa humoru wielka <piwo>
Jak już uda się objeżdżanie NG, to stosowny filmik z dużą ilością czarnego dymu muszę zapodać <pijak>

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 31 lip 2011, 21:29

Tak czytam te wywody które do niczego tak naprawdę nie prowadzą to zauważyłem ze główny temat to kłótnia między brzmieniem silnika NG a SB a przecież tego nie da się porównać <ok> Dla jednego najładniejsze brzmienie ma silnik benzynowy dla 2 silnik diesla (a dla mnie np i tak na wolnych obrotach wygrywa 2.5 tdi R5 ten dźwięk to coś pięknego ale szczerze powiem ze 2.3 po przeciągnięciu go na obrotach na seryjnym wydechu to też nic lepszego nie słyszałem) wiec są gusta i guściki i nic tego nie zmieni <ok>
Mnie w całym tym twoim projekcie rozwala to i szczerze mogę nazwać cie hardcorowym gościem ponieważ chcesz wywalić wszystkie tłumiki i połączenie twoich modów = zero widoczności za tobą i ja tak szczerze wstydziłbym sie jeździć takim samochodem bo co z tego że kogoś wyprzedzisz jak uwalisz go sadzą i ten którego wyprzedzisz będzie się śmiał że masz samochód padlinę
Ale to tylko moje zdanie a ty jeśli ci to nie przeszkadza dąż do celu który sobie postawiłeś bo to tak naprawdę jest to najważniejsze bo to twój samochód i on tobie ma sprawiać frajdę z jazdy <ok>
Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2011, 21:38

Hardcore musi być :mrgreen:
Akurat wywalenie tłumików nie ma wpływu na dym, bo on i tak i tak się wydostanie z silnika jeśli mamy naprawde hardcorową dawkę paliwa ustawioną :-)
Nie chcę by samochód był mega głośny, dlatego boje się trochę wolnego wydechu, ale już kilka osób obeznanych w temacie wypowiadało się, że będzie OK i przy spokojnej jeździe nie będzie żadnego hałasu, a przy butowaniu będzie słychać turbo i o to właśnie chodzi <ok>

Pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 31 lip 2011, 21:51

Panowie, nie kłócić się <ok> Tutaj są takie zasady: SB to najlepsza baza do modów, kładzie wszystkie benzyny na łopatki jak chce i kiedy chce (i nieważne, czy to 1,2 czy 4,2) no i przy tym ma najlepszy dźwięk ;-)
Wszystkich, którzy twierdzą inaczej, Paweł osobiście pogoni z tego wątku i tyle <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 31 lip 2011, 22:24

No bez przesady <rotfl>

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 01 sie 2011, 00:17

pawelrybak15, zdziwiłbys sie jak seria AEL obrywa na starcie... nie mysl ze skoro coś waży ponad 1.5 tony to ze startu sie z zbiera....

Musisz zrozumieć ze TDi jezdzi sie NM... to jest jego zaleta i siła... jak opanujesz jazde momentem to uwierz mi moze kiedys ng zaskoczysz... choc pojemnosci nie zastapi nic...
twoj Sb to nie jest wysokoobrotowa szlifierka spod znaku Hondy ;-)

Dla mnie dziek 5 cylindrów to muzyka dla moich uszu... dlatego mam AEL-a ;-) jak by mi sie dzwięk nie podoabał to dalej bym śmigał 4-cylidrowcem... proste

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 01 sie 2011, 00:43

Masz rację, że siłą TDI (zresztą zwykłego Turbo D) jest moment obrotowy i pomimo tego, że mam możliwość zakręcenia naprawdę wysoko to biegi zmieniam przy 4500 obr/min bo do tych obrotów najlepiej ciągnie, a potem zaczyna słabnąć. Na początku kręciłem aż do 5000 obr/min i to był błąd bo traciłem wtedy trochę czasu.
Mimo wszystko jednak masa też jest istotnym czynnikiem i obstawiam, że na starcie AEL by dostał, ale później odrobił stratę i przegonił TDka.
A tak zmieniając temat na zupełnie inny to mam pytanie dotyczące car audio. Ori głośniki w B3 wiem, że były aktywne, tylko nie wiem jakim przewodem był prowadzony do nich sygnał z radia. Czy był zastosowany zwykły 2 żyłowy przewód taki jak do głośników z przodu, czy jakiś ekranowany ?
Szukam półki z ori głośnikami, duo sound i roletką na tył no i tak się zastanawiam czy będzie potrzebna wymiana przewodów na ekranowane, czy sygnał był w oryginale przesyłany zwykłymi :roll:

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 01 sie 2011, 00:51

Jeden lubi SB drugi NG trzeci AEL niech będzie i tak, ja też szczerze mówiąc marzę o 5 cylindrach (chociaz mam teraz 6) ten dźwięk mnie rozwala jeśli chodzi o NG czy MC ale to moje zdanie. Kolega przerabia tego SB-ka niech go przerabia dajmy mu święty spokój.
Jak objedzie te zdrowe NG to niech się pochwali jeśli nie to niech się schowa za tą chmurą dymu puki co, co zostawia za sobą jego klekot i tyle.
Koledzy poczekajmy na efekty jego modów niech się kolega pochwali wykresem i jakimś filmikiem jak to objeżdża "to zwykłe NG" jak to pisze. Koniec kropka. <ok>

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 04 sie 2011, 22:33

A czy ta pompa co tak się chwalisz zapobiegnie kopceniu twojego Pseudo TDi ? bo ja to się nie znam na takich tuningach silnika :-P

Ej tak poza tym dziwnie wygląda ten twój tuning z lakierem na boku .. jakoś tak nie wiem nie pasuje mi to <ok>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 04 sie 2011, 22:58

Nie profanuj mojego silnika nazywając go TDI <rotfl>
A co do czarnej chmury to wszystko zależy od setupu, teraz praktycznie nie kopci, ale jak będę chciał to mogę mieć czarne chmury za sobą :-P
A lakier to nie jest żaden tuning, to zwykła wtopa :roll:

Awatar użytkownika
KoralB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2420
Rejestracja: 23 mar 2010, 15:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: KoralB3 » 04 sie 2011, 23:00

pawelrybak15 pisze:A lakier to nie jest żaden tuning, to zwykła wtopa :roll:
uuu.. bardziej szpeci niż "tjuningowe wiejskie narożne z avanta"

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl