Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 lip 2011, 20:23

grze pisze:kto ma S2
i tytuł filmiku na youtubie: egzekucja na SBku :lol:

Ogólnie błedem wszystkich dieslowów jest to że jarają sie majac auto doładowane i porównują to do NA, jakby ten klekot nie miał turbiny to zwykłe 1,8 ba gaźniku objeżdża go jak chce a zwykłemu SB bez modów taki PM czy ABT robi z dupy jesień średniowiecza.

Starujcie do czegoś co ma turbo albo kompresor lub VTEC, ale ostrzegam spotkanie z takim G60 może zaboleć.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 lip 2011, 21:01

GerB3 pisze:Ogólnie błedem wszystkich dieslowów jest to że jarają sie majac auto doładowane i porównują to do NA, jakby ten klekot nie miał turbiny to zwykłe 1,8 ba gaźniku objeżdża go jak chce a zwykłemu SB bez modów taki PM czy ABT robi z dupy jesień średniowiecza.

Starujcie do czegoś co ma turbo albo kompresor lub VTEC, ale ostrzegam spotkanie z takim G60 może zaboleć.
fakt, faktem że porównując wilnossące benzyny to jest się z czego cieszyć bo jazda doładowanym autem daje dużo przyjemności ;-) Co nie zmienia faktu że chcę zobaczyć w tym temacie przyśpieszenie poniżej 9s i wykres z hamowni... Jak nie będzie wykresu to lyyypa i wtedy już nie będzie hardcore turbo diesel :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 lip 2011, 21:02

Gratuluje pomyslu i wykonania.Jednak do objechania zdrowego NG podchodzę sceptycznie.A 7A i 3B AAN to juz inna bajka.projekt zacny i ciekawy co z tego wyjdzie.Czekam z niecierpliwoscią.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 lip 2011, 21:33

Hardcore Turbo Diesel owszem, ale projekt jest w toku <ok>
Pompa z Cromy to dopiero wstęp do projektu HTD :-)
Swoją drogą zmieniam tytuł tematu :-P

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 29 lip 2011, 21:37

pawelrybak15, w jaką moc celujesz po skonczeniu projektu?Ile Nm i jakie doładowanie?jaka masa auta?Auto będzie wydmuszką czy do jazdy na codzień?Co z hamulcami?

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 29 lip 2011, 21:37

GerB3 pisze:Ogólnie błedem wszystkich dieslowów jest to że jarają sie majac auto doładowane i porównują to do NA, jakby ten klekot nie miał turbiny to zwykłe 1,8 ba gaźniku objeżdża go jak chce a zwykłemu SB bez modów taki PM czy ABT robi z dupy jesień średniowiecza.
ej nie każdy dieslowiec się tak jara , mnie cieszy tylko to że podczas wyprzedzania jest żwawsza albo podczas ruszania z pod świateł bardziej spontaniczniej oczywiście mówię tu o silniku z podniesioną mocą :-)

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 29 lip 2011, 21:38

W sumie nie wiem co ktoś rozumie pod pojęciem hardcore. Dla mnie to byłoby hardcore jakby b3 miało z 400-500 KM <ok> natomiast powiedzmy 120KM, to na dzień dzisiejszy pierwszy lepszy kompakt ma tyle albo i więcej, co nie zmienia faktu, że chętnie bym zobaczył wykresik tego SB po tylu modach 8-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 lip 2011, 21:40

Kolego GerB3, zdrowy SB seria obstawiam że pójdzie tak samo jak zdrowy ABT w B4, bo B3 jest lżejsze i to dużo. Pozatym SBka można zmodzić dokładnie zerowym kosztem tak, że PM, ABT, RU, SF, NE itp benzyny (no może poza DZtem :-P) zostaną w tyle <ok>

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 lip 2011, 21:41

Wiem że nie każdy, bo bardzo dużo osób nawet w tym temacie ma o wiele szybsze i mocniejsze diesle i nie jaraja sie tym na prawo i lewo.

Dam sobie tutuł tematu PM seryjny diesel killer :lol:

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 29 lip 2011, 21:43

Swoją drogą ciekawe porównanie mocy silnika uturbionego z nieuturbionym. Wypadałoby tu jakąś turbomenzynę przetestować :-D

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 lip 2011, 21:45

grze pisze:Swoją drogą ciekawe porównanie mocy silnika uturbionego z nieuturbionym. Wypadałoby tu jakąś turbomenzynę przetestować :-D
Najlżejszy kaliber to G40 w vw polo. Szybko i bezboleśnie.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 29 lip 2011, 21:47

luk448 pisze:pawelrybak15, w jaką moc celujesz po skonczeniu projektu?Ile Nm i jakie doładowanie?jaka masa auta?Auto będzie wydmuszką czy do jazdy na codzień?Co z hamulcami?
Dużo pytań :-P No ale odpowiadam :-)
Auto nie będzie do jazdy na codzień po zrealizowaniu projektu HTD do końca, hamulce z przodu zmienie na wentylowane (oczywiście Lucas lub ATE), a na tył wlecą tarcze.
Chcę zrobić coś podobnego co zrobił kolega Zaprzal w swoim SB w MK2.
Tym Audi planuje na codzień pośmigać jeszcze rok. Potem kupuje jakiegoś Passka B3/B4 Sedan w Dieslu i jego nie będę modzić tylko inwestować w to co niezbędne i realizować właściwy projekt HTD który zakłada okolice 170KM przy dość sporym doładowaniu dużym turbo. Chcę wzmocnić dół silnika, zamontować głowicę z AAZ (nie wiem jednak czy to ma sens) i wywalić wszystkie tłumiki. W przeciągu roku eksploatacji codziennej planuję zmianę skrzyni biegów na BAA i na takim setupie prześmigać póki nie kupię dupowozu na codzień.
Poza tymi modami mechanicznymi oczywiście dokończę stylizację na 90tkę i może dorzucę jakieś jeszcze wypasy wewnątrz ;-)
I nie piszcie mi, że swap na jakiegoś PD byłby prostszy i zapewne lepszy, bo ja to wiem, ale stare Turbo Diesle mają w sobie to coś i chcę po prostu pokazać że i taki silnik może dać naprawde sporo radości z jazdy <piwo>

Pozdrawiam wszystkich Dieslowców, Turbo Dieslowców, TDIkowców, oraz speców od PDków <piwo>

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 29 lip 2011, 21:55

pawelrybak15 pisze: i wywalić wszystkie tłumiki.
Ale jak przez to co chwila będzie zostawiał wodza czarną chmurę za sobą to nawet jak będzie miał i 200kucy to i tak kaszana będzie :-P Ale ogólnie powodzenia w realizacji projektu ;-)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 lip 2011, 21:56

Niki20 pisze:Jak nie będzie wykresu to lyyypa i wtedy już nie będzie hardcore turbo diesel :mrgreen:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 29 lip 2011, 22:05

Niki20 pisze:Co nie zmienia faktu że chcę zobaczyć w tym temacie przyśpieszenie poniżej 9s i wykres z hamowni...
Mi silnik już odpala, nie podpuszczaj mnie :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl