luk448 pisze:pawelrybak15, w jaką moc celujesz po skonczeniu projektu?Ile Nm i jakie doładowanie?jaka masa auta?Auto będzie wydmuszką czy do jazdy na codzień?Co z hamulcami?
Dużo pytań
No ale odpowiadam
Auto nie będzie do jazdy na codzień po zrealizowaniu projektu HTD do końca, hamulce z przodu zmienie na wentylowane (oczywiście Lucas lub ATE), a na tył wlecą tarcze.
Chcę zrobić coś podobnego co zrobił kolega Zaprzal w swoim SB w MK2.
Tym Audi planuje na codzień pośmigać jeszcze rok. Potem kupuje jakiegoś Passka B3/B4 Sedan w Dieslu i jego nie będę modzić tylko inwestować w to co niezbędne i realizować właściwy projekt HTD który zakłada okolice 170KM przy dość sporym doładowaniu dużym turbo. Chcę wzmocnić dół silnika, zamontować głowicę z AAZ (nie wiem jednak czy to ma sens) i wywalić wszystkie tłumiki. W przeciągu roku eksploatacji codziennej planuję zmianę skrzyni biegów na BAA i na takim setupie prześmigać póki nie kupię dupowozu na codzień.
Poza tymi modami mechanicznymi oczywiście dokończę stylizację na 90tkę i może dorzucę jakieś jeszcze wypasy wewnątrz
I nie piszcie mi, że swap na jakiegoś PD byłby prostszy i zapewne lepszy, bo ja to wiem, ale stare Turbo Diesle mają w sobie to coś i chcę po prostu pokazać że i taki silnik może dać naprawde sporo radości z jazdy
Pozdrawiam wszystkich Dieslowców, Turbo Dieslowców, TDIkowców, oraz speców od PDków