[80 B3 1.8 JN] diagnostyka
[80 B3 1.8 JN] diagnostyka
Witam serdecznie!
Wiem, że nie raz był poruszany ten temat, ale żadna odpowiedź nie pasuje do mojej sytuacji.
Mianowicie mam niunie rocznik 87 i szukam złącz diagnostycznych, nie ma ich ani pod półką kierowcy, ani w skrzynce bezpieczników, nie ma też wejścia na bezpiecznik w sterowniku pompy paliwa ( nie wiem czy dobrze pamiętam ) Za to przy ECU ( 0 280 800 104 (105) ) mam kostkę z wyprowadzonym pinem 22 w tej kostce zwarty jest tez sygnał z pinu 9 do masy.
Jak do jasnej ....... mam wywołać kody błyskowe ? czy ten sygnał z pinu 22 zewrzeć na 5 sek do masy czy jak ? Bo już nie mam pojęcia ....
Chyba moja niunia jakaś trefna jest ...
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Krzysiek
Wiem, że nie raz był poruszany ten temat, ale żadna odpowiedź nie pasuje do mojej sytuacji.
Mianowicie mam niunie rocznik 87 i szukam złącz diagnostycznych, nie ma ich ani pod półką kierowcy, ani w skrzynce bezpieczników, nie ma też wejścia na bezpiecznik w sterowniku pompy paliwa ( nie wiem czy dobrze pamiętam ) Za to przy ECU ( 0 280 800 104 (105) ) mam kostkę z wyprowadzonym pinem 22 w tej kostce zwarty jest tez sygnał z pinu 9 do masy.
Jak do jasnej ....... mam wywołać kody błyskowe ? czy ten sygnał z pinu 22 zewrzeć na 5 sek do masy czy jak ? Bo już nie mam pojęcia ....
Chyba moja niunia jakaś trefna jest ...
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
Krzysiek
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2007, 09:57 przez kris_007, łącznie zmieniany 1 raz.
w dziale download naszego forum, mozna sciagnac artykul -.gdzie wszystko jest ladnie opisane o kodach blyskowych
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,52/
pozdrawiam
http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,52/
pozdrawiam
O kodach błyskowych to jest napisane to ja wiem, ale czy aby na pewno będzie to złącze 22 na ECU? bo nic takiego nie wyczytałem, mam wtrysk KE-Jetronic na ECU napisane jest Jetronic.
Najwyżej spróbuje mam nadzieje, że nic się nie stanie, a tak apropo bez komputerka lepiej silnik pracuje
Pozdrawiam
Krzysiek
Najwyżej spróbuje mam nadzieje, że nic się nie stanie, a tak apropo bez komputerka lepiej silnik pracuje
Pozdrawiam
Krzysiek
Może i jest ale nie świeci się po przekręceniu kluczyka, musiałbym rozebrać zegary i zobaczyć czy jest lampka ale jak coś to powinna się świecić, widziałem to w innej 80, nawet jakby była to jak wywołać miganie jak w skrzynce bezpieczników nie ma miejsca na bezpiecznik w sterowniku pompy paliwa ... ?
Pozdrawiam
Krzysiek
Pozdrawiam
Krzysiek
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Odczyt- Włączyć zapłon. - Wykonać 6 minutową jazdę próbną. Co najmniej 10 sekund powyżej 2000 obr. na minutę. Do pełnej przepustnicy. - Pozwolić aby silnik pracował na biegu jałowym. - Jeśli niemożliwe jest uruchomienie silnika, to należy kręcić korbą przez co najmniej 6 sekund. - Nie wyłączać zapłonu. - Umieścić bezpiecznik na przekaźniku pompy paliwowej na co najmniej 4 sekundy. - Wyjąć bezpiecznik. - Na lampce 'kontrolnej silnika' w tablicy rozdzielczej pojawi się migający kod. Skopiowałem ten opis z programu workshop.Może ktoś dał inny przekaźnik,gdyż w tym typie nie ma złącza diagnostycznego,jeśli by było to w kasecie bezpieczników lub pod nogami kierowcy.A może była przekładka silnika kiedyś tam.
[ Dodano: 2008-03-01, 13:03 ]
Spróbuję zamieścić schemat z opisem-chyba nie uda się bo mam w pdf,a tego formatu nie ma na liście!?!czemu?!?
[ Dodano: 2008-03-01, 13:03 ]
Spróbuję zamieścić schemat z opisem-chyba nie uda się bo mam w pdf,a tego formatu nie ma na liście!?!czemu?!?
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: