[Audi 80 B3 1.6D] POWOLI DO CELU --> regeneracja pompy Bo
[Audi 80 B3 1.6D] POWOLI DO CELU --> regeneracja pompy Bo
Witajcie. Otóż od niedawna mam prawo jazdy i jestem właścicielem właśnie tejże audiany. U poprzedniego właściciela miała lekką stłuczkę :cry:
Specyfika pojazdu:
- silnik rzędowy 4 cylindrowy 1588 cm 1.6 D (40kW / 54 KM)
oznaczenie literowe silnika: JK
- wspomaganie kierownicy (zostało samemu wmontowane) <ok>
- rok 1987
- przebieg 270890
- szyberdach
- malowane na srebrny kolor zaciski oraz bębny hamulcowe
- zamontowana została końcówka tłumika z Mercedesa AMG
- podsufitka w trakcie wymiany,
- konserwacja podwozia samochodu,
W planach jest do zrobienia/zamontowania:
- nowy gril,
- może swap silnika 1.6 TD (montowanie turba do zwykłego 1.6 D mija się z celem)
- wymiana kierownicy (leży już w domu tylko nie ma czasu jej zainstalować do Audiany) <ok>
- wymiana przedniego zderzaka ( jest pęknięty )
- i cóż więcej podajcie jakieś propozycje :!: :!: :!:
Tak wyglądała zaraz na początku oczywiście tłumik już wisi
[
Niedawno zabrałem się za wymiane podsufitki narazie jej jeszcze nie zamontowałem do audika.
Narazie moja audiana ma nierówno pod sufitem
prace polegające na czyszczeniu starych elementów podsufitki oraz klejenie
pomoc naszego forum bezcenna
i nareszcie materiał przyklejony :!: trochę nerwów i czasu stracone ale warto <ok>
na razie tyle jak będę miał więcej czasu to coś tu wrzucę <ok>
może macie jakieś fajne koncepty :?:
dobra znalazłem czas po pracy późno ale cóż. To oglądajcie i komętujcie :!:
końcówka jak jeszcze leżała na biurku :mrgreen:
i po dłuższym postoju dym z komina :-|
13.08.2011r.
rozkręcanie szyberka, bierzemy od razu przenośny warsztat ;p (klucze) <ok>
wielkie dzięki dla forumowicza czerwcu za fotostory bo bez tego ani rusz
to tak w wielkim skrócie
następnie czekało mnie klejenie oraz montaż
od razu została zamontowana cała podsufitka :mrgreen: :!:
do klejenia podsufitki użyłem kleju PATEX ciekawe czy zda egzamin i bedzie porządnie trzymał :roll:
następnie przykręcanie wyczyszczonych już plastikowych słupków i reszty elementów podsufitki <ok>
EFEKT :!: zadowalający :mrgreen:
W ostatnim czasie mam niezły problem z Audianą Nie chce odpalać, a jak odpali to na chwilę i zgaśnie. :-|
Wymieniłem i wyczyściłem:
√ nowy filter paliwa
√ nowe przewody paliwowe
√ bak wyczyszczony i przedmuchany
Podejrzenie padło na pompę wtryskową ciągneła paliwo z baku ale na skraju wyczerpania aż przestała.
Miałem w domu drugą pompę wtryskową i po wielu przemyśleniach rozebrałem ją na części pierwsze, gdyż też nie była na chodzie. Każdą część umyłem Akrą i wytarłem do sucha. Prezentuje się to tak
Na papierze ściernym bardzo drobnym wyrównałem ten krążek z łopatkami oraz gniazda łopatek. Teraz wysuwają się bez problemu. Wszystko ładnie przylega do siebie.
Teraz tylko czekam na zestaw naprawczy z allegro i pozostaje mi złożyć to wszystko w jedną całość i zainstalować w adiku. Jestem dobrej nadziei <ok>
Zestaw naprawczy pompy wtryskowej Bosch
Jak myślicie zda to egzamin ?? ja myslę że tak a jak nie to będę szukał używanej pompy
Specyfika pojazdu:
- silnik rzędowy 4 cylindrowy 1588 cm 1.6 D (40kW / 54 KM)
oznaczenie literowe silnika: JK
- wspomaganie kierownicy (zostało samemu wmontowane) <ok>
- rok 1987
- przebieg 270890
- szyberdach
- malowane na srebrny kolor zaciski oraz bębny hamulcowe
- zamontowana została końcówka tłumika z Mercedesa AMG
- podsufitka w trakcie wymiany,
- konserwacja podwozia samochodu,
W planach jest do zrobienia/zamontowania:
- nowy gril,
- może swap silnika 1.6 TD (montowanie turba do zwykłego 1.6 D mija się z celem)
- wymiana kierownicy (leży już w domu tylko nie ma czasu jej zainstalować do Audiany) <ok>
- wymiana przedniego zderzaka ( jest pęknięty )
- i cóż więcej podajcie jakieś propozycje :!: :!: :!:
Tak wyglądała zaraz na początku oczywiście tłumik już wisi
[
Niedawno zabrałem się za wymiane podsufitki narazie jej jeszcze nie zamontowałem do audika.
