[B4 30v quattro] zielony avanturnik 95' by kuba2955
NIe do końca tyl od masz compi /s2 a przód tylko od Compi a S2 sedan Avant ma inne <lol>gornik pisze:Jak coś mam kompletne oryginalne zawieszenie z Competition, amorki i
sprężyny identyczne jak w S2 limo/avant.
Ale tył będzie ok do Avanta niestety przy ACk Springi od Compi padna na ziemie.
Szukaj od S2 lub RS2 bo to samo.
przyszedł czas na mały remoncik tylnego zawiasu, dla zainteresowanych kupnem b4 quattro powiem żeby wzięli pod uwage, że zrobiebienie wszystkich tulejek tylnych wahaczy na dobrych firmach (lemforder, boge, febi) pochłonie z 800zł :shock:
Uploaded with ImageShack.us
a tu takie dwie fotki ze środka:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
p.s. jakby ktoś był zainteresowany to będą na sprzedaż 4 felgi 19cali:
Uploaded with ImageShack.us
i 5x azev 16x9 cali:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a tu takie dwie fotki ze środka:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
p.s. jakby ktoś był zainteresowany to będą na sprzedaż 4 felgi 19cali:
Uploaded with ImageShack.us
i 5x azev 16x9 cali:
Uploaded with ImageShack.us
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
A gdzie takie dostaniesz, oprócz ASO? Jak się pytałem o ori tuleje i drążki do tyłu, to przy 1200-tu, kazałem gościowi zza lady przestać.kuba2955 pisze:zrobiebienie wszystkich tulejek tylnych wahaczy na dobrych firmach (lemforder, boge, febi) pochłonie z 800zł
Ręki nie dam se obciąć, ale chyba w 2.8 q, jest zawias -20, bo w porównaniu z innymi, mój niżej stoi.kuba2955 pisze: ktoś ma informacje czy w v6 quattro szły niższe sprężyny jak w innych avantach?
IC69 pisze:Ręki nie dam se obciąć, ale chyba w 2.8 q, jest zawias -20, bo w porównaniu z innymi, mój niżej stoi.kuba2955 pisze: ktoś ma informacje czy w v6 quattro szły niższe sprężyny jak w innych avantach?
Irku , w naszym avancie białym to znaczy w a4, jest 1.9 Tdi Atj.......
Pierwsze myslałem ze ma ori zawias, ale jest nizsza od wszystkich a4...... oprócz 2.8 30V
Spręzyny są niby czerwone .... ale zadnej firmy ani oznaczenia na tym nie ma.....
A wazy 1460 kilogramów Także wydaje mi się ze były nizsze, dlatego ze cieższe ?????
tuleje w zwrotnice na dole tylko serwis, plus te śruby do regulacji kątów, reszta dostępna boge, febi itp. na dolne wahacze plus zwrotnice wydałem ponad 500zł, z górnymi strzelałem cene..ale powinno sie zmiescic 800-900zł, ale jak dojdą drążki do ustawiania zbieżności to wyjdze jak mówisz, 1100-1200. ale , u mnie siedzie jeszcze wszystko od nowości, także wytrzymała zawiecha jest.
ta coupe zielona to kolegi, mieszka w wawie
silnika nie hamowałem, nie widze sensu <ok> robi czasy przybliżone seryjnym wiec wiecej wiedziec mi nie trzeba
pozdro
ta coupe zielona to kolegi, mieszka w wawie
silnika nie hamowałem, nie widze sensu <ok> robi czasy przybliżone seryjnym wiec wiecej wiedziec mi nie trzeba
pozdro