[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
Witam wszystkich zmęczonych poszukiwaniem przyczyn stuków w zawieszeniu. ja mam to samo choć wymieniłem wszystko oprócz amorów.
Powiedzcie mi czy jak sie podniesie auto i koło opadnie na dół to kielich ma się spierac z góry o błotnik czy amortyzator nie powinien go "ciągnąć" za sobą bo u mnie tak właśnie jest że poduszka i kielich idzie w dół ok 10 mm i wtedy jest mały luz poduszki na boki, znaczy całej kolumny razem z poduszka w gnieździe. Jak auto opuszczone to luzu bocznego nie ma. nakrętki dokręcone .
Powiedzcie mi czy jak sie podniesie auto i koło opadnie na dół to kielich ma się spierac z góry o błotnik czy amortyzator nie powinien go "ciągnąć" za sobą bo u mnie tak właśnie jest że poduszka i kielich idzie w dół ok 10 mm i wtedy jest mały luz poduszki na boki, znaczy całej kolumny razem z poduszka w gnieździe. Jak auto opuszczone to luzu bocznego nie ma. nakrętki dokręcone .
Gdzieś parę stron temu zadeklarowałem się zdać raport co do jakości zamienników Meyle. Po 5 tys. km od wymiany kompletnego zawieszenia przedniego posypała się.. o dziwo lewa poduszka amora. Wychaczoneco prawda zostało lewą stroną masę ostrych dziur, ale to prawa która śmiga po syfie z poboczy powinna jak już odejść pierwsza moim zdaniem W porównaniu do poduszki Lemfordera okazuje się być twarda (dopiero teraz mam porównanie). Końcówki drążków, tulejki i sworznie nadal sprawnie pozwalają się toczyć niuni, co najważniejsze - bezstukowo
[ Dodano: 2011-08-06, 12:01 ]
heheheheh
ja wczoraj musiałem wydech w cabrio spawac bo na koleinach sie urwał
a co tu mówic o rozpadajacym sie zawieszeniu
na nasze drogi części powinny być z tytanu heheheheeheh
ale ty jak dziadek jezdziszchybo101 pisze:Ja mam wszystkie od dołu i nie ma problemu z tym
heheheheh
ja wczoraj musiałem wydech w cabrio spawac bo na koleinach sie urwał
a co tu mówic o rozpadajacym sie zawieszeniu
na nasze drogi części powinny być z tytanu heheheheeheh
Kolego właśnie o to mi chodziło jak skręcam w prawo wyje mi bardziej jak w lewo to jest cisza więc jak tak to lewe łożyskohudy pisze:albo podczas jazdy gdy wchodzisz w zakręt to wyje bardziej gdy skręcasz.np jak masz walnięte lewe łożysko to po skręcie w prawo będzie bardziej wyło a po skręcie w lewo mniej...
..podlącze się pod temat. Nabyłem auto-stukało lekko.. Wymieniłem łączniki stabilizatora-stuki wyraźniejsze. Luzów wyczuwalnych brak. Wymieniłem wczoraj tuleje wahaczy (Febi) oraz poduszki amorów (Febi). Stuki oraz strzelanie zawiechy jeszcze większe.. Auto przeglądałem, amory przy wymianie poduszek wydają się ok a co kolejna "operacja" efekt odwrotny do zamierzonego.. Trzęsawki oczywiście równiez "mówią" że ok.