Narazie moja audiana ma nierówno pod sufitem
prace polegające na czyszczeniu starych elementów podsufitki oraz klejenie
pomoc naszego forum bezcenna
i nareszcie materiał przyklejony :!: trochę nerwów i czasu stracone ale warto <ok>
na razie tyle jak będę miał więcej czasu to coś tu wrzucę <ok>
może macie jakieś fajne koncepty :?:
dobra znalazłem czas po pracy późno ale cóż. To oglądajcie i komętujcie :!:
końcówka jak jeszcze leżała na biurku :mrgreen:
i po dłuższym postoju dym z komina :-|
13.08.2011r.
rozkręcanie szyberka, bierzemy od razu przenośny warsztat ;p (klucze) <ok>
wielkie dzięki dla forumowicza czerwcu za fotostory bo bez tego ani rusz
to tak w wielkim skrócie
następnie czekało mnie klejenie oraz montaż
od razu została zamontowana cała podsufitka :mrgreen: :!:
do klejenia podsufitki użyłem kleju PATEX ciekawe czy zda egzamin i bedzie porządnie trzymał :roll:
następnie przykręcanie wyczyszczonych już plastikowych słupków i reszty elementów podsufitki <ok>
EFEKT :!: zadowalający :mrgreen:
W ostatnim czasie mam niezły problem z Audianą Nie chce odpalać, a jak odpali to na chwilę i zgaśnie. :-|
Wymieniłem i wyczyściłem:
√ nowy filter paliwa
√ nowe przewody paliwowe
√ bak wyczyszczony i przedmuchany
Podejrzenie padło na pompę wtryskową ciągneła paliwo z baku ale na skraju wyczerpania aż przestała.
Miałem w domu drugą pompę wtryskową i po wielu przemyśleniach rozebrałem ją na części pierwsze, gdyż też nie była na chodzie. Każdą część umyłem Akrą i wytarłem do sucha. Prezentuje się to tak
Na papierze ściernym bardzo drobnym wyrównałem ten krążek z łopatkami oraz gniazda łopatek. Teraz wysuwają się bez problemu. Wszystko ładnie przylega do siebie.
Teraz tylko czekam na zestaw naprawczy z allegro i pozostaje mi złożyć to wszystko w jedną całość i zainstalować w adiku. Jestem dobrej nadziei <ok>
Zestaw naprawczy pompy wtryskowej Bosch
Jak myślicie zda to egzamin ?? ja myslę że tak a jak nie to będę szukał używanej pompy
Ostatnio zmieniony 27 sty 2012, 13:11 przez maRTin_8, łącznie zmieniany 6 razy.
Teraz zaczęło się pierdzielenie o swapach. Nie każdy ma na to hajs, umiejętności czy czas. Jeżdżę JK od ponad 2 lat i jakoś bardzo mi nie przeszkadza, że kiedyś to miało 54KM, bo ile zostało to nie wiem, starcza na tyle, żeby na oponach 195 rozbujać to do licznikowych 170. Na trasie daję rady, uciekam sprawnie ze skrzyżowań, pali 5 litrów... Dobre silniki i tyle. Jak komuś się nudzi, lubi pozapieeeeerpapier, ma kasę to niech swapuje albo niech kupi auto z mocniejszym silnikiem. Takie moje zdanie.
Co do twojej audi - fajnie że coś działasz, bo coraz więcej takich zapyziałków jeździ.
Fele masz podobne chyba do moich, ale tłumik mi całkiem nie podchodzi. Miałem końcówkę na prosto i non stop była cała dupa w sadzy.
Co do twojej audi - fajnie że coś działasz, bo coraz więcej takich zapyziałków jeździ.
Fele masz podobne chyba do moich, ale tłumik mi całkiem nie podchodzi. Miałem końcówkę na prosto i non stop była cała dupa w sadzy.
kolego powiedz mi jak ty bujasz audiane z silnikiem 1.6 D JK do 170 ? :?: Bo ja ze wciśniętym gazem do oporu osiągam 150 i na oponach 175....że kiedyś to miało 54KM, bo ile zostało to nie wiem, starcza na tyle, żeby na oponach 195 rozbujać to do licznikowych 170. Na trasie daję rady, uciekam sprawnie ze skrzyżowań, pali 5 litrów...
Kiedyś miałem JK... i udało mi się kilka razy rozbujać do 170. Skrzynia AKM.maRTin_8 pisze:kolego powiedz mi jak ty bujasz audiane z silnikiem 1.6 D JK do 170 ? :?: Bo ja ze wciśniętym gazem do oporu osiągam 150 i na oponach 175....że kiedyś to miało 54KM, bo ile zostało to nie wiem, starcza na tyle, żeby na oponach 195 rozbujać to do licznikowych 170. Na trasie daję rady, uciekam sprawnie ze skrzyżowań, pali 5 litrów...
Przyśpieszenie nie powalało na kolana... ale spalanie w cyklu mieszanym ok. 5l.
tobie tyle wyciąga na skrzyni 4 biegowej a ja mam skrzynie 5 biegową i V-max wynosi 150 Silnik zdrowo chodzi, pali dobrze, nie ma wycieków, przebieg 277 tyś. Ale ma za to niezłe przyspieszenie. Mam pytanie może być włożona inna skrzynia biegów ?? Poszukam oznaczeń mojej skrzyni i zobaczymy co tam jest.
Nie zawsze tak jest ja na JK według nawi miałem cos 170 z chakiem. A też sie scigałem z kumplem co miał JK i dostał baty o pol długosci auta także ja nie wiem co było z moim ze tak jeździł. A SB małej dawce i doładowaniu do 1bara bez problemu leci 200 licznikowe czyli ok 190 według navikeczy pisze:Predkosc 174km/h osiaga silnik 80hp, po prostu niezle przeklamuje licznik i ludzie mysla, ze jest lepiej niz fabryka dala
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: