Wyprzedzasz benzynę lub junkersa i buch mu chmurskiem w dolot :lol:
Doczekacie się wykresu, doczekacie, spokojna głowa

Zarówno wykresu z aktualnym osprzętem jak i po skończeniu projektu HTD <ok>
Jak ktoś nie ma szans to używa ciosów poniżej pasa... Oby kiedyś inny użytkownik tak Ci się sążnie skichal do wentylatorkówpawelrybak15 pisze:->Zayebatsu, właśnie ten czarny dym jest świetny :mrgreen:
Wyprzedzasz benzynę lub junkersa i buch mu chmurskiem w dolot :lol:
Spotkajmy się w połowie odległości :!: :?: moje PV kontra SB+ , ciekawi mnie jak by się to dla mnie/Ciebie skończyło <ok>pawelrybak15 pisze:Kolego GerB3, zdrowy SB seria obstawiam że pójdzie tak samo jak zdrowy ABT w B4, bo B3 jest lżejsze i to dużo. Pozatym SBka można zmodzić dokładnie zerowym kosztem tak, że PM, ABT, RU, SF, NE itp benzyny (no może poza DZtem) zostaną w tyle <ok>
Przyznaję 100% racji co do brzmienia :mrgreen:luk448 pisze:pawelrybak15, ng nie ma w sobie nic specjalnego??haha kolego to chyba nie słyszaleś ng bo brzmi o wiele lepiej niz 7A.
Dodaj stożek i Strumienie 20% mocy wiecej i 30 % dpo lansu :mrgreen:GerB3 pisze:Lubiłem czytać ten temat w czasach jak to auto miało być kopia audi 90, teraz czytam żeby się pośmiać bo jakieś 10 stron spamu wcześniej auto miało miec 120km a teraz już 170, za nastepne 20 stron będzie już robione w VTG i ćwiare zrobi w 10s :lol:
_________________