Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jak ktoś nie ma szans to używa ciosów poniżej pasa... Oby kiedyś inny użytkownik tak Ci się sążnie skichal do wentylatorków I życzę Ci co byś nigdy nie trafił na wkurzonego zadymionego <ok> no i co by taki wkurzony zadymiony nie zrobił Ci kuku i nie użył by pianki montażowej. Fajny byś miał w tedy wydech <lol> a i jeszcze jedna sprawa dążysz do objechania zdrowego NG tyle że Ty masz suszarkę to moze postawił byś sobie cel i dazył byś do objechania zdrowego NG na MS i w gratisie z suszarką??? Pozdropawelrybak15 pisze:->Zayebatsu, właśnie ten czarny dym jest świetny :mrgreen:
Wyprzedzasz benzynę lub junkersa i buch mu chmurskiem w dolot :lol:
Ps. Ropa jest dobra do traktorów <czapa>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Objechanie zdrowego NG mi wystarczy
Wkurzają mnie te zachwyty nad tym mizernym silnikiem, więc trzeba coś z tym zrobić :mrgreen:
Porównujmy technologie z tej samej epoki, Turbo Diesel to konstrukcja o wiele starsza niż turbo benzyna, więc porównywanie Turbo D do turbo benzyny nie jest na miejscu. Jak turbo benzynę porównywać z D to już z TDI PD
Wkurzają mnie te zachwyty nad tym mizernym silnikiem, więc trzeba coś z tym zrobić :mrgreen:
Porównujmy technologie z tej samej epoki, Turbo Diesel to konstrukcja o wiele starsza niż turbo benzyna, więc porównywanie Turbo D do turbo benzyny nie jest na miejscu. Jak turbo benzynę porównywać z D to już z TDI PD
Pokaż mi osobę co zachwyca się NG... No i jak próbujesz objechać pokręconym SB z tej samej epoki co NG to czemu np nie spróbować się z pokręconym NG na jedno wychodzi Proste nie porównuj kamienia do waty No i druga sprawa celujesz w 1/4 big turbo i takie tam proponuje się spróbować w zakrętach chyba ze są zbyt trudne bardzo mnie ciekawiło by jak HTD i jego Big Dziura zachowywala by się w zakrętach <ok> Wiem ze NG znakomicie sobie radzi w takiej specyfikacji
Spotkajmy się w połowie odległości :!: :?: moje PV kontra SB+ , ciekawi mnie jak by się to dla mnie/Ciebie skończyło <ok>pawelrybak15 pisze:Kolego GerB3, zdrowy SB seria obstawiam że pójdzie tak samo jak zdrowy ABT w B4, bo B3 jest lżejsze i to dużo. Pozatym SBka można zmodzić dokładnie zerowym kosztem tak, że PM, ABT, RU, SF, NE itp benzyny (no może poza DZtem ) zostaną w tyle <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
110KM w lekkiej budzie B2. Hmm ciekawa opcja, szkoda że nie jesteś z WLKP <ok>
Zayebatsu, nie mówię, że akurat Ty się zachwycasz NG, ale uwierz mi, że takich tu nie brakuje, a ten silnik nie ma w sobie zupełnie nic specjalnego. Co innego 7A, ten sound 5 cylindrów i 20 zaworów jest świetny i nigdy nie zapomnę tego dźwięku
Pomimo tego, że jestem całym sercem właśnie za Dieslami, to sound 7A przypadł mi do gustu
Zayebatsu, nie mówię, że akurat Ty się zachwycasz NG, ale uwierz mi, że takich tu nie brakuje, a ten silnik nie ma w sobie zupełnie nic specjalnego. Co innego 7A, ten sound 5 cylindrów i 20 zaworów jest świetny i nigdy nie zapomnę tego dźwięku
Pomimo tego, że jestem całym sercem właśnie za Dieslami, to sound 7A przypadł mi do gustu
pawelrybak15, ng nie ma w sobie nic specjalnego??haha kolego to chyba nie słyszaleś ng bo brzmi o wiele lepiej niz 7A.Właśnie dźwięk jest czyms specjalnym bo na osiągi Ng nie ma co mówic że jest szybkie bo to raczej bulwarówka a nie sportowy silnik.Poza tym sądzę że zdrowe NG w serii lub na ostrym wałku mogło by Ci udowodnic że na ta chwilkę z objechaniem NG sie mylisz.
A swoja drogą odnośnie diesli?To moje zdanie-nie sztuka zmodzić diesla zeby jechał w miarę przyzwoicie.Zrób to samo z wolnossącą benzyną.Nie mniej jednak gratuluję Ci tego projektu i bedę go śledził.Wracając do tematu kiedy mniej więcej kończysz pracę nad modami?Tak juz wiesz-finalnie.
A swoja drogą odnośnie diesli?To moje zdanie-nie sztuka zmodzić diesla zeby jechał w miarę przyzwoicie.Zrób to samo z wolnossącą benzyną.Nie mniej jednak gratuluję Ci tego projektu i bedę go śledził.Wracając do tematu kiedy mniej więcej kończysz pracę nad modami?Tak juz wiesz-finalnie.
Przyznaję 100% racji co do brzmienia :mrgreen:luk448 pisze:pawelrybak15, ng nie ma w sobie nic specjalnego??haha kolego to chyba nie słyszaleś ng bo brzmi o wiele lepiej niz 7A.
7A owszem ładnie brzmi ale NG na mechanicznym wtrysku to jest bajka albo jeszcze lepiej MC :lol:
No ale niech kolega pawelrybak15 modzi dalej zobaczymy co będzie z tego SB
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
To auto bedzie jeździło tylko do przodu i hamowało na 500m bo zawiecha bedzie seryjna - gleba jest beee, hamulce będą seryjne tylko nie girlinga bo to syf, opony wiadomo balonik nie mówiąc już o tubo dziurze jakiej nie powstydziłaby się żadna rajdówka z lat 80tych.
Lubiłem czytać ten temat w czasach jak to auto miało być kopia audi 90, teraz czytam żeby się pośmiać bo jakieś 10 stron spamu wcześniej auto miało miec 120km a teraz już 170, za nastepne 20 stron będzie już robione w VTG i ćwiare zrobi w 10s :lol:
Lubiłem czytać ten temat w czasach jak to auto miało być kopia audi 90, teraz czytam żeby się pośmiać bo jakieś 10 stron spamu wcześniej auto miało miec 120km a teraz już 170, za nastepne 20 stron będzie już robione w VTG i ćwiare zrobi w 10s :lol:
Dodaj stożek i Strumienie 20% mocy wiecej i 30 % dpo lansu :mrgreen:GerB3 pisze:Lubiłem czytać ten temat w czasach jak to auto miało być kopia audi 90, teraz czytam żeby się pośmiać bo jakieś 10 stron spamu wcześniej auto miało miec 120km a teraz już 170, za nastepne 20 stron będzie już robione w VTG i ćwiare zrobi w 10s :lol:
_________________
A serio to jest tak Ze z gówna bata nie ukręciśz .
Niestety