Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!
Na pewno jest lepiej niz w serii ale ciagle za malo zeby ogarnac plan czyli pojedynek z ng ew 16v, zmieniaj turbo i co tam jeszcze trzeba <ok> Ile w ogole wazy b3 z sb?
Dobra docztytalem Seryjne sb ma niecale 15s do pierwszej i ostatniej setki przy 80hp. Piszecie, ze wam wychodzi niecale 10s czyli poprawa o 5s po takich modach? Najss
Dobra docztytalem Seryjne sb ma niecale 15s do pierwszej i ostatniej setki przy 80hp. Piszecie, ze wam wychodzi niecale 10s czyli poprawa o 5s po takich modach? Najss
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:54 przez keczy, łącznie zmieniany 1 raz.
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
B3 SB waży 1050kg o ile dobrze pamiętam
Tutaj dużo złego robi też skrzynia AKM :evil:
Pamiętajcie, AKM w Dieslu to zło i padło <rotfl> :lol:
Żeby poradzić sobie z NG potrzebna mi tylko większa turbina
I u mnie przy odtwarzaniu filmiku setka na prędkościomierzu pokazuje się między 9 a 10 sekundą Więc jest 9 z hakiem <ok>
A co do modów to póki co jest tylko nieseryjna pompa wtryskowa która nie może rozwinąć pełni swoich możliwości bo Garrett T2 swoją malutką średnicą blokuje wylot spalin :evil:
Paliwa jest aż za dużo, ale co z tego skoro nie mogę dostarczyć odpowiedniej ilości powietrza <osohozi>
Tutaj dużo złego robi też skrzynia AKM :evil:
Pamiętajcie, AKM w Dieslu to zło i padło <rotfl> :lol:
Żeby poradzić sobie z NG potrzebna mi tylko większa turbina
I u mnie przy odtwarzaniu filmiku setka na prędkościomierzu pokazuje się między 9 a 10 sekundą Więc jest 9 z hakiem <ok>
A co do modów to póki co jest tylko nieseryjna pompa wtryskowa która nie może rozwinąć pełni swoich możliwości bo Garrett T2 swoją malutką średnicą blokuje wylot spalin :evil:
Paliwa jest aż za dużo, ale co z tego skoro nie mogę dostarczyć odpowiedniej ilości powietrza <osohozi>
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 20:57 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 1 raz.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Najpierw to by pasowało zmienić olej z mineralnego na coś milszego tłoką :mrgreen:
Po drugie przydałoby się wyczyścić cały silnik w środku, bo wiem co ja miałem w swoim gnojku jak pierwszy raz do niego zajrzałem... Co z tego, jak dolot będzie wyczyszczony, wydech przelotowy i powiększony skoro prześwit na zaworach jest niewielki?
No i wydech, wydech, wydech... większy!
Po drugie przydałoby się wyczyścić cały silnik w środku, bo wiem co ja miałem w swoim gnojku jak pierwszy raz do niego zajrzałem... Co z tego, jak dolot będzie wyczyszczony, wydech przelotowy i powiększony skoro prześwit na zaworach jest niewielki?
No i wydech, wydech, wydech... większy!
Jsli jest pomiedzy 9 a 10s to silnik musi miec ok 100-110km tak?
żaba --------> https://audi80.pl/b3-20-3a-azev-a-16 ... t43620.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
b3 sport quattro-------> https://audi80.pl/audi-80-b3-quattro ... t86792.htm
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Turbo będzie na jakiś czas KKK K24, to już jest średnie turbo, ma część gorącą 2x większą niż Garrett T2 a więc będzie się o wiele lepiej jeździło <ok>
A co do tłumików, to kupie chętnie komplet tłumików do B3 w Dieslu, stan dowolny, puchy mogą być pogniecione, poprzepalane i podziurkowane, interesuje mnie tylko to aby rury były OK i żeby końcówki rur nie były zmasakrowane
A co do tłumików, to kupie chętnie komplet tłumików do B3 w Dieslu, stan dowolny, puchy mogą być pogniecione, poprzepalane i podziurkowane, interesuje mnie tylko to aby rury były OK i żeby końcówki rur nie były zmasakrowane
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
B4 1Z sedan waga 1250 coś koło tego i ma do setki coś koło 12-13s , a twoja b3 jest lżejsza więc powinna szybciej robić setkę na 90ps ale mogę się mylićpawelrybak15 pisze:Tyle to było na starej pompie wtryskowej i mniejszym doładowaniu :mrgreen:wujo1 pisze:ja bym powiedział że 90-100 km :->
I tyle było na pewno bo Golf 3 1,9 TDI 1Z dostał niezłe lanie
Ostatnio zmieniony 11 sie 2011, 21:06 przez wujo1, łącznie zmieniany 1 raz.
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga