Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDI 1Z] Montaż wskażnika doładowania

Modyfikacje, pomysły i jak sama nazwa wskazuje rezania, rezania i jeszcze raz rezania
Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 19 maja 2011, 07:52

Ja miałem podobnie jak mierzyłem. Ale jak dałem w sandał mocno do dobiłem na trójce do 1.1 bara. Ale to było około 3000, może ciut więcej.

Awatar użytkownika
CEZARY81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 sie 2010, 22:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: CEZARY81 » 19 maja 2011, 18:30

Panowie ja sobie takie coś styrałem dzis w 2 godzinki

Obrazek

Obrazek

jesli chodzi o deptanie pedała mi maxymalnie ciągnie do 0,7bar chodzi oczywiście o turbo a na postoju wciskając gaz do odcięcia to 0,5bar.

a czy to dobrze czy żle to trepka trza sie zapytywać <piwo>

Obrazek

a tak w aucie wygląda cała impreza trwała wczoraj 2 godziny z rezaniem otworów itp a dziś od 8 do 13 wszystkie przewody itp ....oczywiscie kulturka wszystko na wsówki.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 20 maja 2011, 16:44

Mi się podoba ! fajnie to wygląda :) Szkoda, ze sam nie natrafiłem na wskaźnik doładowania w czerni.

Mam pytanie kolego, jak rozwiązałeś problem otwierania i zamykania środkowych nawiewów (chodzi mi o tą przysłonę w środku)

Awatar użytkownika
CEZARY81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 sie 2010, 22:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: CEZARY81 » 20 maja 2011, 16:56

przedewszystkim wszystko ładnie tam wyczysciłem upchałem na hama taką gąbkę i tą klapkę od nawiewów taka dluga podłużna co była w panelu wyjołem ją i zakleiłem na stałe za tą gąbką (najpierw gąbka potem klapke wklejasz )aby bylo ciemno i sztywno.poprostu pozbawiłem nawiewiewu z tej srodkowej kratki kosztem obsadzenia zegarów i cała to robota



jak się ściemni to zejde i zrobie fote jak to wszystko wygląda po ciemku bo w dzień nie widać podświetlenia a żarówki w wskaznikach próbowałem zrobić efekt jak w zegarach i w reszcie

Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: maykel » 18 cze 2011, 12:45

Ja to u siebie wyrezałem tak:

Przewodem gumowym z oplotem, takim jak do przelewów, połączyłem kolektor-trójnik-przewód dołączony do wskaźnika doładowania. Całość zipką do grodzi:
[center]
Obrazek[/center]
Przewód do wskaźnika przeciągnąłem przez otwór w grodzi (między filtrem paliwa, a vacum):

[center]Obrazek[/center]
[center]Obrazek[/center]
[center]Obrazek[/center]
przez nawiewy...
[center]Obrazek[/center]
Przewody elektryczne podłączyłem do kostki od radia i teraz podświetlenie ściemnia się wraz z zegarami i radiem. Poprowadziłem je analogicznym otworem co przewód z powietrzem tylko w kratce obok.

Efekt końcowy:
ObrazekObrazek

Wadą tego rozwiązania jest fakt, że klapę od nawiewów mam cały czas otwartą. Będę też myślał nad zmianą żaróweczki na czerwoną.

Awatar użytkownika
CEZARY81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 sie 2010, 22:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: CEZARY81 » 19 cze 2011, 14:45

maykel, widze że masz z tej samej serii wskaznik co ja powiedz mi ile ci dmucha na wskazniku u mnie jest 0,7 bar i smialo 180 bujam backe wiec nie ma potrzeby do podkręcania susarki

Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: maykel » 19 cze 2011, 17:20

CEZARY81 pisze:maykel, widze że masz z tej samej serii wskaznik co ja powiedz mi ile ci dmucha na wskazniku u mnie jest 0,7 bar i smialo 180 bujam backe wiec nie ma potrzeby do podkręcania susarki
Tak, tak, ten sam. Zobaczylem go u Ciebie i mi sie spodobal <ok> U mnie suszarka dmucha 1-1.1bar przy sandale w podlodze, ale ja mam auto na chipsie <ok>

Awatar użytkownika
CEZARY81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 28 sie 2010, 22:16
Lokalizacja: Białystok

Post autor: CEZARY81 » 19 cze 2011, 17:26

aha to pozytywnie :lol:

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 03 lip 2011, 13:34

Zmieniał ktoś z Was kolor podświetlania tego wskaźnika :?: Jak poszło :?:

Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: maykel » 04 lip 2011, 13:05

joandaw pisze:Zmieniał ktoś z Was kolor podświetlania tego wskaźnika :?: Jak poszło :?:
Ja tak na szybko przemalowałem żaróweczkę czerwonym lakierem do paznokci <ok> No i świeci podobnie jak zegary czyli bardziej na pomarańczowo niż czerwono. Trzeba będzie kupić żarówkę w kolorze.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 04 sie 2011, 17:13

Koledzy, pomóżcie :)

Możecie podać jakie ciśnienie macie jadąc po prostej równej drodze ze stałą predkoscia na 2 biegu 1500-1600 obr ? Mi pokazuje ledwo 0.1, 0,15 bara. Wczesniej mialem namieszane cos z dlugoscia sztangi i nie wiem, czy przypadkiem za bardzo nie jest WG otwarty...

mzaba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2009, 18:58
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mzaba » 07 sie 2011, 10:09

Ross,
ciśnienie doładowania zależy od obciążenia silnika. Nic się nie przejmuj tym że na 2 biegu na niskich obrotach masz ciśnienie rzędu 0,1 - 0,2 bar. Sprawdź sobie jakie masz maksymalne ciśnienie doładowania i dopiero na tej podstawie ruszaj sztangę (wydłuż jeżeli za wysokie, skróć jeżeli za niskie). Seryjny 1z ma o ile dobrze pamiętam 0,85 bar, ale jeżeli masz chipsa to możesz nawet do 1,4 bar rozkręcić (tylko pytanie czy da się MAP oszukać czy będzie wywalał błędy).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rezanie”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl