Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 ABK] + GAZ Gaśnie po przekroczeniu 2,5-3tys. obrotów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marian89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Jarosław

[B4 ABK] + GAZ Gaśnie po przekroczeniu 2,5-3tys. obrotów

Post autor: marian89 » 29 lip 2011, 08:35

problem jest taki. w czasie jazdy na LPG wszystko jest ok w momencie gdy nie podkręce auta ponad 2 tys obr. /min . gdy trzymam gaz to wciąż ciągnie i niby ok . lecz gdy juz puszcze gaz i wrzuce na Luz to silnik gaśnie jakby brakowało gazu. na biegu jeszcze chodzi jak mu ujmuje i dodaje ale na luzie gaśnie. auto musi zostac na Bezynie bo odrazu na LPG nie zapali lecz pożniej juz tak. (jakby gaz musiał napłynąć). filtr gazu wymieniałem i nic. mam załozony mieszalnik. o co moze biegac?

Awatar użytkownika
patrykk007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: patrykk007 » 29 lip 2011, 09:16

wyregulować trzeba reduktor

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 29 lip 2011, 10:53

dokladnie, regulacja i sprawdzic dolot czy szczelny

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 29 lip 2011, 12:24

Zależy jaka instalacja w starszych jest tak ze nie będzie chodził na gazie po odpaleniu dopóki nie napłynie ciepło z silnika do miksera...Gaz jest za zimny i bez tego będzie gasł.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 29 lip 2011, 15:42

kolego rafio83 co masz na mysli muwiac w "starych"? mi w zime od soli pekly przewody paliwowe i nie mialem wybory w temp. -20 odpalilem na gazie i gaz doszedl i autko odpalilo ...

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 30 lip 2011, 11:20

rafio83, Nie ważna jest temp gazu a czułość membrany w parowniku, im cieplejszy tym membrana jest bardziej elastyczna.Na nowym parowniku silnik będzie palił na gazie bez problemu bo nowa membrana jest w miarę elastyczna ale z biegiem czasu robi się z niej "wiór" i potrzebuje do normalnej pracy trochę temp.Silnik może też nie odpalać z gazu na zimnym ze względu na źle wyregulowaną dawkę gazu.

marian89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: marian89 » 30 lip 2011, 16:35

autko łatwo zapala na gazie czy zimne czy zagrzane. rozchodzi się o brak paliwa - gazu po przy gazowce gdy pociągnie gazu więcej. robi tak nie zależnie czy zaczynam jechać czy autko zagrzane.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 30 lip 2011, 19:42

W takim razie marian89, podjedź do gazowników i niech ktoś przyjrzy się bliżej regulacji LPG w twoim aucie.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 lip 2011, 22:52

Ile przejechane na tym parowniku? Podejrzewam że już nadszedł jego czas.

marian89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:33
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: marian89 » 01 sie 2011, 00:27

autko mam prawie rok nie mam pojęcia kiedy parownik był wymieniany.gaz założony w 2005r po sprowadzeniu. przy stanie sprowadzenia ok 120 tys km. teraz mam 240tys km.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl