Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 1,6 Turbo D SB ->AKN swap czas zacząć !!

Prezentacja w/w od 1986 do 1991.
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 11 sie 2011, 21:10

benzyniaki mają dobrze bo można je wkręcić na duże obroty więc można je ładnie poprzeciągać a ropol niestety się muli :-(

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 21:10

trepek pisze:Kunie w benzynie a kunie w dieslu to nie te same kunie ;-)
Z tym się zgodzę :mrgreen: <piwo>
Starczy zobaczyć filmik jak Mateuszowe JK leci 180km/h, pozatym z tego co Mateusz mi mówił jego JK jeździło naprawde sprawnie jak na wolnossącego D, Fiat Uno ma 45KM, czyli wcale nie wiele mniej niż JK 54KM w JK i przy o wiele mniejszej masie jeździ o wiele gorzej <rotfl>

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 11 sie 2011, 21:12

pawelrybak15, za slabo tam masz jeszcze zeby pociagnac moje zdychajace 3a, tak obiektywnie pisze widzac po liczniku ew pojedynek 1-1 na koniec :-P Sb wazy 1090kg a 3a 1070 :->

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 21:13

GerB3 pisze:
pawelrybak15 pisze:Czyli 3A albo DZ by poległy ?
Mniejszych przeciwników masz z głowy teraz NG :mrgreen:
Ale skrzyni też podziękuj, chociaż jak moc wzrosnie to faktycznie nie da się na niej jeździć, trzeba dużo mieszać biegami jak się AKM ma :-P
Oj tak, czasem zdarza się, że nie nadążam zmieniać biegów <lol>
Następny cel to NG, KV, AAR i ulubiony silnik kolegi Chmiel25 - ACE <rotfl>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 sie 2011, 21:14

keczy pisze:pawelrybak15, za slabo tam masz jeszcze zeby pociagnac moje zdychajace 3a, tak obiektywnie pisze widzac po liczniku ew pojedynek 1-1 na koniec :-P Sb wazy 1090kg a 3a 1070 :->
SB ma 1050kg, a przynajmniej tyle mam wpisane w dowodzie <ok>
No chyba, że to jakiś error <osohozi>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 sie 2011, 00:21

No i teraz wszystko odbywa się w kulturalnej atmosferze <oki> To mi się podoba <ok> Przyśpieszenie jest bardzo sprawne coś podobnego jak u mnie ;-) Po zmianie na lepsze turbo powinno być już tylko lepiej :-P
pawelrybak15 pisze:SB ma 1050kg, a przynajmniej tyle mam wpisane w dowodzie <ok>
No chyba, że to jakiś error <osohozi>
Nie chyba ale na pewno :-P Urzędasy wypisują co im się podoba, pasuje i nie trzeba niepotrzebnie myśleć :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 14 sie 2011, 00:30

Kulturalna atmosfera i mnie cieszy <ok>
Zmiana turbo na K24 zlikwiduje efekt zapychania wydechu przy doładowaniu 1,2-1,4 bar dzięki czemu osiągi powinny się poprawić zdecydowanie :-)

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 14 sie 2011, 01:03

pawelrybak15 pisze:Zmiana turbo na K24 zlikwiduje efekt zapychania wydechu przy doładowaniu 1,2-1,4 bar dzięki czemu osiągi powinny się poprawić zdecydowanie :-)
No to działaj, bo sam jestem aż ciekaw efektu :-D

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sie 2011, 11:50

Widzę , że odnawiałeś tapicerkę drzwi przednich i tylnich - powiedz, czym usuwałeś pozostałości po starej piance , oraz czy te tapicerowane elementy można wymontować osobno z tych obić drzwi ?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 sie 2011, 13:58

Leo pisze:Widzę , że odnawiałeś tapicerkę drzwi przednich i tylnich - powiedz, czym usuwałeś pozostałości po starej piance , oraz czy te tapicerowane elementy można wymontować osobno z tych obić drzwi ?
Da się wymontować tapicerowane elementy, tzn zedrzeć szmatki i podkleić je na nowo :-)
Dostałem od kolegi Basu boczki w stanie rozkładu i musiałem je posklejać od nowa, pozostałości stałej, zlasowanej pianki usuwałem częściowo szpachelką częściowo odkurzaczem, same szmatki zostały wyprane i przyklejone od nowa bez żadnej gąbki, ale wyszło to kiepskawo, jak zresztą sam widziałeś na ostatnim spocie <osohozi>
Najbardziej wkurza mnie to, że po nieco ponad roku obicia zaczęły się odklejać :evil:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 sie 2011, 14:26

pawelrybak15 pisze:Najbardziej wkurza mnie to, że po nieco ponad roku obicia zaczęły się odklejać
Kup butapren od henkela.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 sie 2011, 14:46

Wiem i takowy butapren kupie :-)
Wykorzystam go do przeszczepiania szmatek z moich ori boczków by mieć je pod kolor foteli <ok>

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 18 sie 2011, 14:49

pawelrybak15 pisze:
Leo pisze:Widzę , że odnawiałeś tapicerkę drzwi przednich i tylnich - powiedz, czym usuwałeś pozostałości po starej piance , oraz czy te tapicerowane elementy można wymontować osobno z tych obić drzwi ?
Da się wymontować tapicerowane elementy, tzn zedrzeć szmatki i podkleić je na nowo :-)
Dostałem od kolegi Basu boczki w stanie rozkładu i musiałem je posklejać od nowa, pozostałości stałej, zlasowanej pianki usuwałem częściowo szpachelką częściowo odkurzaczem, same szmatki zostały wyprane i przyklejone od nowa bez żadnej gąbki, ale wyszło to kiepskawo, jak zresztą sam widziałeś na ostatnim spocie <osohozi>
Najbardziej wkurza mnie to, że po nieco ponad roku obicia zaczęły się odklejać :evil:
szmatka sama się odkleiła, a pytam czy ten plastik pod nią można też wyjąć czy jednak musi zostać na drzwiach. Widzę, że jednak starą piankę będę musiał rozpuszczalnikiem jakimś usunąć... mam nadzieję, że przy tym nie uszkodzę plastiku.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 sie 2011, 15:47

Leo pisze:Widzę, że jednak starą piankę będę musiał rozpuszczalnikiem jakimś usunąć... mam nadzieję, że przy tym nie uszkodzę plastiku.
Zrób sobie drewnianą szpachelkę albo delikatnie metalową rób.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 18 sie 2011, 16:43

Ten plastik pod szmatką także można zdjąć :-) Sam tak robiłem przy renowacji <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B3.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl